Pixations zei:
Je werkt toch in een fotowinkel?
Of ben je enkel bezig met retoucheren / afdrukken / verkopen?
kijk hé ik zal het eens deftig uitleggen.
ik studeer fotografie, als een opleiding bij syntra, voor de rest werk ik in een fotowinkel, en een keer (tijdens schoolmaanden) per week volg ik die "opleiding"
hun opleiding zuigt zo hard, dat ze geen leraren hebben voor ons, en ik alles zelf moet uit/opzoeken, er zit nog 1 jongen in mijn klas, en die moet ik altijd alles tonen van de leerkracht terwijl ik uren spendeer in mijn vrije tijd om dingen te leren/op te zoeken, zit die ff 5 minute op mijn vingers te zien ... soit,
op het werk, mag ik soms mee naar de studio enzo, maar buiten datk retouch en fotokes afdruk heb ik er NIKS aan en ik ben da een beetje beu, ik had gedacht dat ik op zijn minst wel een keer een foto mocht maken, maar tot nu toe maak ik enkel pasfoto's.
gewoon, ik ben beter dan dat, als ze mij is de kans zouden geven.