Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3C0Y

Legacy Member
mijn reet ja !
en ja over de t-shirts, een gewone t-shirt of ene met v-hals maakt voor mij ni uit... zolang het maar gene tank-top zonder mouwen is

wouter_dc

Legacy Member
Tis da, de tekening van Dieselpower krijgt dan toch alle aandacht. Niemand die nog op het modelleke let :love:

tomh

Legacy Member
hasselhoff says this to people with V hals
02988ab05d794f40dfcffca5724bb485.png

LunchBox

Legacy Member
v-hals is goed voor jongetjes.. maar échte mannen hebben borsthaar, en dan is'n v-hals misschien toch zo interessant niet (tenzij je pablo of ricardo heet, want die lopen daar graag mee tentoon)

@tom: wanneer ben je van duitsland naar hier gekomen?

dresse

Legacy Member
Flipkikker zei:
Meeting int stadspark van anvers?

dan neem ik men blades mee :cool:

Kunde mij leren hoe ik moeten grinden :p
tomhuveners zei:
vroeger toen ik duitsland woonde blade ik ook, ma door een of ander reden sinds we naar hier zijn, ben ik gestopt

Begin terug eh mannen! De scene is geweldig en er is ne nieuwe VETTE shop in Belgie!
http://forwardfreestyle.com/ !!!

Bij deze geef ik mezelf ook ineens een usernote voor reclame-post hoor! :)
mod zijn is toch geweldig :cool:

MAAR ENFIN, TSHIRTS DUS...
Diesel, maakt da ge gewoon iets besteld, iedereen zal wel content zijn. Maak die fucking thread terug aan da iedereen kan bestellen!
Emma, regel die bijeenkomst!

tomh

Legacy Member
LunchBox zei:
v-hals is goed voor jongetjes.. maar échte mannen hebben borsthaar, en dan is'n v-hals misschien toch zo interessant niet (tenzij je pablo of ricardo heet, want die lopen daar graag mee tentoon)

@tom: wanneer ben je van duitsland naar hier gekomen?

2000

tomh

Legacy Member
kwee nog, mn eerte pro skaterz, waren roces ofzoiets, kwee nie als da nog bestaat.. was vies ownen als 8jarige tussen die grote mannen in skateparkje :p

DeBuGGeR

Legacy Member
LunchBox zei:
v-hals is goed voor jongetjes.. maar échte mannen hebben borsthaar, en dan is'n v-hals misschien toch zo interessant niet (tenzij je pablo of ricardo heet, want die lopen daar graag mee tentoon)

@tom: wanneer ben je van duitsland naar hier gekomen?

scheer uw borsthaar?

tomh

Legacy Member
david hasselhof scheert ze ook nie, dus wij ook nie,
nie dak al borsthaar heb ofzo..

LunchBox

Legacy Member
d"eeh"vid is inderdaad het ideaalbeeld dat we allemaal proberen na te streven.

genoeg over onze held, hier met die tshirt zeg maar waar'k ze moet komen halen - hoeveel peeschijven ik moet meebrengen en we handelen dat zaakje ff af ;)

@tom: how jong van 2000 pas, kben 20 jaar geleden al teruggekomen.. wat deed je daar misschien?

tomh

Legacy Member
LunchBox zei:
d"eeh"vid is inderdaad het ideaalbeeld dat we allemaal proberen na te streven.

genoeg over onze held, hier met die tshirt zeg maar waar'k ze moet komen halen - hoeveel peeschijven ik moet meebrengen en we handelen dat zaakje ff af ;)

@tom: how jong van 2000 pas, kben 20 jaar geleden al teruggekomen.. wat deed je daar misschien?

mn pa zat int leger daar.
verdedigings linie voor als de russen ofzo kwee nie wa.. zouden komen.. met de muur indertijd.
en nu is heelt belgisch leger weg daar he..
overtijd nog eens terug gegaan, gaan kijken naar basis enzo.. hard time..

wouter_dc

Legacy Member
LunchBox zei:
d"eeh"vid is inderdaad het ideaalbeeld dat we allemaal proberen na te streven.

genoeg over onze held, hier met die tshirt zeg maar waar'k ze moet komen halen - hoeveel peeschijven ik moet meebrengen en we handelen dat zaakje ff af ;)

@tom: how jong van 2000 pas, kben 20 jaar geleden al teruggekomen.. wat deed je daar misschien?

rustig rustig, da komt allemaal wel in de sjakosj. Dieselpower will take care of it

syndrom

Legacy Member
less BS more shirt selling talk!

En een meeting is miss beter een andere topic?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan