Archief - interessepeiling meeting Gent (november?)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
hallow

na die meeting in antwerpen (die waar den helft nie was) moest ik weer zeggen dat ik er enen in gent ging houden :p

bij deze, even peilen hoe het zit ermee.

wie zou bereid zijn om naar gent af te zakken voor te meeten, iets te doen, ...

dan zijn er natuurlijk de gewoonlijke vragen:
- wanneer?
- wat gaan we er doen?
- waar crashen we?

wanneer:
mijn gedacht was ne zaterdag, of toch best in een weekend, in november (eind november) of mss begin december.

wat gaan we er doen:
tis te zien van wa de meeste willen doen é, den toerist uithangen, den tamzak uithangen, den feester uithangen, de cultuurfreek uithangen, ...
hoe dan ook, der zijn wel verschillende plaatsen die ge eens kunt gaan bezoeken of waar ge kunt rondwandelen.
op sommige weekends kunnen er mss ook wel dingen te doen zijn, maar daar heb ek niet direct een zicht op.

waar crashen we:
geen idee wie er allemaal van gent is *kuck* koen *kuch* :p
natuurlijk is er ook nog altijd de overpoort met crashplaats bij uitstek, den deca of andere cafeetjes.
nuja, da zijn zorgen voor later :p

ok, topen dat er nu wa reactie op komt é :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Dibs on Koen, he owes me a crashplaats :p
Ik ben bereid af te zakken ja (naar gent, geen koen-referentie ofzo -_-)

V!$u4L

Legacy Member
Ik kom zeker af 's weekends als er een crash site is. Maakt niet zoveel uit wat we doen, obsceniteit kunnen we al aan.

wouter_dc

Legacy Member
Hangt van datum af. Eind november ergens is er een kans da ik met school naar Parijs ga, nog niet beslist

squan

Legacy Member
Ik wil er hier ook wel een paar eens in levende lijve treffen, en in onze living kan er gerust ne man/vrouw of 10 te maf gelegd worden.

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Hangt van datum af. Eind november ergens is er een kans da ik met school naar Parijs ga, nog niet beslist

Gij hebt al genoeg nee gezegd, deze keer zijder maat!

DieselPower

Legacy Member
squanman zei:
Ik wil er hier ook wel een paar eens in levende lijve treffen, en in onze living kan er gerust ne man/vrouw of 10 te maf gelegd worden.
Hahaha bangelijke post!

Ik kom als ik niet moet werken en als'k moet werken probeer ik nog wel achteraf te komen :p

D3C0Y

Legacy Member
meeting in gent ben ik wel voor te vinden :D
(ookal zal het wss toch weer met de mensen zijn die ik nu al ondertussen 2 of meer keer heb gezien :p)

kwa crashplaatsen bij mij, is het heel beperkt (tenzij ge op een beton vloer in de koude wilt slapen - emmake voor u sta ik mijn bed wel af :))

SweetEmmaRose zei:
Ik ben bereid af te zakken ja (naar gent, geen koen-referentie ofzo -_-)

:')

b0rt

Legacy Member
ik kom dan ook wel af, alleen al omda pieter mij anders pijn doet :( :sad:

DieselPower

Legacy Member
squanman zei:
I don't get it ... :unsure:
Mijn browser is zo smal dat net "of 10" op een nieuwe lijn kwam, ik vind het gewoon een bangelijke post, zeker die gastvrijheid is bangelijk! :)

DieselPower

Legacy Member
Unlimited4s zei:
ik kom dan ook wel af, alleen al omda pieter mij anders pijn doet :( :sad:
What the fuck man? :p

Organiseert gij met Gert en Dries een Leuven meeting :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
D3C0Y zei:
meeting in gent ben ik wel voor te vinden :D
(ookal zal het wss toch weer met de mensen zijn die ik nu al ondertussen 2 of meer keer heb gezien :p)

kwa crashplaatsen bij mij, is het heel beperkt (tenzij ge op een beton vloer in de koude wilt slapen - emmake voor u sta ik mijn bed wel af :))
Well thank you kind sir

Kgaan al met data beginne gooien:
Herfstvakantie, 31okt/1nov
14/15nov

Mr. Humphries

Legacy Member
cho cho, normaal gezien kan ik wel komen, en wil zeker ook! Dan kom ik eindelijk eens in Gent :). Het zal natuurlijk van de tijd met mijn thesis afhangen of het gaat lukken, maar ik vind wel een gaatje!

JackM

Legacy Member
data wnn ik niet kan: weekend van 8 november (zit in parijs dan) en den 15e ben ek savonds naar ilt, al de rest is vrij.

dat iedereen eens eenpaar datums geeft wnn het voor hem past.
voor mij: 1nov, 15nov, 22nov, 29nov

Spectre

Legacy Member
I'm in, maar niet op 1 november of 15 november. 29 november ofzo sounds fine?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan