Insano
Legacy Member
Je kan het niet laten ehkillgore zei:VUB, tja, das een categorie apart.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan het niet laten ehkillgore zei:VUB, tja, das een categorie apart.

Ze zoeken het zelf door bij ons te komen zagen voor samenwerking maar halsstarrig hun programma weigeren aan te passen.Insano zei:Je kan het niet laten eh![]()
KizZamP- zei:Wat is er zo verkeerd aan de VUB mss?
Gij bedoelt den Tom! zeker?killgore zei:Hier op werk&studie is vaak iem. actief die mensen helpt met wiskunde en echt goed wiskundig inzicht heeft, is bij mijn weten ir-student aan VUB.
Als ge het over DAE hebt: ja...kamikaze7525 zei:moeten jullie echt kunnen tekenen met potlood?
KizZamP- zei:Maar qua wiskunde, goh, Ik wil het mij wel riskeren maar ik vraag me af of ik ga meekunnen vanaf het begin. Neem nu dat ze in het ASO verschillende dingen gezien hebben, en op universiteit gaan ze daarop verder en ik ken daar nog niet eens de basis van, wat dan ?
) herinner ik mij dat ze in de grote vakantie "wiskunde herhalingslessen" gaven, voor al diegene die zich op wiskundig gebied wilden voorbereiden. Als je al een unif op't oog hebt, misschien eens kijken of zij ook zoiets aanbieden.YupGeneral Lee zei:Gij bedoelt den Tom! zeker?
.Ik denk dat de faculteit bio-ir aan de ugent dit nog doet bolgend jaar. De faculteit ir stopt er volledig mee wegens enkele hervormingen in het programma, de faculteit wetenschappen weet ik niet.kwitters zei:Toen ik op unif in Antwerpen ging studeren (lang lang geleden) herinner ik mij dat ze in de grote vakantie "wiskunde herhalingslessen" gaven, voor al diegene die zich op wiskundig gebied wilden voorbereiden. Als je al een unif op't oog hebt, misschien eens kijken of zij ook zoiets aanbieden.
kwitters zei:ivm het cracken, komaan seg, wat een heilige boontjes hier allemaal. Als ik iemand mee moest aannemen voor een game-dev bedrijf (wat ik al moeten doen heb trouwens), zou dit mij zeker niet tegenhouden, in tegendeel. Ik zou eerder de cracker aanbevelen dan diegene die er principeel op tegen is om mods/cracks te schrijven omdat dat illegaal of whatever is. Een van de beste low-level programmeurs die ik ken hield zich trouwens ook bezig met cracken.
Ik wist trouwens niet dat de jeugd van tegenwoordig toch nog met assembler overweg kan... :applause:.
? En bij gamedev komt er sowieso wel wat low-lev stuff kijken he.Careless zei:Aangezien er hier toch een discussie op gang is over DAE. Moet je al veel voorkennis hebben voor je daar aan begint? Want ik zou later DAE willen doen maar ik wil me wel al voorbereiden op wat komen zal.
.Aangezien er hier toch een discussie op gang is over DAE. Moet je al veel voorkennis hebben voor je daar aan begint? Want ik zou later DAE willen doen maar ik wil me wel al voorbereiden op wat komen zal.
Voorkennis is in theorie niet nodig. Maar het is best dat je je wat voorbereid. Lees dit eens: http://www.digitalartsandentertainme...tige_student?/
Ik wil ook DAE doen later (ik ben dit wel nog niet 100% zeker). En ik ben me ook al aan het voorbereiden. Nu ben ik vooral bezig met concept art e.d. Maar omdat concept art me eigenlijk het meest interesseert ga ik misschien meer iets die richting uitgaan ipv dae.

. Ik hoop wel dat ik het ga aankunnen want een tekentalent ben ik niet, dus ik ga waarschijnlijk wat tekenlessen gaan volgen zodat dat toch beter zal gaan.Careless zei:Ah, ik zal er over gelezen hebben. Nuja, ik was me al aan het voorbereiden om al een beetje te werken met 3DSMAX (zodat het niet volledig nieuw is) en met Photoshop. Ik hoop wel dat ik het ga aankunnen want een tekentalent ben ik niet, dus ik ga waarschijnlijk wat tekenlessen gaan volgen zodat dat toch beter zal gaan.

KenSpectre zei:Iedereen kan tekenen hoor
Vergt gewoon veel tijd ^^
.ravenslayer zei:tijd, studie, oefening en gedrevenheid![]()
)