wouter_dc
Legacy Member
dakantochnie zei:Ik zal is horen bij mijn connecties.
![]()
gij komt niet, gij moet leren
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dakantochnie zei:Ik zal is horen bij mijn connecties.
![]()
't Is al goe, kheb het begrepen!wouter_dc zei:gij komt niet, gij moet leren
ad:Flipkikker zei:21 november is een vrijdag?
'S avonds kan ik wel afkomen (pakt vanaf 17-18u), maar dan moetk men valies erges kunnen smijten
Yup, dat was toch het plan? Ofwel full tilt boogie all night long? Gent op vrijdagavond moet toch ok zijn of trekken de meeste studenten eigenlijk naar huis?DieselPower zei:Ahja Jeroen, ik ook pas vanaf 's avonds en ik ging sowieso ergens blijven crashen, hoop ik![]()
Flipkikker zei:21 november is een vrijdag?
Verplichte lesdag jongens(2 groepswerken, als we klaar zijn met ons opdracht, dan is er geen probleem...)
'S avonds kan ik wel afkomen (pakt vanaf 17-18u), maar dan moetk men valies erges kunnen smijten

reavX zei:lol bladers![]()