Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiB0

Legacy Member
Aangezien de winnaar en echt ALLE toffe mensen van dit forumdeel van Antwerpen zijn, is het dan niet logischer dat we gewoon ... ?

:p

dresse

Legacy Member
TiB0 zei:
Aangezien de winnaar en echt ALLE toffe mensen van dit forumdeel van Antwerpen zijn, is het dan niet logischer dat we gewoon ... ?

:p


ghjg7na5.jpg

tomh

Legacy Member
stuur ze gewoon op.. djeez
als ge hier moet afspreken da krijgt dieselpower toch nooit gefixed hier, den ene wil leuvn, den andere antwerpen.. tss

LunchBox

Legacy Member
die rechtse vogel heeft toch veel meer perspectief op't leven zeker..

SweetEmmaRose

Legacy Member
tomhuveners zei:
stuur ze gewoon op.. djeez
als ge hier moet afspreken da krijgt dieselpower toch nooit gefixed hier, den ene wil leuvn, den andere antwerpen.. tss
Ey, ik zen de fixer hiere, ontwerp en besteeling is diesel, betaling en uitdeling en meet da zenkik grr!
DieselPower™ zei:
Mijn hometown past in de groenplaats :D
Boeren!



Diesel, vraag na is concreet achter die prijzen, maten, etc. Da we ne thread kunne opene met alle details. Dan weten we op het einde van deze week hoeveel en wa we gaan bestellen. Dan ist wachten tot ze hier aankomen.
Een schatting naar de tijd da ze hier gaan geraken is ook een goei vraag. Dan kunne we de meet een beetje regelen al.

D3C0Y

Legacy Member
ik zijn alzins game voor ne meet in antwerpen (ma gent zou natuurlijk beter zijn :D)

JackM

Legacy Member
D3C0Y zei:
ik zijn alzins game voor ne meet in antwerpen (ma gent zou natuurlijk beter zijn :D)

²

zolang het niet voor volgende week is want tot dan zit ek volgeboekt :p

dresse

Legacy Member
tomhuveners zei:
stuur ze gewoon op.. djeez
als ge hier moet afspreken da krijgt dieselpower toch nooit gefixed hier, den ene wil leuvn, den andere antwerpen.. tss

och och, we zijn er toch maar mee aant lachen...
als er iet leuk wordt gedaan wil ik me ook gerust engageren om naar antwerpen te komen...
jammer genoeg zal ik er wel niet bij zijn als het nog binnen de 3 weken gaat doorgaan, vanaf volgende week zit ik 2 weken in tsjechie...

DieselPower

Legacy Member
Die tshirts moeten nog gedrukt worden ook eh Dresse en ik ben momenteel nog op een mailtje aan het wachten, dan Emma laten betalen etc. :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Oooooo waar in tsjechie?
Dude als gij van kaastaart houdt hebbe ze daar een winkeltje met de meest geweldig lekkere taart da ge ook zult eten. (In praag dus)
En als ge ni van kaastaart houdt moet ge da voor mij meebrengen :D

Um reavx mijn hamster is wel ok, nogaltijd lelijk en ge kunt hem ni vasthouden, maar de huid ziet er ietske beter uit \o/
Gistre eeft em mij wel kei hard gebete :(

dresse

Legacy Member
overal een beetje... Ik gids groepen leerlingen in praag en verblijf 100km ervan naast Sušicé in petrovice waar ik groepen begeleidt met mountainbike, rafttochten, klimmen en hoogteparcours...
Typhon is er ook al geweest waar ik werk :-) (dacht ik)

En in praag heb ik alleen nog maar in de pizzeria en de mcdonalds gegeten :D cultuurbarbaar dat ik ben...

btw emma, ik zie dat uw foto op last.fm veranderd is... zijt gij da nog altijd? :)
zo ja: ik kom zeker naar de bijeenkomst :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan