Stimpy
Legacy Member
kdeel volledig je mening enjoi
die eik is de eerste eik die ge kunt autotracen die ge tegenkomt bij google images en de woorden staan er eigelijk gewoon bij
nuja niet zo slecht, maar echt goed zou ik nu ook ni zeggen eigelijk, zeker niet logo's die je in een positie stellen om de rest beschamend te noemen
edit: typhon verander vijfers eens naar vijvers misschien
nog n edit
ah verdikke weer die bvba vergete
maja moest het gekozen worden komt dat erbij natuurlijk
edit: is trouwens geen ideerip ofzo want ik had dat al in gedachten en het is een voor de hand liggend logo als je er een eik in wilt hebben
grtz
die eik is de eerste eik die ge kunt autotracen die ge tegenkomt bij google images en de woorden staan er eigelijk gewoon bij
nuja niet zo slecht, maar echt goed zou ik nu ook ni zeggen eigelijk, zeker niet logo's die je in een positie stellen om de rest beschamend te noemen
edit: typhon verander vijfers eens naar vijvers misschien

nog n edit
ah verdikke weer die bvba vergete
maja moest het gekozen worden komt dat erbij natuurlijkedit: is trouwens geen ideerip ofzo want ik had dat al in gedachten en het is een voor de hand liggend logo als je er een eik in wilt hebben
grtz
*lacht zichzelf bijna uit*
en doe niet zo uit de hoogte aub, dat komt niet sympatiek over
)