Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Coosemans, Hoefkens, Van Gijseghem, Vadis, Vleminckx starten normaal toch!
Zondag speelde VG niet, maar wel De Jonghe. Dus da's altijd minstens 5 Belgen aan de aftrap als iedereen fit is.
Komt daar nog bij dat de invallers meestal ook Belgen zijn, behalve dan de José :D

(Meunier, Lestienne, Van Acker, Deschilder, Vansteenkiste)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
caoimhin zei:
Sportwereld - Monaco vandaag voor Mbokani in Brussel

176303_RSC_Anderlecht.jpg


:D

Das wel elke wedstrijd stuk of twee goalen op uw kas omdat bij balverlies uw middenveld zowel op rechts, als op links én centraal wordt omvergelopen. Biglia kan nooit alles op zijn eenntje opvangen. Daar komt dan bij dat Odoi ook niet voor waterdichte sluiting zorgt...

NemesisBE

Legacy Member
Natuurlijk, zo lang ze eentje meer scoren dan de tegenstander is het ok eh :unsure:

caoimhin

Legacy Member
Je kan zo perfect spelen, ieder moet gewoon zijn rol vervullen. Vroeger speelden ze ook met enkel Yves VDH als stofzuiger. Als uw backen en cv's goed en op tijd mee inschuiven (niet allemaal tegelijk natuurlijk) moet dat perfect gaan.

eurowarriors

Legacy Member
Bart Religion zei:
Het is iets eerder iets tussen een sattelietploeg en een b-ploeg. En het ging vooral over het woordje 'gewoon'. Het is de b-ploeg, maar het niet gewoon een b-ploeg. In Spanje werkt dat anders.

Er zijn heel wat restricties die gewone b-ploegen niet hebben.

Daarom dat Soriano (topscorer in 2e klasse) niet kon uitkomen voor de A-ploeg bv.

Idd, in Spanje ligt dat heel anders. VCF Mestalla is ook de 'B-ploeg' van Valencia, maar spelers van Mestalla mogen in hetzelfde seizoen wel niet voor én Valencia én Mestalla spelen. Bij Barcelona is dat ook zo, net als bij Villareal B bijvoorbeeld. Die ploegen kunnen overigens perfect mee in de Jupiler League en hebben spelers waar ploegen van de Jupiler League alleen maar van kunnen dromen.

caoimhin

Legacy Member
We zijn op Standard ook eens met Radzinski, Scifo, Zetterberg, Baseggio, Stoica, Iatchouk .. gaan spelen. Speelden we alles op een hoopje.

Anoniem04

Legacy Member
Safari op de bank als deschacht terug is, Suarez is ook te creatief voor Jacobs dus ook op de bank!

Ahja!

exo

Legacy Member
Bart Religion zei:

Bart Religion zei:
Nee, Barca B is niet gewoon een B-ploeg. Punt :)

Ja gast we weten het ondertussen wel ze, Vazquez is superieur en gaat hier alles kapot ownen en Club heeft een wereldelftal en Anderlecht een flopelftal, die plaat begint afgezaagd te worden hier ze.

caoimhin zei:

5 aanvallende spelers? Die 2 flanken gaan nooit hun verdedigende taken ten volle opnemen en Biglia gaat verzuipen omdat die niet gaat weten waar eerst te moeten lopen. Infeite zou Suarez / Jova eruit moeten voor een CVM (Kouyaté) maar we weten allemaal dat het niet Suarez of Jova gaat zijn maar gewoon Suarez die op de bank gaat belanden.

fcberke

Legacy Member
hoefkens <-> Hogli misschien maar ik heb Hogli nog niet bezig gezien.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ge hebt wel geen Zetterberg of Baseggio die ook nog wel hulpzaam zijn in de recuperatie. Met een werkpaard als Bart Goor naast hen. Maar Vargas, Suarez en Jova doen niks op verdedigend vlak, laat staan dat ze nut hebben bij balverlies. Enkel heel soms als ze een goesting hebben.

En er staat ook geen verdediging De Boeck - Staelens achter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan