Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sheldon Cooper zei:Leuke opstelling van Fireflies op Marecek na. Wel enorm aanvallende spelers allemaal![]()
Hannibal zei:Kouyate imo.
Sheldon Cooper zei:Zie liever Kljestan dan Marecek of Gillet. Toen ik vorig seizoen hier vertelde dat Kanu een hoop stront is kreeg ik allerhande verwijten naar mijn kop... en hoor nu eens![]()
puni zei:Inderdaad, dan kan Biglia ook hoger gaan voetballen.
Tis Jacobs nog altijd heFireflies zei:Om even op die opstelling van Anderlecht verder te bouwen: Indien Mbokani komt, en die kans is nu toch wel reëel te noemen, zou ik toch hiervoor opteren:
Met de huidige (fitte) kern althans. Met Vargas, Canesin, Molins, Legear, De Sutter, Kljestan, Diogo, Gillet en Mazuch hebben we voor quasi elke positie een goede vervanger, en zo hoort het ook.
Als Mbokani trouwens komt, gaat Jacobs ALTIJD spelen met zowel Lukaku als Dieu. Als je 3 mil betaalt voor een spits, gaat die niet op de bank, zo simpel is het. Dieu speelt, dat staat vast.

Echt he.SIO zei:Tis Jacobs nog altijd he![]()


caoimhin zei:Met mensen die op dergelijke manier argumenteren ga ik niet meer in discussie, is te belachelijk voor woorden. Als je zo uw gelijk wil halen dan krijg je het gewoon van mij, want daar ging het mij niet om.

Dit is al een stuk realistischer.Fireflies zei:Om even op die opstelling van Anderlecht verder te bouwen: Indien Mbokani komt, en die kans is nu toch wel reëel te noemen, zou ik toch hiervoor opteren:
![]()
Met de huidige (fitte) kern althans. Met Vargas, Canesin, Molins, Legear, De Sutter, Kljestan, Diogo, Gillet en Mazuch hebben we voor quasi elke positie een goede vervanger, en zo hoort het ook.
Als Mbokani trouwens komt, gaat Jacobs ALTIJD spelen met zowel Lukaku als Dieu. Als je 3 mil betaalt voor een spits, gaat die niet op de bank, zo simpel is het. Dieu speelt, dat staat vast.
Fireflies zei:Om even op die opstelling van Anderlecht verder te bouwen: Indien Mbokani komt, en die kans is nu toch wel reëel te noemen, zou ik toch hiervoor opteren:
![]()
Met de huidige (fitte) kern althans. Met Vargas, Canesin, Molins, Legear, De Sutter, Kljestan, Diogo, Gillet en Mazuch hebben we voor quasi elke positie een goede vervanger, en zo hoort het ook.
Als Mbokani trouwens komt, gaat Jacobs ALTIJD spelen met zowel Lukaku als Dieu. Als je 3 mil betaalt voor een spits, gaat die niet op de bank, zo simpel is het. Dieu speelt, dat staat vast.

CrAzY_DaReDeViL zei:Tis ma goed da TDS geen 3mil heeft gekost dan?
Maar al bij al is deze opstelling nog het meest aanvaardbare dat ik hier zag
Geen bullshit.Svartálfar zei:Ik ben niet begonnen met offtopic te gaan met die democratie bullshit.![]()
Proim zei:Geen bullshit.