Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
passero zei:Deze nacht nog eens serieus gewerkt. Een poging gedaan om mijn eerste kleurenopname te maken. 4 kanalen van elk 30 min belichting gecombineerd tot een LRGB opname.
Er zit nu niet super veel kleur in omdat het om een bolhoop gaat. Het zijn ten slotte maar een groep sterren....
Mijn volgend object in kleur zal wat mooier zijn![]()
FreakyLeash zei:Wat voor soort fotografie doe jij ? Sterren en planeten ?
Mr.Pee zei:hehehe
Volgens mij toch urban exploring hoor...
Da was nu toch een overbodige vraag he, no?FreakyLeash zei:Aah bedankt !

FreakyLeash zei:Wat voor soort fotografie doe jij ? Sterren en planeten ?
Welke lens gebruik jij hiervoor dan ?
wouter_dc zei:Da was nu toch een overbodige vraag he, no?![]()
Astrofotografie
Vooral deepsky eigenlijk. Planeten is een andere techniek en heb je ook een ander type telescoop nodig. Ik gebruik geen lens maar een telescoop. Ook geen gewone DSLR maar een speciale astrocamera.
Dat is mijn opstelling:


passero zei:Astrofotografie![]()
Vooral deepsky eigenlijk. Planeten is een andere techniek en heb je ook een ander type telescoop nodig. Ik gebruik geen lens maar een telescoop. Ook geen gewone DSLR maar een speciale astrocamera.
Dat is mijn opstelling:
http://www.passero.be/files/images/materiaal.preview.jpg

wouter_dc zei:Waar hangt ge uwe camera ergens aan?![]()
conquerpoy_123 zei:Ik vind dat er wel een paar toffe tussen zitten, maar bij veel heb ik zo iets van, je hebt de locatie mee, je hebt de zotte mensen mee.
En neem maar genoeg foto's er zal wel is eentje tussen zitten dat goed is.
Bon, 'kzal het anders verwoorden, ik heb al veel toffere dingen van je gezien, persoonlijk.

Strawberry zei:ha ik dacht da vroeger altijd over van die hippe fotografen, kon ik maar zo mensen fotograferen enz... mijn foto's zouden direct goe zn.
ma uiteindelijk zn er ook maar een paar momenten dat de dingen goe zitten. De locatie is mooi ma toch redelijk moelijk, veel statiefkes enz, de zotte mensen staan meestal maar gewoon normaal te doen, zelf tijden een optreden enz
op zo fotos ziet het er mss uit alsof alles cool zou zijn zelf als ge met u ogen dicht trekt, int echt is alles daar redelijk normaal op 2 frontvrouwen na.
Dan is u zoeker nog eens heeltijd gewoon zwart of wit door alle strobo, ge ziet nooit of u focus goed zit, door strobo meestal met u ander oog kijken da ge iets meer ziet van wa er gebeurt, ondertussen ook opletten da ge nie wordt platgestampt en geen bierflessen of voet of gitaar in u smoel krijgt.
en continious shooting doe ik nie want dan missek de foto's diek echt wil en ga gewoon nie met flash die moet enkele seconden tot ne min laden enz
maar zeker dak al betere foto's getrokken heb
bij veel missek iets, ze zijn toonbaar door de locatie en de persoon ofzo, ma vin maar 5 a 7 foto's goed denk ik. Bij de meeste mis ik gewoon een gevoel, wak meestal wel heb in mn foto's.
en ja sorry om er zoveel te zetten, vind sommige commentaren handig en der is al veel interessante comment geweest op foto's die ik ,moest ik meer selecteren zou weglaten. Er staan daardoor foto's op mn site die er anders niet gestaan hadden waar ik nu best tevreden over ben
het heeft wel iets,FreakyLeash zei:Ik die wat uit probeer, ja het is een gewoone gieter waarmee je plantjes water geeft.
![]()

:l