Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
Heeft Cercle en Anderlecht verleden dus een no-go voor mij . Ik geloof best dat hij sympathiek is en ik weet ook dat hij kan ballen. Maar hij is veel te duur voor wat hij presteert. En hoeveel moet hij niet kosten als je weet dat ze voor Juhasz 5 mil vragen en hetzelfde vragen voor Suarez? :crazy:

pina

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Moet geen spelers van Anderlecht en Cercle.

En een quote gevonden over Mbokani op voetbalkrant waar ik mij bij aansluit:

jovanovic ok, maar mbokani? hell no! Die kerel heeft tijdens zijn periode bij standard constant zitten vitten op anderlecht, al dan niet terecht. Heeft hij het publiek zitten uitdagen wanneer hij op anderlecht kwam etc... dan heb ik het nog niet gehad over zijn uitdagend gedrag bij het doelpunt vlak na wasyl zijn beenbreuk... Dus neen, mbokani is allesbehalve een transfer om het publiek te sussen.

Mbokani is top als het goed zit in zijn hoofd, en die kerel komt op het veld met een air van: "we gaan de rest hier plat spelen". Heerlijk arrogant, iets waar de ploeg van anderlecht vroeger vol mee zat. Spelers met een grote mond, spelers met sterke persoonlijkheden en moeilijke karakters. Zo iemand was mbokani wel. En het is zo iemand dat de huidige kern van anderlecht nodig heeft.

Weebl

Legacy Member
pina zei:
jovanovic ok, maar mbokani? hell no! Die kerel heeft tijdens zijn periode bij standard constant zitten vitten op anderlecht, al dan niet terecht. Heeft hij het publiek zitten uitdagen wanneer hij op anderlecht kwam etc... dan heb ik het nog niet gehad over zijn uitdagend gedrag bij het doelpunt vlak na wasyl zijn beenbreuk... Dus neen, mbokani is allesbehalve een transfer om het publiek te sussen.

Mbokani is top als het goed zit in zijn hoofd, en die kerel komt op het veld met een air van: "we gaan de rest hier plat spelen". Heerlijk arrogant, iets waar de ploeg van anderlecht vroeger vol mee zat. Spelers met een grote mond, spelers met sterke persoonlijkheden en moeilijke karakters. Zo iemand was mbokani wel. En het is zo iemand dat de huidige kern van anderlecht nodig heeft.
Da's nog lichtjes uitgedrukt..
mbokani.jpg

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. En dat loopt er nu inderdaad niet echt rond bij den RSCA :)..

caoimhin

Legacy Member
caoimhin zei:
En tegen de meeste teams zou je ook gewoon met 3 verdedigers moeten kunnen spelen, met zelf 1 die mee oprukt (afwisselend). Als ze maar met 1 spits komen spelen.

Jova met Lukaku in de spits, met daar achter Vargas. Links Suarez, rechts Legear of Canesin, controlerend Biglia met Marecek.

stormtrooper zei:
Meent ge dat nu? :rofl:

NemesisBE zei:
:D in theorie misschien ja. In de praktijk doen alleen 3de of 4de provincialers dat. Of Chili :unsure:

Is toch gewoon een 3-5-2? Ik zie er de joke niet van in. Hoeveel ploegen er niet met maar 1 spits komen spelen, ga je daar dan met 3 staan op koekeloeren? Je moet niet blind naar voor lopen, maar met hoe meer volk je aanvalt, met hoe meer volk zij moeten verdedigen hé. Je moet het dan natuurlijk wel opbrengen om onmiddellijk mee te verdedigen wanneer nodig, en de dekking moet goed verzorgd worden.

Weebl

Legacy Member
We zijn hier wel in België he, hier moet elke aanvaller dubbel gedekt zijn. Driedubbel zelfs als't kan!

puni

Legacy Member
Welkom, Jova. :love:

Mbokani mag wel wegblijven, zelfs met een prestatiegericht contract. Als die niet speelt (en met Lukaku die blijft zie ik die gewoon bankzitten) zorgt die gewoon voor problemen in de kleedkamer.

Scr1fle

Legacy Member
Ik zie ook liever Jova dan Mbokani terugkeren. Die geeft tenminste grappige interviews. :lol:

mtm

Legacy Member
Hannibal zei:
Ben jij zijn personal coach ? Die zal wel gewoon met de reserven van Liverpool hebben mee gedaan hoor.

Neen.

Sporza maakt daar ook weer een kemel door te zeggen dat hij geen kans gekregen heeft bij Liverpool. Net wél, hij heeft ze gewoon niet gegrepen. Begonnen onder Hodgson aan het seizoen als basisspeler, maar maakte gewoon een belabberde indruk. Onder Dalglish mocht hij ook meteen de eerste wedstrijd in de basis starten, maar zijn niveau was schrijnend. Je kan geen kansen blijven krijgen hè. Ik ben alvast content dat Liverpool van dat zware contract af is. 60000 pond per week is niet niks.

Als hij presteert bij Anderlecht zal het kermis zijn in de competitie. Maar ge blijft zitten met het risico van zijn zwaar loon + een dikke vette tekenpremie denk ik. De duur van het contract op zich is uitstekend onderhandeld trouwens, 2 jaar is ideaal om te bekijken hoe die transfer uitdraait.

caoimhin

Legacy Member
Hij zal toch wel met het 2de elftal moeten meespelen hebben vermoed ik.

mtm

Legacy Member
caoimhin zei:
Hij zal toch wel met het 2de elftal moeten meespelen hebben vermoed ik.

Hannibal zei:
Vele snappen dat hier precies niet ...

Wat valt er niet te snappen? Jovanovic zat enorm vaak in de tribune maar heeft amper gespeeld bij de reserven.

Als je me niet gelooft, zoek het dan maar op.

NemesisBE

Legacy Member
Net wat ik dacht. Die zal zich wel te goed gevoeld hebben om met snotters van 18-19 jaar mee te spelen. En hij zat idd meer op de tribune, dan in de ruime wedstrijdselectie, wat hem dus ook vele matchvoorbereidingen gekost heeft...

Eagle`

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ik zie ook liever Jova dan Mbokani terugkeren. Die geeft tenminste grappige interviews. :lol:

liever ni tenzij dan bij ons ofzo. Mbokani is een beest !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan