killgore
Legacy Member
Boddah zei:mja, maar dat heeft er wel toe geleid dat de gaming industrie goed op weg is om hard tegen de muur te gaan botsen.
fifa, sims, en alle andere vervolgen zijn mss wel een beetje succesvol, maar echt winstgevend zijn ze niet meer (sims zal wel een ferme uitzondering zijn). en bovendien ze trekken op niks. mensen gaat echt geen 50€ meer neertellen voor meer van hetzelfde. met als resultaat dat meer en meer mensen games gaan downloaden.
als je zelf iets ineen gaat steken dat gebaseerd is op een bekende formule, mag je er zeker van zijn dat mensen dat gaan afwegen tegen reeds bestaande games. en je zal dan toch al met iets serieus goed moeten afkomen om dan nog overeind te blijven.
dat idee van indianen kan nog wel iets zijn. een soort van rpg spel in het wilde westen? speel als indiaan (Cherokee, Navajo, Sioux, ...) of als cowboy (outlaw, gokker, wapensmid, ...). met verschillende steden waar ieder zijn taak kan hebben (sheriff, bartender, prostituee).
lijkt mij iets origineels?
ik zou liever niets met het westen doen, slechte ervaring mee
.en gameindustrie crashen? dunno, ze zal gewoon terugvallen naar oudere tijden waar uw game tenminste nog goed moest zijn ipv commercieel uitgebuit. me wa sjans gaat ea failliet (wishful thinking), zou mssch beste ooit zijn voor gameindustrie
.