Archief - JOB: logo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhon`

Legacy Member
oh wat is dat geleden dan ik nog iets grafisch gedaan heb (buiten fotografie-bewerking):
logo12ja.jpg


just a try ;).
(kader=presentatie)

BAROBA

Legacy Member
Freaky zijn komt me bekent voor?
Ik dacht eerst aan het Campina logo, maar dat is het niet.
Geen idee waar ik het van ken..

Stimpy

Legacy Member
BAROBA zei:
Freaky zijn komt me bekent voor?
Ik dacht eerst aan het Campina logo, maar dat is het niet.
Geen idee waar ik het van ken..


een of andere melkfles ofzo mss? allé, lijkt me zo een "landschapje" voor erop :) ma kvind het ni mis, het logo op zich

BAROBA

Legacy Member
Ann-sophie, very nice :)
Als je even tijd hebt, probeer dan eens een landschap te tekenen met 1 lijn en zet die dan in de plaats van je bovenste lijn. Geeft ook wel een leuk resultaat denk ik.

GADGET

Legacy Member
Erinyes zei:

Vin die 2e persoonlijk de mooiste tot nu toe denk ik.
(maar ik beslis niet alleen :p )

Maar kan je het logo uitvergroten zonder al teveel kwaliteitsverlies ?
Als we dat bv op camionet willen zetten..

Die onderste is ook wel mooi, maar zie toch liever een illustratie erbij.

Erinyes

Legacy Member
Bij het uitvergroten zul je nog steeds een zeer hoge kwaliteit hebben, aangezien ze in vector (= geen pixel, speciaal aan vector is dat er geen kwaliteitsverlies is als je ze uitvergroot) gemaakt is.

No offence, maar de reden dat er nog nie veel deftige ontwerpen uit de bus zijn gekomen, is dat je beloning de betere ontwerpers op dit forum niet stimuleert. Dit is een investering in je bedrijf. Het is misschien aan te raden eens te informeren via een prijsofferte bij een professioneel grafisch bureau hoeveel ze er daar voor vragen...

€30 is zeer laag. Beloof je een hogere beloning, dan zouden de serieuze ontwerpers zich inspannen, want een logo is niet een kwestie van snel even iets te bedenken. Het vergt denkwerk en tijd om tot een logo te komen.

GADGET

Legacy Member
feit,

Maar ik denk niet dat het overgroot deel hier facturen kan afgeven ?

Ik heb gewoon gekeken naar wat er hier zoal gegeven wordt.

Meestal is het zelf gewoon een request.

Bigbuddha

Legacy Member
hehe, 't is blijkbaar nooit goed. Nu is er eens iemand die wat geld tov prestatie biedt.

Als GADGET niet tevreden is met de ontwerpen zal hij wel zijn plan trekken en eventueel hoger bedrag bieden. Maar persoonlijk vind ik €30 nu ook weer niet heel slecht voor een uurtje met photoshop of illustrator spelen.

Erinyes

Legacy Member
Nooit goed?

Er worden logo's gemaakt naar wat er te verdienen valt...
En het resultaat is, als ik eerlijk mag zijn, beschamend; maar zoiets mag hier niet gezegd worden zeker?

Facturen kunnen wij inderdaad niet geven. Professionele bureaus kunnen dat wel uiteraard.

Typhon`

Legacy Member
Typhon` zei:
oh wat is dat geleden dan ik nog iets grafisch gedaan heb (buiten fotografie-bewerking):
logo12ja.jpg


just a try ;).
(kader=presentatie)

Nu is het meer naar de eisen van u gadget=
logo21vx.jpg

is gemaakt in Macromedia freehand dus vectorieel....

GADGET

Legacy Member
nu ik eraan denk.

Als beloning kan ik ook nog een airbrush-set geven.
(genen brol, met 3 versch naalden, pottekes,.. etc nieuwprijs rond de 350€)

Is maar een gedacht hoor, maar aangezien het hier graphics -art - design is.. :p kon zijn dat de mogelijke winnaar daar mssch meer mee is.

enj0i^

Legacy Member
Erinyes zei:
Nooit goed?

Er worden logo's gemaakt naar wat er te verdienen valt...
En het resultaat is, als ik eerlijk mag zijn, beschamend; maar zoiets mag hier niet gezegd worden zeker?

Facturen kunnen wij inderdaad niet geven. Professionele bureaus kunnen dat wel uiteraard.


Ik vind het resultaat zeker nie beschamend. Er zitten paar mooie werkjes tussen en voor mij persoonlijk steken de uwe er nergens bovenuit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan