Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V!$u4L

Legacy Member
TiB0 zei:
euh, sweetemmarose, ben jij dan toevallig pizzadeeg en groenten om daar op te gooien gaan kopen, vorige week, in de peeters-govers?

(if not stond ik achter een look-alike aan de kassa)

In de Mediamarkt heb ik mij dat ook ooit eens afgevraagd, dat meisje was petite ook...

SweetEmmaRose

Legacy Member
TiB0 zei:
euh, sweetemmarose, ben jij dan toevallig pizzadeeg en groenten om daar op te gooien gaan kopen, vorige week, in de peeters-govers?

(if not stond ik achter een look-alike aan de kassa)

(of toch een look-a-like van die foto op last.fm)



maar het gaat hier nu toch wel wat ver met dat aanbidden van het enige vrouwelijke gfx-art-design forumlid, neen?
Urrrrr nee ik was daar ni:D Wrom kende gij die haar gezicht vanbuite en koopwaren? :D

TiB0

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Urrrrr nee ik was daar ni:D Wrom kende gij die haar gezicht vanbuite en koopwaren? :D


als je aan de kassa van een extreem trage kassierster sta heb je bijna niets anders te doen dan te kijken naar de koopwaren van de andere klanten :p

wouter_dc

Legacy Member
Bwoa, kweetni wa er interessanter is ze: pizzadeeg of een look-a-like :unsure:

syndrom

Legacy Member
TiB0 zei:
als je aan de kassa van een extreem trage kassierster sta heb je bijna niets anders te doen dan te kijken naar de koopwaren van de andere klanten :p


jaja "koopwaren" :p

TiB0

Legacy Member
jamaar, dat bedoelde ik toch helemaal niet :sad:

ik herkende dat mens gewoon van ergens maar ik had echt geen idee van waar, en het was al zeker niet van school.
en op de één of andere manier staat sweetemmarose hier al eeuwen in m'n vriendenlijst van myspace, en ooit stonden daar nog foto's op, dus het kon zijn dat ik ze daarvan herkende.

de lengte, locatie, haar en gezicht klopten ongeveer, dus ik kon het enkel nog maar vragen :unsure:



/hide

Dakantochnie

Legacy Member
TiB0 zei:
jamaar, dat bedoelde ik toch helemaal niet :sad:
Och man, troost u dat gij u tenminste niet belachelijk hebt gemaakt, ik moet met wat anders leven hoor. :')

TiB0

Legacy Member
dakantochnie zei:
Och man, troost u dat gij u tenminste niet belachelijk hebt gemaakt, ik moet met wat anders leven hoor. :')

laten we hier anders gewoon een thread van maken waarin we allen kunnen bitchen over hoeveel ongeluk we wel niet hebben met vrouwen :p


(even veralgemenen)

dresse

Legacy Member
reavX zei:
ik kan nie klagen hoor, al 1jaar en 5 maand samen :p:p

dan kunt ge dus juist wel klagen eigenlijk... :)

Geef mij maar nietsbetekenende max een maand durende flirts :)

* moest men huidige hier toevallig komen lezen: mopke eh :) *

syndrom

Legacy Member
dresse zei:
dan kunt ge dus juist wel klagen eigenlijk... :)

Geef mij maar nietsbetekenende max een maand durende flirts :)

ligt dat aan u of aan die meiskes :p

Nee echt life is good.

haha met je vuile edit.:tongue:

dresse

Legacy Member
ben in elk geval nog nooit gedumpt geweest...
Weet ni of dat da aan mij ligt of aan die meiskes :)

LunchBox

Legacy Member
een maand is ongeveer de tijd die ze nodig hebben om in te zien dat dresse bij't ocmw zit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan