JackM
Legacy Member
hallow
na die meeting in antwerpen (die waar den helft nie was) moest ik weer zeggen dat ik er enen in gent ging houden
bij deze, even peilen hoe het zit ermee.
wie zou bereid zijn om naar gent af te zakken voor te meeten, iets te doen, ...
dan zijn er natuurlijk de gewoonlijke vragen:
- wanneer?
- wat gaan we er doen?
- waar crashen we?
wanneer:
mijn gedacht was ne zaterdag, of toch best in een weekend, in november (eind november) of mss begin december.
wat gaan we er doen:
tis te zien van wa de meeste willen doen é, den toerist uithangen, den tamzak uithangen, den feester uithangen, de cultuurfreek uithangen, ...
hoe dan ook, der zijn wel verschillende plaatsen die ge eens kunt gaan bezoeken of waar ge kunt rondwandelen.
op sommige weekends kunnen er mss ook wel dingen te doen zijn, maar daar heb ek niet direct een zicht op.
waar crashen we:
geen idee wie er allemaal van gent is *kuck* koen *kuch*
natuurlijk is er ook nog altijd de overpoort met crashplaats bij uitstek, den deca of andere cafeetjes.
nuja, da zijn zorgen voor later
ok, topen dat er nu wa reactie op komt é
na die meeting in antwerpen (die waar den helft nie was) moest ik weer zeggen dat ik er enen in gent ging houden

bij deze, even peilen hoe het zit ermee.
wie zou bereid zijn om naar gent af te zakken voor te meeten, iets te doen, ...
dan zijn er natuurlijk de gewoonlijke vragen:
- wanneer?
- wat gaan we er doen?
- waar crashen we?
wanneer:
mijn gedacht was ne zaterdag, of toch best in een weekend, in november (eind november) of mss begin december.
wat gaan we er doen:
tis te zien van wa de meeste willen doen é, den toerist uithangen, den tamzak uithangen, den feester uithangen, de cultuurfreek uithangen, ...
hoe dan ook, der zijn wel verschillende plaatsen die ge eens kunt gaan bezoeken of waar ge kunt rondwandelen.
op sommige weekends kunnen er mss ook wel dingen te doen zijn, maar daar heb ek niet direct een zicht op.
waar crashen we:
geen idee wie er allemaal van gent is *kuck* koen *kuch*

natuurlijk is er ook nog altijd de overpoort met crashplaats bij uitstek, den deca of andere cafeetjes.
nuja, da zijn zorgen voor later

ok, topen dat er nu wa reactie op komt é

ad:
