Skyscraper
Legacy Member
Ik weet dat het hier fout staat, waar moet het dan wel?
Mijn vraag is welke taal is het beste om kleine programmas met te maken waar je vb internet paginas kunt van openen of andere bestanden. Grotere programmas kunnen ook ik geef een vb Skype, eerst heb ik eens c++ geprobeerd maar dit was extreem moeilijk en je bereikte er niet veel mee. Nu zie ik visual basic en daar starten ze direct al met windows venster, dit wil ik wel eens proberen. Heeft iemand een idee wat ik het beste bestudeer? En hoe? (for dummies,tutorials,...)
Dank
Mijn vraag is welke taal is het beste om kleine programmas met te maken waar je vb internet paginas kunt van openen of andere bestanden. Grotere programmas kunnen ook ik geef een vb Skype, eerst heb ik eens c++ geprobeerd maar dit was extreem moeilijk en je bereikte er niet veel mee. Nu zie ik visual basic en daar starten ze direct al met windows venster, dit wil ik wel eens proberen. Heeft iemand een idee wat ik het beste bestudeer? En hoe? (for dummies,tutorials,...)
Dank
zo tamelijk klein uit standaard 

