starspike
Legacy Member
Starrk zei:Gelapt. Hij had de kans van zijn leven en je kon perfect rationaliseren waarom wat Courtois gedaan heeft de correcte zet was.
Bwah, enkel het feit dat hij zelf niet meewerkte met een uitleenbeurt aan Genk is niet echt een "correcte" zet imo. En dan heb ik het nog eens niet over "tegenover de club/supporters", maar zelfs voor hemzelf. Hier kon hij een jaar bijleren in een omgeving waarin er en een sportieve uitdaging is (bevestiging en Europees voetbal halen) en hij zich thuisvoelt. Ik wil hem bvb wel eens zien bij Atletico. En ploegen als Vitesse of een 2de klasser in Engeland (wat Chelsea eerst wou), zijn toch ook niet alles.
Maar het feit dat hij dat contract wou? Uiteraard snap ik dat deel.





