Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Svartálfar zei:Alleen Vargas en Legear de andere 2 zijn toch eigenlijk totaal niet blessure gevoelig?
Weet niet meer wie het was maar degene die:
Mbokani-Lukaku
Jovanovic-Vargas-Suarez
Biglia
voorstelt
Dat gaat toch nooit werken, 10 jaar geleden mss maar komaan wees eens realistisch. Jacobs zal zo trouwens nooit spelen, veel te gedurfd.
caoimhin zei:Dat gewoon zwaar uitlachen is gewoon belachelijk. Het is door die angstmentaliteit dat het idd niet zal lukken, maar als je thuis tegen Kortrijk, Bergen, OHL, STVV, Lierse, .. speelt moet je dat zonder problemen kunnen.
Svartálfar zei:Die te aanvallende opstelling is gewoon totaal niet realistisch. Als ge zelf eens heel goed nadenkt beseft ge dat zelf ook wel. Zelfs tegen ploegen als OHL e.d.
Zit totaal geen evenwicht in die ploeg dan.
Vind het idd nogal lachwekkend dat ge er blijkbaar van overtuigd zijt dat zoiets wel zou werken omdat het Anderlecht is.
Als je 12 jaar terug daarmee Standard, Genk, .. van het kastje naar de muur kon mee spelen, waarom kan dat nu dan niet tegen veel mindere teams?caoimhin zei:Geen evenwicht? 5 aanvallers en 5 verdedigers, dat is volgens mij toch gelijkAls je 12 jaar terug daarmee Standard, Genk, .. van het kastje naar de muur kon mee spelen, waarom kan dat nu dan niet tegen veel mindere teams?
En ik heb er heel goed over nagedacht (in tegenstelling tot anderen blijkbaar), en dat moet volgens mij lukken als iedereen doet wat ie moet doen. Als uw 5 aanvallend ingestelde spelers natuurlijk nooit met hun man meegaan, ja dan begrijp ik dat het fout loopt. Maar dat doen de aanvallend ingestelde spelers bij Barça ook, anders zou het daar ook serieus fout lopen.

caoimhin zei:Geen evenwicht? 5 aanvallers en 5 verdedigers, dat is volgens mij toch gelijkAls je 12 jaar terug daarmee Standard, Genk, .. van het kastje naar de muur kon mee spelen, waarom kan dat nu dan niet tegen veel mindere teams?
En ik heb er heel goed over nagedacht (in tegenstelling tot anderen blijkbaar), en dat moet volgens mij lukken als iedereen doet wat ie moet doen. Als uw 5 aanvallend ingestelde spelers natuurlijk nooit met hun man meegaan, ja dan begrijp ik dat het fout loopt. Maar dat doen de aanvallend ingestelde spelers bij Barça ook, anders zou het daar ook serieus fout lopen.
Sh@D0wBE zei:Jah vergelijk Barcelona anders met Anderlecht![]()
Wijsheid zei:Oh boy....
Het voetbal en taktiek is meer dan gewoon de rekensom van 5+5.
Het middenveld wordt overlopen, linies komen te ver van elkaar en de gaten waarin infiltrerende middenvelders kunnen lopen zijn immens.
Vargas, Jova en Suarez gaan echt niet de hele tijd met hun 'mannetje mee gaan'. Om niet te zegen niet. Mbokani zal ook eens hard lachen. Lukaku heeft die ingesteldheid wél. Niemand heeft hier de waarheid in pacht, maar zulke opstellingen zijn toch echt wel verschrikkelijk.
Gaat Biglia dan alleen de gaten toelopen? Want verdedigen is meer dan alleen meelopen met de man. Gaten toelopen, linies bij elkaar houden, anticiperen, positie houden/innemen...
Ik zie het al gebeuren tegen ploegen met een snelle omschakeling...
)Wijsheid zei:Laat mij die zin herformuleren: ......, maar die opstelling LIJKT MIJ verschrikkelijk moeilijk om efficiënt uit te voeren.
Dezelfde reden waarom er niet meer met een libero wordt gespeeld: evolutie van het voetbal.
We kunnen anders ook terug met een varkensblaas gaan spelen (ok, misschien niet relevant, maar kom)
En nu ga je enkele ploegen willen opnoemen die wél met een libero spelen en dan haal ik de cliché)uitdrukking boven: uitzonderingen die de regel bevestigen.
Meer vaak niet dan wel gaat zoiets nog werken. Tenzij, zoals je zelf zegt, echt meeverdedigd wordt, maar dat zie ik met die spelers dus niet gebeuren. Enja, tegen de kleinere ploegen kan dat misschien nog eens werken, maar in de PO tegen Standard, Genk, Club, Gent moet je dat niet proberen. En al zeker niet Europees. Da's alleen voor de wereldtop weggelegd.

Sh@D0wBE zei:Omdat nu toevallig bijna alle topspelers in de lappenmand liggen?
Oh, van mij zouden jullie het gerust mogen proberen
Maar dan niet komen klagen als je teveel goals tegenkrijgt hé. :naughty:
caoimhin zei:Ik heb dan ook nergens beweerd dat ze zo moeten spelen tegen de betere teams in België, of in Europa
Gast, serieus, denk je nu echt zo kortzichtig? Natuurlijk moeten je topspelers fit zijn, je moet dit niet gaan doen met Gillet, Kouyaté, Kanu en consoorten.
Er zullen altijd wel een paar geblesseerd zijn .Sh@D0wBE zei:Jij denkt eerder kortzichtig, je denkt toch niet dat dit op 1 2 3 werkt?
En jullie topspelers zijn nooit allemaal beschikbaarEr zullen altijd wel een paar geblesseerd zijn .
caoimhin zei:Geen evenwicht? 5 aanvallers en 5 verdedigers, dat is volgens mij toch gelijkAls je 12 jaar terug daarmee Standard, Genk, .. van het kastje naar de muur kon mee spelen, waarom kan dat nu dan niet tegen veel mindere teams?
En ik heb er heel goed over nagedacht (in tegenstelling tot anderen blijkbaar), en dat moet volgens mij lukken als iedereen doet wat ie moet doen. Als uw 5 aanvallend ingestelde spelers natuurlijk nooit met hun man meegaan, ja dan begrijp ik dat het fout loopt. Maar dat doen de aanvallend ingestelde spelers bij Barça ook, anders zou het daar ook serieus fout lopen.

NemesisBE zei:![]()
zo Shadow, en niet anders! (anders heb je hetzelfde probleem als RSCA, met maar 1 stofzuiger)

Svartálfar zei:Let ook op hoe gij de enigste zijt die dat wel een geslaagde opstelling zou vinden.![]()
