Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om 10u10wouter_dc zei:Hoe weet gij da mijn examen 's morgens is![]()

Kleir!Mr. Humphries zei:tja, den 21ste dan zeker? Ik denk toch dat ik dan kan![]()
LunchBox zei:of uw examen nu smorgens of savonds is wouter, feit dat ge die dag vol kalmeringspillen zult zitten komt ons best goed uitbovendien gaat ge volk nodig hebben om u op te vangen na het slechte nieuws die dag
![]()

LunchBox zei:of uw examen nu smorgens of savonds is wouter, feit dat ge die dag vol kalmeringspillen zult zitten komt ons best goed uit![]()
ad:SweetEmmaRose zei:Om 10u10![]()
hoe weet gij da :'( Zit gij hier in mijne mailbox 
wouter_dc zei:Oke nu word ik écht banghoe weet gij da :'( Zit gij hier in mijne mailbox
![]()

En wie zn schuld is dat? Kom naar een meet of kom op ircSpectre zei:Ik ga bij nader inzien ook niet komen ^^
Heb niet echt een band met iemand op GAD

Ge zijt nochtans meer dan welkom en meestal zijn er wel discussiesSpectre zei:Lijkt nogal een select groepje mensen te zijn en op IRC wordt er nu eens niks gezegd op normale dagen. Hell, heb daar nog nooit iemand iets zien zeggen de keren dat ik daar zat


² 't Is echt zot tegenwoordig.DieselPower zei:Ge zijt nochtans meer dan welkom en meestal zijn er wel discussies
Alhoewel ik ben tegenwoordig meestal ant werken![]()


Spectre zei:Ik ga bij nader inzien ook niet komen ^^
Heb niet echt een band met iemand op GAD
dresse zei:wener!
Das enkel de eerste 5 min van ne meet da ge elkander ni kent...
.Like... for reals?!SweetEmmaRose zei:21 November
Euh, hehe... M'n virtuele alter ego is wel wat anders hoor. Maar blijkbaar heb ik al een reputatie... Dat kan niet ok zijn.reavX zei:ik skip het wssl
alhoewel ik wel es met de visual wil hangen
Whut? Ge moet het vooral niet opblazen he... hij gaat nog teleurgesteld zijn.DieselPower zei:Die zn standards zijn anders wel pretty high![]()
Des te meer reden om er een te smeden.Spectre zei:Ik ga bij nader inzien ook niet komen ^^
Heb niet echt een band met iemand op GAD
Da's altijd de bedoeling van zo'n meets geweest.DieselPower zei:En wie zn schuld is dat? Kom naar een meet of kom op irc![]()
In de eerste minuut maken we uit wie je bent en of je veel lol gaat zijn, dan zullen we wel beslissen of we je buiten kicken of meetrekken naar schrale awesomeness.dresse zei:wener!
Das enkel de eerste 5 min van ne meet da ge elkander ni kent...
Ik zal is horen bij mijn connecties.DieselPower zei:Iemand al gekeken of er een ghey feesje is?![]()
