The Crazy Frog
Legacy Member
http://msdn.microsoft.com/library/d...us/winhttp/http/winhttp_sessions_overview.aspBerter zei:Weet iemand het scriptje voor in c++ om een website te openen? Of is dit niet mogelijk![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://msdn.microsoft.com/library/d...us/winhttp/http/winhttp_sessions_overview.aspBerter zei:Weet iemand het scriptje voor in c++ om een website te openen? Of is dit niet mogelijk![]()
The Crazy Frog zei:vb.net gebruikt het .net framework (een download van 20MB voor al je gebruikers), en vb 6.0 niet.
I know, maar volgens mij is die framework nog altijd een groot struikelblok.azerty zei:aheum: er zijn toch iets meer verschillen dan dat zenne![]()
en er zijn toch ook een aantal verschillen tussen VB.NET en C#, maar inderdaad niet enorm veel
imho is het beter om met C# te werken ipv VB.net, zeker als je komt van VB6.
In dot net is alles een object en je moet dus echt het verleden (vb6) laten vallen, en als je blijft werken met vb.net ga je minder snel je oude, verkeerde, gewoontes afleren. Daarbijkomend, als je een beetje overweg kan met C# en OO is de overstap naar Java (J2EE) niet zo moeilijk. Ook omgekeerd, als je op je project developpers tekort komt, is het gemakkelijker JAVA developpers om te scholen naar C# & .NET ipv VB.NET.
steek da framework bij uw installer/zipfileThe Crazy Frog zei:I know, maar volgens mij is die framework nog altijd een groot struikelblok.
Probeer maar eens aan nen noob uit te leggen hoe ge da installeert?
En stel nu dat die persoon op dialup zit?
Da vind ik toch nie zeer gebruiksvriendelijk. De vb runtimes zitten al bij windows, dus geen probleem eh.
? Das nie zo moeilijk zu
.Voor gy mss niet, maar ik weet dan der daar veel mensen mee sukkelen.killgore zei:steek da framework bij uw installer/zipfile? Das nie zo moeilijk zu
.
The Crazy Frog zei:Voor gy mss niet, maar ik weet dan der daar veel mensen mee sukkelen.
next, next, nextThe Crazy Frog zei:Voor gy mss niet, maar ik weet dan der daar veel mensen mee sukkelen.
.
killgore zei:next, next, next
dan moete ne keer deftige installers lere maken he.
edit: ter verduidelijking dus: Meeste echt noobs gaan nooit een program installen puur vanuit een zip of rar files, maar een installer gebruiken. Voor deze bouw je dan gewoon de .net installer in in jouw installer (dan moet je wel een niet .net-installer gebruiken). Mensen die vanuit .zip installen en zo zijn geadvanceerd genoeg om een link naar een site met de .net installer te gebruiken en dan is het echt niet moeilijk meer![]()
das wat ek bedoel ...Bubbling Zombie zei:om nog maar te zwijgen over de net distributable. gewoon een exe laten oproepen door jou installer.
.