WHiSPy zei:
Mijn vraag hieromtrent: wat maakt deze richting speciaal naast al die andere richtingen? Ik weet al dat informatiemanagement & -support de naam heeft de vuilbak van de toegepaste informatica te zijn, maar ga niet oordelen of dit waar is of niet.
wat maakt die richting speciaal ?
kweetnie, het enige wat ik kan zeggen (heb net mijn diploma multimediatechnieken TSO gehaald)
en wat wij geleerd hebben is, het 1ste jaar, digitaal ontwerpen mbv Illustrator
MM dat hield in Photoshop, dreamweaver, en flash (motion tweens en nix meer) en hadden we ook nog eens het vak HTML, het 2de jaar daarentegen hield dat in Flash actionscript, klein beetje photoshop, heel veel illustrator (again), adobe premiere, final cut pro (mac), het office pakket (ook stukje 1ste jaar), DHTML, beke java-script, beetje PHP,probleemoplossend denken etc + eindwerk maken mbv flash, final cut pro, premiere, illustrator, digitale camera en MAC
veruit, heb ik gewoon genoten van deze opleiding

had voordien informatica gedaan (damn you Turbo Pascal) > gebuisde
opnieuw gedaan > gestopt
en toen MM, zalig gewoon!
ik denk dat IMD daar dieper op in zal gaan
wat ik niet snap is dat je geen mac mag gebruiken in Mechelen, dat was voor ons zowat het belangrijkste die ultra nieuwe G5
3 uit mijn klas gaan naar mechelen, voor mij is het iets te ver, en ik ga pr0lly reclame doen (kunst dus, en ja Laptopie is verplicht (maar ik opteer voor een mac))
veel succes in de IMD > mss kom ik volgend jaar ook eens langs
