Strawberry
Legacy Member
ze komen nog steeds met zoon dingen af
echt onozel is het
kunst die nog steeds moet hebben van de avant garde van 100 jaar geleden
Er wordt dan ook pas over nagedacht omdat het in het museum staat
op straat is het dan geen kunst
Er komt ook een hoop "normale" kunst aan bod in het smak hoor. Je bezoekt het smak niet vanuit een vooroordeel want als je de tentoonstellingen volgt, zijn er een hoop goede normaal te begrijpen tentoonstellingen. Je moet musea niet veroordelen als je er nooit komt.
Soms moet iets uitgelegd worden voor je het begrijpt dat is met alles zo dus ook in kunst. Je staat open voor hedendaagse kunst of niet. MINDER INTERESSANT IS WANNEER DIE UITLEG TOTAAL NIET RELEVANT IS wat heel vaak voorkomt.
Zo was de tentoonstelling academy learning from art in het muhka eind 2006 zo een. Ik heb daar de moeite genomen alles op te zoeken naar mogelijke betekenissen bedoelingen van ieder werk en dat is pas suck als je zoveel moeite moet doen om het al te weten te komen, het was heel ontoegankelijk, tentoonstelling die ik op 1 uur of minder gezien had en 3 dagen teksten opzoeken en lezen om te achterhalen wat er nu eigenlijk verteld werd enz ... eens alles opgezocht bleek alles dus enorm zwak van inhoud en enkel interessant voor Balkan bewoners ook zat het slecht in mekaar, mislukte pogingen waren het om die inhoud te brengen, veel te subjectief terwijl het objectief moest zijn, wou zijn. Wat een misser man. En de overkoepelende bedoeling vond ik ook niet interessant, kunst gemaakt met als functie te educeren, van kunst kan men dingen leren maar ze mag niet gemaakt zijn met die bedoeling, en dan was al dat wat men wou aanleren nog eens zo subjectief als wat.
In een encyclopedie wil men ook alles verzamelen zoals jij beschrijft bij een museum, alleen kan je bij een museum die dingen in het echt zien, wat interessant kan zijn voor mensen die wel geinteresseerd zijn in die dingen.
Hier maak je meer duidelijk hoe zwak de kunst is die het museum nodig heeft om als kunst aanzien te worden.
Of zoals Marc Reugebrink het zegt : Hoe dun de stront is die sommige kunstenaars met veel dikdoenderij verkopen.
En kan je beter die kunst in vraag stellen dan de functie en het nut van musea.
Er staat ook genoeg kunst buiten musea en er is ook al genoeg kunst van buiten musea vernield door vandalen waardoor ik ze mss toch liever in het museum heb al zou ik ze liever erbuiten zien.
echt onozel is het
kunst die nog steeds moet hebben van de avant garde van 100 jaar geleden
Er wordt dan ook pas over nagedacht omdat het in het museum staat
op straat is het dan geen kunst
Er komt ook een hoop "normale" kunst aan bod in het smak hoor. Je bezoekt het smak niet vanuit een vooroordeel want als je de tentoonstellingen volgt, zijn er een hoop goede normaal te begrijpen tentoonstellingen. Je moet musea niet veroordelen als je er nooit komt.
Soms moet iets uitgelegd worden voor je het begrijpt dat is met alles zo dus ook in kunst. Je staat open voor hedendaagse kunst of niet. MINDER INTERESSANT IS WANNEER DIE UITLEG TOTAAL NIET RELEVANT IS wat heel vaak voorkomt.
Zo was de tentoonstelling academy learning from art in het muhka eind 2006 zo een. Ik heb daar de moeite genomen alles op te zoeken naar mogelijke betekenissen bedoelingen van ieder werk en dat is pas suck als je zoveel moeite moet doen om het al te weten te komen, het was heel ontoegankelijk, tentoonstelling die ik op 1 uur of minder gezien had en 3 dagen teksten opzoeken en lezen om te achterhalen wat er nu eigenlijk verteld werd enz ... eens alles opgezocht bleek alles dus enorm zwak van inhoud en enkel interessant voor Balkan bewoners ook zat het slecht in mekaar, mislukte pogingen waren het om die inhoud te brengen, veel te subjectief terwijl het objectief moest zijn, wou zijn. Wat een misser man. En de overkoepelende bedoeling vond ik ook niet interessant, kunst gemaakt met als functie te educeren, van kunst kan men dingen leren maar ze mag niet gemaakt zijn met die bedoeling, en dan was al dat wat men wou aanleren nog eens zo subjectief als wat.
In een encyclopedie wil men ook alles verzamelen zoals jij beschrijft bij een museum, alleen kan je bij een museum die dingen in het echt zien, wat interessant kan zijn voor mensen die wel geinteresseerd zijn in die dingen.
Erinyes zei:Ik pleit voor de afschaffing van het museum: als alles kunst kan zijn, waarom heb je dan een museum nodig? Om te ondersteunen dat die vuilzakken kunst zijn, omdat ze buiten het museum geen kunst meer zijn? Het is vreemd dat je een museum nodig hebt om een etiket 'kunst' op je werk te plakken. Kunst moet meer in het dagelijkse leven komen.
Hier maak je meer duidelijk hoe zwak de kunst is die het museum nodig heeft om als kunst aanzien te worden.
Of zoals Marc Reugebrink het zegt : Hoe dun de stront is die sommige kunstenaars met veel dikdoenderij verkopen.
En kan je beter die kunst in vraag stellen dan de functie en het nut van musea.
Er staat ook genoeg kunst buiten musea en er is ook al genoeg kunst van buiten musea vernield door vandalen waardoor ik ze mss toch liever in het museum heb al zou ik ze liever erbuiten zien.



)