Baats
Legacy Member
Starrk zei:Club Brugge?
Olololol!
Aah, ligt Brugge tegenwoordig in Engeland?
Wist ik niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Starrk zei:Club Brugge?
Olololol!
Fireflies zei:Zalig toch, Standard krijgt 8 miljoen, en dan komen ze af met de grootste krabbers om aan te kopen. Met Henkinet en Schouterden word je geen kampioen, arme Duchatelet
.Starrk zei:Club Brugge?
Olololol!

ad:stormtrooper zei:Het zou mij eerder logisch lijken dat hij een jaar naar Atlético gaat. Die mannen zitten verlegen voor een keeper en het zou een goede ervaring zijn voor hem.
) , Arbitman,...Het is om te trollen en zo jajaraf c zei:normaal dat een speler niet wil blijven bij een club met 0 traditie en uitstraling
provincieclub in het kwadraat en dan die marginale aanhang...

Maar ze zitten wel in eersteraf c zei:maarja ze stuiten op hun eigen limieten
normaal dat een speler niet wil blijven bij een club met 0 traditie en uitstraling
provincieclub in het kwadraat en dan die marginale aanhang...
LuCian zei:gefrustreerde loser, genk heeft net 9milj opgetrokken, wat genoeg is om heel die marginale bedoening waar gij fan van zijt op te kopen...
hard op de bek gegaan idd

Gavin zei:Beschrijft ge hier nu eigenlijk, bijzonder gedetailleerd dan nog, Antwerp zelf? Buiten Antwerpenaren en Frank Raes ligt er toch echt niemand nog wakker van die ineengezakte pudding?
Er staat wel Genk bij mijn profiel maar ik ben niet voor Genk om u al voor te zijn.![]()

Proim zei:Hoe oud zijt gij eigenlijk raf c? Want 19 volgens u profiel zou ik maar raar vinden.

Vedoco zei:En toch speel ik altijd graag met den Antwerp op FM![]()

stormtrooper zei:RC Gent-Zeehaven is leuker![]()
