Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Zalige ploeg toch. :love:

Idd :woohoo:

Maar mss Daantje vervangen met Almeback en Hoefkens met Hogli !

Alleen ken ik Hogli zijn kwaliteiten niet echt. En Daan moet het maar uitvechten met Almeback :evil:

caoimhin

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Zalige ploeg toch. :love:

Naar Brugse normen (zoals we ze vroeger kenden) is dit idd een heel mooi elftal. Op Hoefkens na dan :p Zeker met een trainer als Koster. Als je hier iemand als Jacky terug bijzet denk ik dat het niet al te vet wordt.

Svartálfar

Legacy Member
caoimhin zei:
Altijd grappig dat iemand met zo'n non-argument afkomt. In een democratie is de keuze van het volk ook niet sowieso de beste keuze, het is gewoon de keuze van de meerderheid. Of dat al dan niet de beste keuze is moet je ondervinden. Dus het is niet omdat ik hier alleen sta met die mening, dat ik sowieso ongelijk heb. En ik wil hiermee niet zeggen dat ik sowieso wel gelijk heb trouwens ;)

*facepalm*

Jongen toch, als gij echt denkt dat die opstelling gaat werken dan moogt gij dat denken, maar zowat iedereen die iet of wat van het spelletje kent zal wel beter weten :).

NemesisBE

Legacy Member
Tenzij er een wonder gebeurt en Ariël de angsthaas overboord gooit!

Foose

Legacy Member
Handanovic 4 jaar extra bij Udinese.

Erg goeie keeper imo, heb hem op het WK ook bezig gezien. Zou hem graag bij een topclub zien

fcberke

Legacy Member
dragjeh zei:
Handanovic 4 jaar extra bij Udinese.

Erg goeie keeper imo, heb hem op het WK ook bezig gezien. Zou hem graag bij een topclub zien

voetbaltransferthread 2011-2012 binnenland

:sad:

kingjulie

Legacy Member
Imho kan cao zijn tactiek best werken en zeker in de door hem aangegeven omstandigheden. Spelers die deftig traint op dat soort tactiek zullen veel minder gaten laten vallen.

BleKKie

Legacy Member
Een compromis: de opstelling van Cao kan wel werken, maar met de mentaliteit van de huidige spelerskern zal dat niet lukken denk ik.

caoimhin

Legacy Member
Svartálfar zei:
*facepalm*

Jongen toch, als gij echt denkt dat die opstelling gaat werken dan moogt gij dat denken, maar zowat iedereen die iet of wat van het spelletje kent zal wel beter weten :).

Met mensen die op dergelijke manier argumenteren ga ik niet meer in discussie, is te belachelijk voor woorden. Als je zo uw gelijk wil halen dan krijg je het gewoon van mij, want daar ging het mij niet om.

Jurgenv1

Legacy Member
caoimhin zei:
Naar Brugse normen (zoals we ze vroeger kenden) is dit idd een heel mooi elftal. Op Hoefkens na dan :p Zeker met een trainer als Koster. Als je hier iemand als Jacky terug bijzet denk ik dat het niet al te vet wordt.

Een gezonde combinatie van werkpaarden en technische voetballers imo, pianospelers en pianosjouwers enzo. Een ijzersterke dagelijkse discipline met professionele begeleiding zal op lange termijn toch voor dat extra procentje zorgen. De rest hangt af van de trainer en de hulptrainer, Verkempinck was opvallend aanwezig tijdens Westel, lijkt me toch wel in te springen waar Adrie tekort komt.

Sh@D0wBE zei:
Idd :woohoo:

Maar mss Daantje vervangen met Almeback en Hoefkens met Hogli !

Alleen ken ik Hogli zijn kwaliteiten niet echt. En Daan moet het maar uitvechten met Almeback :evil:
Hogli zal op termijn idd Hoefkens moeten vervangen, De Jonghe die het uitvecht met Stenman, Donk met Hoefkens en Almeback met Daantje. Zal nodig zijn om ze daar in de verdediging scherp te houden, we schoten al jaren tekort op dat vlak.

Anoniem04

Legacy Member
Inderdaad, het werd tijd dat die posities dubbel bezet waren met goede spelers.

Hannibal

Legacy Member
Goeie transfer dat. Ik zie Bergen hun eigen wel redden dit seizoen. STVV en Lierse daarentegen.

Morrissey

Legacy Member
Om even op die opstelling van Anderlecht verder te bouwen: Indien Mbokani komt, en die kans is nu toch wel reëel te noemen, zou ik toch hiervoor opteren:

176705_RSC_Anderlecht.jpg


Met de huidige (fitte) kern althans. Met Vargas, Canesin, Molins, Legear, De Sutter, Kljestan, Diogo, Gillet en Mazuch hebben we voor quasi elke positie een goede vervanger, en zo hoort het ook.

Als Mbokani trouwens komt, gaat Jacobs ALTIJD spelen met zowel Lukaku als Dieu. Als je 3 mil betaalt voor een spits, gaat die niet op de bank, zo simpel is het. Dieu speelt, dat staat vast.

Scr1fle

Legacy Member
Hannibal zei:
Allez jong, die hebben vorige week nog tegen RSCA gewonnen. :confused:

Dat is ook niet moeilijk hé :unsure:

Nee, OHL hun niveau was echt slecht , zonder die domme fouten had Anderlecht daar simpel 2-0 gaan winnen ;)

Anderlecht zat gewoon ferm onder hun niveau.

Ik zie (vanaf nu :p ) elke topploeg daar simpel winnen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan