Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
V!$u4L zei:Ik heb precies geen goesting meer als m'n favie buddies er niet gaan zijn...ad:


V!$u4L zei:Ik heb precies geen goesting meer als m'n favie buddies er niet gaan zijn...ad:

Mr. Humphries zei:I'm Comming,
Allez, nu zaterdag in gent? Wanneer? dan spreken de wereldburgers (antwerpenaars dus) af aan het station of zo, niet?
En liefst op tijd. Bij deze: 20 december 2008, KOZZMOZZdresse zei:op GAD moet ge ni democratisch zijn en vragen wanneer iedereen kan enzo.
BAM!! een thread met datum, uur en plaats beslist door 1 persoon. Komt ge, dan ist goed. Komt ge niet, des te beter (bij sommigen)
zo moet da!