Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TiB0 zei:Aangezien de winnaar en echt ALLE toffe mensen van dit forumdeel van Antwerpen zijn, is het dan niet logischer dat we gewoon ... ?
![]()
Mijn hometown past in de groenplaatswouter_dc zei:Mini-meet in a'pen he.
Mss vote Dieselpower wel in zijn hometown![]()

Ey, ik zen de fixer hiere, ontwerp en besteeling is diesel, betaling en uitdeling en meet da zenkik grr!tomhuveners zei:stuur ze gewoon op.. djeez
als ge hier moet afspreken da krijgt dieselpower toch nooit gefixed hier, den ene wil leuvn, den andere antwerpen.. tss
Boeren!DieselPower™ zei:Mijn hometown past in de groenplaats![]()
SweetEmmaRose zei:Ey, ik zen de fixer hiere, ontwerp en besteeling is diesel, betaling en uitdeling en meet da zenkik grr!

D3C0Y zei:ik zijn alzins game voor ne meet in antwerpen (ma gent zou natuurlijk beter zijn)

tomhuveners zei:stuur ze gewoon op.. djeez
als ge hier moet afspreken da krijgt dieselpower toch nooit gefixed hier, den ene wil leuvn, den andere antwerpen.. tss


(dacht ik)
cultuurbarbaar dat ik ben...
