Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiB0

Legacy Member
euh, sweetemmarose, ben jij dan toevallig pizzadeeg en groenten om daar op te gooien gaan kopen, vorige week, in de peeters-govers?

(if not stond ik achter een look-alike aan de kassa)

(of toch een look-a-like van die foto op last.fm)



maar het gaat hier nu toch wel wat ver met dat aanbidden van het enige vrouwelijke gfx-art-design forumlid, neen?

dresse

Legacy Member
we waren comments met een hoog nerd-gehalte aan het geven op emma haar nieuwe pic!
Iedereen amuseerde zich!
Waarom begint gij nu over mijn artikeltjes die ge in de kelder van mijn oud schooltje hebt zien hangen...

PRETBEDERVER !!

tijd om te gaan skaten... DAG EH!

tomh

Legacy Member
dresse zei:
we waren comments met een hoog nerd-gehalte aan het geven op emma haar nieuwe pic!
Iedereen amuseerde zich!
Waarom begint gij nu over mijn artikeltjes die ge in de kelder van mijn oud schooltje hebt zien hangen...

PRETBEDERVER !!

tijd om te gaan skaten... DAG EH!

niks kelder
in de gang van animatie, twas opendeur, you know.

LunchBox

Legacy Member
you guys need lives.. misschien dat er op ebay nog wel een paar te vinden zijn tegen een zacht prijsje.

*edit: de eerstvolgende die met "9 lives" afkomt is ne wanker ;)
*edit2: deze thread was misschien beter getiteld als "OFFTOPIC THREAD"..

tomh

Legacy Member
you re the mod, change title :p
en lunch, wneer gade u site nog eens updaten met wat fris werk

LunchBox

Legacy Member
als een hobby je werk geworden is.. dan is't vaak je hobby niet meer :( dus jammer genoeg heb ik het laatste jaar niet heel veel meer ineengestoken, maar kben onlangs wel begonnen aan een 3d projectje om binnekort zo toch terug wat dingen te kunnen tonen. (alles dat tíjdens de werkuren gebeurt valt jammer genoeg onder NDA)

kben er trouwens over aan't denken om binnekort zo'ns wah sourcefiles mee publiek te maken.. misschien dat de één of andere er wel iets uit leert.. you just never know :) als er iemand van iets specifiek ne sourcefile online wil zien (de commerciële projecten niet meegerekend uiteraard), stuurt ge maar'n mailke.

dresse

Legacy Member
tomhuveners zei:
niks kelder
in de gang van animatie, twas opendeur, you know.

Just... Hing er ook bij dat ik nu al bijna een jaar werkloos ben? :D

Maja, ni dat da hun schuld is :) mijn werkloosheid is een bewuste keuze :)

tomh

Legacy Member
dresse zei:
Just... Hing er ook bij dat ik nu al bijna een jaar werkloos ben? :D

Maja, ni dat da hun schuld is :) mijn werkloosheid is een bewuste keuze :)

ja, kwou ook al zeggen.. ga op zoek naar nen job dan.. alsof ge gene zou vinden

dresse

Legacy Member
true... nog ni gezocht... eerst wa genieten van't leven eh :)

het leven.. hier op het forum... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan