steinerwarrior
Legacy Member
Topen dat er een keer een deftige game development richting komt.
Er komt nu in Kortrijk Digital Arts and Entertainment , maar daar leer je ook niks over het programmeren van 3D games. Alleen een beetje over het design ervan, maar geen realisatie van een 3D game. Dusja België suckt eigenlijk in vgl met andere landen
Er komt nu in Kortrijk Digital Arts and Entertainment , maar daar leer je ook niks over het programmeren van 3D games. Alleen een beetje over het design ervan, maar geen realisatie van een 3D game. Dusja België suckt eigenlijk in vgl met andere landen



)