Archief - JOB: logo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GADGET

Legacy Member
Ok, het zit dus zo:

Ik ga met broer tuinbouw bedrijf oprichten. (en nog me iemand, maar doet er nu in feite weinig toe :p ). Maar..zoals ieder bedrijf zouden we dus ook een logo moeten hebben. En ik kan wel een beetje overweg me photoshop enzo, maar niet zo goed als velen van dit forum. En omdat het nu wel tamelijk 'in orde' moet zijn ga ik me eens tot julie richten :p

De naam zou ' Quercus tuinen ' zijn. Quercus is de latijnse naam voor 'eik' (den boom dus e :D) dus hadden we graag wel iets gehad met eikennboom of blad ofzo. Een eikenblad lijkt mij wel tamelijk herkenbaar dacht ik, maar dat is aan julie. Ik ga niet teveel beperkingen geven.

de benaming bvba zou er ook bij moeten.
En dan een 'lijstje' van de dingen die we hoofdzakelijk schikken te doen:

-onderhoud
-aanleg
-bestrating
-vijvers

Dus in feite is het ni echt een logo, maar eerder reclame ? Zal ook op de camionet komen. Mssch op de facturen (:D) zonder het 'lijstje' ? alhoewel..

In de kleuren ben je ook nog tamelijk vrij, maar wel rek houdend dat het dus tuinbouw is. groen-beige-bruin-.. zijn al zeker kleuren waar ge niets mee kunt misdoen. (paars ofzo lijkt mij bv minder geschikt)

Er wordt maximum 1 ontwerp gekozen. (indien er niets geschikt uitkomt, ga ik ook niet iemand kiezen om toch maar een 'winnaar' te hebben. )

Is zowat het eerste dat mij te binnen schiet... ow, beloning :p 30€ ? is moeilijk om er prijs op te plakken. Is dat genoeg of is dat te weinig om er moeite voor te doen :unsure:

Ik vond de stijl van mista voor dat unicorn logo persoonlijk wel zeer geslaagd. gewoon strak maar duidelijk.

allesinds al erg bedankt aan degene die een poging wagen ;)

enj0i^

Legacy Member
Voila, hopelijk vind je er iets aan. (als het zou gekozen worden zet ik er nog bvba bij)

tuinbouw.jpg


Graag wat commentaar aub.

En een paar variatie's erop.

tuinbouw2.jpg


tuinbouw3.jpg


tuinbouw6.jpg

enj0i^

Legacy Member
kvind die 2 andere nie zo mooi, nogal simpel. En bij die van BAROBA staat da lijstje er niet bij?

Stimpy

Legacy Member
quercus.jpg

quercus2.jpg

quercus3.jpg


mvg


in kleur (kan gewijzigd worden op aanvraag natuurlijk):

quercusc.jpg

quercus2c.jpg

quercus3c.jpg


quercus5.jpg


edit: oei overal vergeten BVBA erbij te zette, dat zal ik later er wel bijzetten dan :)

David Van Geert

Legacy Member
Hey,

Even komen binnen wippen zie. Ik ben die kerel wiens logo van unicorn_projects is gemaakt door mensen van dit forum!
En zo te zien is het niveau van de inzendingen nog steeds van superkwaliteit! :niceone:

veel succes!

David

enj0i^

Legacy Member
die onderste is wel mooi stimpy, graag wat comment op de mijne?

Stimpy

Legacy Member
Uw 2e is te druk
uw eerste is vrij goed, alleen zou ik "tuinen" iets hoger zette, zodat het duidelijker bij Quercus hoort

GADGET

Legacy Member
zitten al mooie dingen tussen !

zal ze al ies laten zien vanavond.

BAROBA

Legacy Member
Ik heb de rest van de tekst bij mijn ontwerp gezet

De eerste heb ik geupdated:
quercustuinen.jpg


Tweede ontwerp:
quercustuinen2.jpg



Cheers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan