Dr. Sheldon Cooper
Legacy Member
Truman' zei:TC gaat chelsea de beker bezorgen, mark my bs![]()
Zal toch niet bij Chelsea zelf zijn

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Truman' zei:TC gaat chelsea de beker bezorgen, mark my bs![]()

sharpshot zei:geen idee, maar er zullen zeker ploegen zijn die beter zijn dan genk in een grotere competitie die hem zeker willen inlijven.
Baats zei:Feit, maar in Engeland zal die nooit 1e of 2e doelman worden op deze leeftijd hoor. Of het moet bij een degradatiekandidaat zijn, en dan nog.

Sheldon Cooper zei:Ja maar ergens vind ik het spijtig.
1. Speelkansen bij Chelsea = nul
2. 19 jaar, geld gaat hij in zijn leven genoeg verdienen
3. Speelt zijn eerste seizoen op niveau
4. Champions League bij zijn club en daarna naar chelsea is toch ook prachtig?

Sheldon Cooper zei:Lukaku snapt het dan ook nog altijd niet he. "Als het niet de top 3 uit Engeland is, dan blijf ik"
![]()
BleKKie zei:Goed voor Anderlecht imo
Cpt. Kablammo zei:Cech is blessuregevoelig en Turnbull is gene rotte frank waard. Courtois zal wel op tijd zijn kans krijgen.
Muismat zei:vindt gij nu die transferstop verstandig?
Fireflies zei:Maja Steven, da's ook zo'n verzuurde Bruggesupporter hé. Als je als 18-jarige 31 potten in 2 jaar competitievoetbal, een handvol Europese doelpunten (of zelfs meer) en ook al gescoord hebt bij de Rode Duivels, dan heb je statistieken om naar huis over te schrijven. Als zo iemand dan niet meer waard is dan 10 miljoen, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig? Tuurlijk moet die nog alles bewijzen, beetje logisch als je nog maar 2 jaar profvoetballer bent hé. Maar aangezien hij van Anderlecht is, zelf al scoort die een hattrick in de finale van het WK, dan nog is voor velen 10 miljoen het meeste wat we er uit kunnen halen, al die fucking verzuurde reacties hier, bende kinderen zeg.
Deze week nog zitten afgeven op het feit dat we jonge Belgen veel te goedkoop dumpen in het buitenland, als er dan eindelijk eens een Belgische ploeg is die wél kiest voor het grote geld, die wél resoluut zegt dat hij 20 miljoen moet kosten, komt er commentaar dat dat veel te veel is. T'is weer typisch dat het Bruggeboys zijn die hierop eindeloos moeten doordrammen, logisch ook als je ziet wat hun 2 goudhaantjes opbrengen, ik snap de frustratie wel.
We zullen wel zien zeker wat het brengt, als Anderlecht er netto 15 miljoen aan overhoudt, doen we gewoon een prima zaak en zo moet het spel ook gespeeld worden. Hij is gegeerd bij meerdere topclubs, waarom zouden ze hem dan laten vertrekken voor 10 miljoen, als hij dat al waard is hé, want wat is hij toch slecht!!!
Cpt. Kablammo zei:Cech is blessuregevoelig en Turnbull is gene rotte frank waard. Courtois zal wel op tijd zijn kans krijgen.
Baats zei:What about Delac(18), Hilario(35-laatste jaar?) en Taylor(21)? (ik volg Chelsea niet zo op de voet)
Baats zei:What about Delac(18), Hilario(35-laatste jaar?) en Taylor(21)? (ik volg Chelsea niet zo op de voet)
Baats zei:Zeg me eens één middenmotor die er ook maar aan denkt om die knul onder de lat te placeren?