jovanovic ok, maar mbokani? hell no! Die kerel heeft tijdens zijn periode bij standard constant zitten vitten op anderlecht, al dan niet terecht. Heeft hij het publiek zitten uitdagen wanneer hij op anderlecht kwam etc... dan heb ik het nog niet gehad over zijn uitdagend gedrag bij het doelpunt vlak na wasyl zijn beenbreuk... Dus neen, mbokani is allesbehalve een transfer om het publiek te sussen.
Mbokani is top als het goed zit in zijn hoofd, en die kerel komt op het veld met een air van: "we gaan de rest hier plat spelen". Heerlijk arrogant, iets waar de ploeg van anderlecht vroeger vol mee zat. Spelers met een grote mond, spelers met sterke persoonlijkheden en moeilijke karakters. Zo iemand was mbokani wel. En het is zo iemand dat de huidige kern van anderlecht nodig heeft.