Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
Starrk zei:
Gelapt. Hij had de kans van zijn leven en je kon perfect rationaliseren waarom wat Courtois gedaan heeft de correcte zet was.

Bwah, enkel het feit dat hij zelf niet meewerkte met een uitleenbeurt aan Genk is niet echt een "correcte" zet imo. En dan heb ik het nog eens niet over "tegenover de club/supporters", maar zelfs voor hemzelf. Hier kon hij een jaar bijleren in een omgeving waarin er en een sportieve uitdaging is (bevestiging en Europees voetbal halen) en hij zich thuisvoelt. Ik wil hem bvb wel eens zien bij Atletico. En ploegen als Vitesse of een 2de klasser in Engeland (wat Chelsea eerst wou), zijn toch ook niet alles.
Maar het feit dat hij dat contract wou? Uiteraard snap ik dat deel.

Mudi

Legacy Member
Is er nu een deal tussen Anderlecht en Arsenal? Want Arsenal heeft op dit moment een (groot) talent gekocht: Joel Campbell. Hij kan niet in Engeland spelen omdat hij geen werkvergunning krijgt.

Zet hem langs Lukaku en je hebt een dodelijke duo!

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
starspike zei:
Bwah, enkel het feit dat hij zelf niet meewerkte met een uitleenbeurt aan Genk is niet echt een "correcte" zet imo. En dan heb ik het nog eens niet over "tegenover de club/supporters", maar zelfs voor hemzelf. Hier kon hij een jaar bijleren in een omgeving waarin er en een sportieve uitdaging is (bevestiging en Europees voetbal halen) en hij zich thuisvoelt. Ik wil hem bvb wel eens zien bij Atletico. En ploegen als Vitesse of een 2de klasser in Engeland (wat Chelsea eerst wou), zijn toch ook niet alles.
Maar het feit dat hij dat contract wou? Uiteraard snap ik dat deel.

HBvL liet uitschijnen dat hij wil in Genk wou blijven en niet aan A. Madrid werd uitgeleend. De vraag is: lag Genk dwars en wou Chelsea niet op de vraag van Genk in gaan. Zag vader zijn geld al vliegen?

We'll never know

Exorikos

Legacy Member
Het is toch al gezegd dat Chelsea dat uitleenjaar niet zijn hele loon wilde betalen en Genk het verschil niet kon bijbetalen?

Truman'

Legacy Member
MrBrightside zei:
Carcela zal met een heeeeeel goeie uitleg moeten afkomen. :rofl:

Die bevestigd bij deze ook zijn vertrek..
Tis rammadam he, die zal prolly ergens knock out liggen van de hongersnood :D

Morrissey

Legacy Member
Bulykin zou morgen worden voorgesteld als 2de spits van Ajax. Hahaha!

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Baats zei:
What about Delac(18), Hilario(35-laatste jaar?) en Taylor(21)? (ik volg Chelsea niet zo op de voet)

Wel Hilario pakt geen punten, obviously. En die jeugdkeepers, welja zie het zo: Zou gij 9 miljoen geven aan ne keeper als ge al twee solide opvolgers zou hebben? :p

Zijn mss degelijke jongens, maar daar haal jet niet mee bij Chelsea. Ze zoeken naar de allerbesten.

Morrissey

Legacy Member
Zou gespot zijn in de Amsterdam Arena, en zat vandaag ook niet op de bank bij Anderlecht... Zou morgen in De Telegraaf staan, er was blijkbaar al een gerucht dat hij zou worden voorgesteld morgen, en zou dan deze avond daar gespot zijn.

Vedeco

Legacy Member
pina zei:
speelde toch mee tegen benfica?

Blijkbaar niet.

Proto, Mazuch (46’ Juhasz), Samuel, Odoi (46' Wasilewski), Suarez (46' Chatelle), Lukaku (46' Veselinovic), Marecek (46' Kouyate, 85' Praet), Safari (79' Musonda L.), Gillet (46’ Kanu), Fernando (46' Diogo), Reynaldo (46' Iakovenko)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan