Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
sharpshot zei:
geen idee, maar er zullen zeker ploegen zijn die beter zijn dan genk in een grotere competitie die hem zeker willen inlijven.

Feit, maar in Engeland zal die nooit 1e of 2e doelman worden op deze leeftijd hoor. Of het moet bij een degradatiekandidaat zijn, en dan nog.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Baats zei:
Feit, maar in Engeland zal die nooit 1e of 2e doelman worden op deze leeftijd hoor. Of het moet bij een degradatiekandidaat zijn, en dan nog.

Gohja, paar jaartjes rijpen en beker spelen ofzo :)

Baats

Legacy Member
Inderdaad. Ik vind het zeker geen slechte transfer hoor (alle perikelen aan de kant). Nu is't aan Chelsea om een goed parcours uit te stippelen, maar dat zal wel goed uitvallen.

kingjulie

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ja maar ergens vind ik het spijtig.

1. Speelkansen bij Chelsea = nul
2. 19 jaar, geld gaat hij in zijn leven genoeg verdienen
3. Speelt zijn eerste seizoen op niveau
4. Champions League bij zijn club en daarna naar chelsea is toch ook prachtig?

tenzij die jongen volgend jaar een auto-ongeval heeft en hij moet stoppen met professioneel sporten. Ik zou daarmee iig in mijn achterhoofd zitten als topsporter, met chelsea wint die jongen waarschijnlijk de halve loterij en kan hij na een paar jaar nog altijd beslissen ALS het niet lukt daar om ergens anders te spelen.

Deze transfer verzilvert het talent van TC, zowel sportief als financieel.

Morrissey

Legacy Member
Zalig toch, Standard krijgt 8 miljoen, en dan komen ze af met de grootste krabbers om aan te kopen :lol:. Met Henkinet en Schouterden word je geen kampioen, arme Duchatelet

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
BleKKie zei:
Goed voor Anderlecht imo

Kan mij niet bommen of RSCA daar nu 2 euro of 50 miljoen van krijgt. Vraag mij af hoe Lukaku er mee gaat om gaan als die 99% van het seizoen op de bank gaat zitten.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Cech is blessuregevoelig en Turnbull is gene rotte frank waard. Courtois zal wel op tijd zijn kans krijgen.

Weebl

Legacy Member
Zeg kom he.
"hij kan CL spelen met Genk"
De volle 4 matchen, als't meezit! :unsure:

Bij Chelsea zal hij wel de beker keepen. En Cech kan wel eens geblesseerd geraken ook.
Tenzij ze hem willen uitlenen.

Baats

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Cech is blessuregevoelig en Turnbull is gene rotte frank waard. Courtois zal wel op tijd zijn kans krijgen.

What about Delac(18), Hilario(35-laatste jaar?) en Taylor(21)? (ik volg Chelsea niet zo op de voet)

Scr1fle

Legacy Member
Uitgeleend worden aan Atletico moet toch zalig zijn!

Mogen keepen tegen ploegen als Real ,Barca,Valencia, Villarreal,...:love:

Cin

Legacy Member
Muismat zei:
vindt gij nu die transferstop verstandig?

Er zal van die transferstop weinig sprake zijn. Verwacht 1 a 2 inkomende transfers in de komende dagen, en zoals je zelf zegt: als een grote club veel €€ op tafel legt is de speler weg.

Het is vooral een poging om de spelers duidelijk te maken dat ze met hun hoofd bij Genk moeten zitten en niet bij een mogelijke transfer.

|steven|

Legacy Member
Fireflies zei:
Maja Steven, da's ook zo'n verzuurde Bruggesupporter hé. Als je als 18-jarige 31 potten in 2 jaar competitievoetbal, een handvol Europese doelpunten (of zelfs meer) en ook al gescoord hebt bij de Rode Duivels, dan heb je statistieken om naar huis over te schrijven. Als zo iemand dan niet meer waard is dan 10 miljoen, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig? Tuurlijk moet die nog alles bewijzen, beetje logisch als je nog maar 2 jaar profvoetballer bent hé. Maar aangezien hij van Anderlecht is, zelf al scoort die een hattrick in de finale van het WK, dan nog is voor velen 10 miljoen het meeste wat we er uit kunnen halen, al die fucking verzuurde reacties hier, bende kinderen zeg.

Deze week nog zitten afgeven op het feit dat we jonge Belgen veel te goedkoop dumpen in het buitenland, als er dan eindelijk eens een Belgische ploeg is die wél kiest voor het grote geld, die wél resoluut zegt dat hij 20 miljoen moet kosten, komt er commentaar dat dat veel te veel is. T'is weer typisch dat het Bruggeboys zijn die hierop eindeloos moeten doordrammen, logisch ook als je ziet wat hun 2 goudhaantjes opbrengen, ik snap de frustratie wel.

We zullen wel zien zeker wat het brengt, als Anderlecht er netto 15 miljoen aan overhoudt, doen we gewoon een prima zaak en zo moet het spel ook gespeeld worden. Hij is gegeerd bij meerdere topclubs, waarom zouden ze hem dan laten vertrekken voor 10 miljoen, als hij dat al waard is hé, want wat is hij toch slecht!!!

Gelieve persoonlijke aanvallen achterwege te laten.
Ik vind Lukaku zwaar overrated en bijlange geen 15 à 20 mlj waard. Ik vind dat, maar als er een ploeg zot genoeg is om wel hoge bedragen te betalen dan is dat goed voor Anderlecht, en hopelijk ook goed voor Lukaku.
Waaorm je daar Club Brugge (supporters) bijhaalt is mij helemaal een raadsel en totaal irrelevant.

Runkle

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Cech is blessuregevoelig en Turnbull is gene rotte frank waard. Courtois zal wel op tijd zijn kans krijgen.

Cech blessuregevoelig?


Baats zei:
What about Delac(18), Hilario(35-laatste jaar?) en Taylor(21)? (ik volg Chelsea niet zo op de voet)

Die Delac is ook nog een talent, Hilario zullen ze denk ik niet zo snel in de goal zetten en van Taylor weet ik niet zo veel.

Wijsheid

Legacy Member
Baats zei:
What about Delac(18), Hilario(35-laatste jaar?) en Taylor(21)? (ik volg Chelsea niet zo op de voet)

Ik volg Chelsea wel, naast Barcelona mijn favo buitenlandse ploeg.
Delac moet niet onderdoen voor TC, Taylor heeft ook talent, maar niet zoals TC en Hilario heeft nooit echt kunnen overtuigen.

Ik zie in ieder geval Delac eerder in doel dan TC.

@Cin: is uw verwachting hoop en speculatie, of weet jij iets meer dan ons? Wat moet ik niet weten.

Vedeco

Legacy Member
Het is niet de meest aantrekkelijke ploeg maar voor Courtois zou Vitesse mss wel een mooie tussenstap zijn. Spelen in een aanvallend ingestelde competitie is altijd een leuke oefening voor een keeper hé :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan