Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormtrooper

Legacy Member
Het zou mij eerder logisch lijken dat hij een jaar naar Atlético gaat. Die mannen zitten verlegen voor een keeper en het zou een goede ervaring zijn voor hem.

Herr Doktor

Legacy Member
Fireflies zei:
Zalig toch, Standard krijgt 8 miljoen, en dan komen ze af met de grootste krabbers om aan te kopen :lol:. Met Henkinet en Schouterden word je geen kampioen, arme Duchatelet

Henkinet is niet slecht helemaal niet slecht de matchen die ik van hem heb gezien heeft hij cruciale reddingen gedaan. Camara was ook een krabber en zie nu de ploeg draaide beter met hem dan met defour ;).

Lilspanyol

Legacy Member
stormtrooper zei:
Het zou mij eerder logisch lijken dat hij een jaar naar Atlético gaat. Die mannen zitten verlegen voor een keeper en het zou een goede ervaring zijn voor hem.

Als hij daar zijn stempel kan drukken dan doet hij toch een ferme gooi naar een basisplaats bij Chelsea

En qua ervaring opdoen: Atletico > Genk, ookal vind ik het erg voor de Genkies dat ze nu zonder hem verder moeten

Scr1fle

Legacy Member
Idd in Spanje moet je ballen van Messi, Ronaldo,Benzema,Higuain ,David Villa,Mata,... proberen tegen te houden. Daar ga je veel meer ervaring opdoen dan bij Genk ballen te pakken van pakweg Tchité, Vleminckx , Lukaku(al hoort deze toch mss nog een rijtje hoger :) ) , Arbitman,...

Wilcao

Legacy Member
Word Courtois niet uitgeleend aan Atletico Madrid? Lijkt me in ieder geval ook geen makkelijke opgaven met Asenjo en Leo Franco (of zit dit daar niet meer?)

edit: Leo Franco is blijkbaar al meer dan 2 jaar weg :unsure:, damn ik ben slecht op de hoogte :)

Gavin

Legacy Member
raf c zei:
normaal dat een speler niet wil blijven bij een club met 0 traditie en uitstraling
provincieclub in het kwadraat en dan die marginale aanhang...
Het is om te trollen en zo jaja

maar


Beschrijft ge hier nu eigenlijk, bijzonder gedetailleerd dan nog, Antwerp zelf? Buiten Antwerpenaren en Frank Raes ligt er toch echt niemand nog wakker van die ineengezakte pudding?


Er staat wel Genk bij mijn profiel maar ik ben niet voor Genk om u al voor te zijn. :p

Proim

Legacy Member
raf c zei:
maarja ze stuiten op hun eigen limieten
normaal dat een speler niet wil blijven bij een club met 0 traditie en uitstraling
provincieclub in het kwadraat en dan die marginale aanhang...
Maar ze zitten wel in eerste :niceone:

Mudi

Legacy Member
Ik had gelezen dat Atletico interesse had in Almunia en hij werd ook niet opgenomen in de selectie dus hij gaat sowieso weg. Ik denk dat Courtois eerst uitgeleend gaat worden aan een club in Engeland (2de divisie) of dat hij mee gaat doen met de reserves en gewoon 2de keeper wordt. Ze hebben daar bij Chelsea 6 keepers: Cech, Hilario, Courtois, Delac, Turnbull en Taylor.

Delac is al verhuurd aan Vitesse (ik begrijp Chelsea ook niet waarom ze Courtois halen als ze een groot talent als Delac al hebben).
Hilario is al 35 en zal 3de keeper worden.
Taylor zal weer verhuurd worden aan een 2de of 3de klasse ploeg (is geen talent en zijn contract dat in 2012 afloopt zal waarschijnlijk niet verlengd worden).
Turnbull was de 2de keeper, maar ik denk dat ze van plan zijn om hem te laten gaan. Is geen goede stand-in en is al 26 jaar oud.

Dus een zeer logische oplossing is gewoon Courtois als 2de keeper bij Chelsea te houden. Hij kan veel meer op training leren bij Chelsea dan dat hij bij Genk zou spelen. Waarom?

Elke dag trainen met Torres, Drogba, Lampard, Anelka, Terry, ... maakt een jonge speler veel beter dan dat hij wedstrijden speelt tegen (met alle respect) STVV, OHL, Lierse, Bergen, ... en ook op training is kwaliteit veel lager dan er bij Chelsea zou zijn!

Drossie

Legacy Member
LuCian zei:
gefrustreerde loser :rofl:, genk heeft net 9milj opgetrokken, wat genoeg is om heel die marginale bedoening waar gij fan van zijt op te kopen...

hard op de bek gegaan idd

Na 15 juli vertrekt er niemand :D

raf c

Legacy Member
Gavin zei:
Beschrijft ge hier nu eigenlijk, bijzonder gedetailleerd dan nog, Antwerp zelf? Buiten Antwerpenaren en Frank Raes ligt er toch echt niemand nog wakker van die ineengezakte pudding?


Er staat wel Genk bij mijn profiel maar ik ben niet voor Genk om u al voor te zijn. :p

1 frank is een rat van de beerput
2 rafc voldoet helemaal niet aan die beschrijving, wij hebben wel een hevige aanhang, een mooie traditie, en een uitstraling ver buiten onze landsgrenzen
3 u gister nog geamuseerd met julia? :D

somfortiwan

Legacy Member
jullie hebben alleen geen eersteklasse ploeg met spelers die eventueel 9 miljoen waard zouden zijn...

Proim

Legacy Member
Hoe oud zijt gij eigenlijk raf c? Want 19 volgens u profiel zou ik maar raar vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan