Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
yessss !!! courtois weg ! ik wil die vent nooit meer zien,
wat die allemaal tegen hield da laatste kwartier van de competitie, niemeer normaal :')

zeer goeie keeper, ma ik hoef hem nooit meer te zien ! of tis int shirt van standard

Swagger

Legacy Member
amai, De Graen klonk toch serieus scherp, was blijkbaar erg onder de indruk van hoe het allemaal is verlopen. In goeie vriendschap gaan ze toch niet uit elkaar zo lijkt.

Nu ja, nu weet Genk ook is hoe moeilijk het is om een speler te houden eens er interesse is van buitenlandse clubs met geld.

Muismat

Legacy Member
Hoe ik het zie wou Courtois gewoon naar Chelsea, maar heeft Genk het ook deels zelf verpest met hun ongeloofelijk dom idee van die transferstop.

De zure reacties vind ik maar kinderachtig, ge krijgt 9M euro voor een keeper - meer gaan ze der echt niet voor betalen tenzij hij volgend seizoen nog beter doet. En als zelfs Lukaku een terugval kent zal dat met Courtois ook zo zijn.

Gavin

Legacy Member
Muismat zei:
De zure reacties vind ik maar kinderachtig, ge krijgt 9M euro voor een keeper
Het gaat toch niet om dat geld man.

Het gaat om een speler die via de jeugd efkes de superheld wordt in een kampioenenseizoen ... om daarna zijn kat te sturen naar de fandag omdat ie wegwilt.

Als ge daar niet zuur van moogt worden als supporter ...

Wijsheid

Legacy Member
Muismat zei:
Hoe ik het zie wou Courtois gewoon naar Chelsea, maar heeft Genk het ook deels zelf verpest met hun ongeloofelijk dom idee van die transferstop.

De zure reacties vind ik maar kinderachtig, ge krijgt 9M euro voor een keeper - meer gaan ze der echt niet voor betalen tenzij hij volgend seizoen nog beter doet. En als zelfs Lukaku een terugval kent zal dat met Courtois ook zo zijn.

Zoals Gavin zegt: dat geld is niet het probleem. Negen miljoen euro is erg mooi voor een jonge, talentvolle keeper met toch maar 30 matchen achter de rug.

IEDEREEN had hem het van harte gegund te vertrekken, zelfs zonder uitleenbeurt. Maar doodgewoon niet komen opdagen op de fandag getuigt van een enorm omhooggevallen pretentie en nul respect voor de club en de supporters die hem op handen droegen na de titel. Dat respect is hij bij vele volledig kwijt.

Niet dat hij dat zich zal aantrekken, met de miljoenen in zijn zak.

Enorm enorm laf wat hij vandaag - al dan niet beïnvloed door zijn vader - gedaan heeft.

Muismat

Legacy Member
Wijsheid zei:
Zoals Gavin zegt: dat geld is niet het probleem. Negen miljoen euro is erg mooi voor een jonge, talentvolle keeper met toch maar 30 matchen achter de rug.

IEDEREEN had hem het van harte gegund te vertrekken, zelfs zonder uitleenbeurt. Maar doodgewoon niet komen opdagen op de fandag getuigt van een enorm omhooggevallen pretentie en nul respect voor de club en de supporters die hem op handen droegen na de titel. Dat respect is hij bij vele volledig kwijt.

Niet dat hij dat zich zal aantrekken, met de miljoenen in zijn zak.

Enorm enorm laf wat hij vandaag - al dan niet beïnvloed door zijn vader - gedaan heeft.


Het kan heel goed zijn, maar ik blijf erbij dat het Genk bestuur dit deels zelf heeft veroorzaakt door die transferstop. Echt ik begrijp daar niks van, jonge spelers willen graag vooruit (ok, direct Chelsea is mss te hoog gegrepen) en mss was hij bang dat hij zelfs niet op uitleenbasis bij Genk kon spelen en Genk gewoon niet zou verder onderhandelen?

Ik vind dat ge ook Courtois zijn kant moet horen voor hem te veroordelen. Al zal zijn (blijkbaar) geldhongerige papa der wel voor iets tussen zitten.

Wijsheid

Legacy Member
Ik hoef TC's kant niet te horen. Voor mij heeft hij geen plaats in de geschiedenis van de club. Die deadline is debiel, maar is geen reden om niet op te dagen op een fandag of de club zo ominkeerslags de rug toe te draaien.

sharpshot

Legacy Member
Wijsheid zei:
Ik hoef TC's kant niet te horen. Voor mij heeft hij geen plaats in de geschiedenis van de club. Die deadline is debiel, maar is geen reden om niet op te dagen op een fandag of de club zo ominkeerslags de rug toe te draaien.

zo denk ik ook over het geval dingske (kben zijn naam kwijt en kmag niet Judas zeggen van een of andere mod)

Kiiilerke

Legacy Member
Precies of jullie zuiver zouden nadenken als je naar een van de beste clubs in de wereld mag gaan


ik spreek het niet goed maar als 19-jarige zou je toch ff je kluts kwijt zijn

GaMe®

Legacy Member
Eigenlijk vind ik dat het bestuur niet zo moet wenen. Courtois heeft de laatste dagen reeds duidelijk gemaakt dat hij liever meteen bij Genk wou vertrekken. Natuurlijk zag Genk dat niet zitten en hebben ze er alles aan gedaan om hem te houden.

Tegenwoordig zegt ook altijd iedereen van: "het is beter dat hij eerst naar een minder goede club gaat", maar als dat gebeurt, hoort ge na een jaar of twee niets meer van die speler of blijft hij gewoon bij die middenmoter en gaan de topclubs ergens anders jong toptalent halen.

Courtois is nu 19, oud genoeg om als keeper aan de slag te gaan bij een topclub als Chelsea. Daar zal hij komend jaar ongetwijfeld veel beter begeleid en voorbereid worden om mee te draaien in een club van wereldniveau dan nog een jaar bij Genk te blijven.

Truman'

Legacy Member
Als een belg op jonge leeftijd top is dan is men hier toch altijd als de eerste om hem te veroordelen dat het niet kan dat ie zo vroeg gaat.
Dat ie niet op de fandag aanwezig was zal ook wel achterliggende redenen hebben. Waar ge het fijne niet van weet moet ge ook niet over pijpen.
Zoveel drama hier, en uiteindelijk heb je er persoonlijk niks aan.

Wijsheid

Legacy Member
GaMe® zei:
Eigenlijk vind ik dat het bestuur niet zo moet wenen. Courtois heeft de laatste dagen reeds duidelijk gemaakt dat hij liever meteen bij Genk wou vertrekken. Natuurlijk zag Genk dat niet zitten en hebben ze er alles aan gedaan om hem te houden.

Tegenwoordig zegt ook altijd iedereen van: "het is beter dat hij eerst naar een minder goede club gaat", maar als dat gebeurt, hoort ge na een jaar of twee niets meer van die speler of blijft hij gewoon bij die middenmoter en gaan de topclubs ergens anders jong toptalent halen.

Courtois is nu 19, oud genoeg om als keeper aan de slag te gaan bij een topclub als Chelsea. Daar zal hij komend jaar ongetwijfeld veel beter begeleid en voorbereid worden om mee te draaien in een club van wereldniveau dan nog een jaar bij Genk te blijven.

Misschien dat hij over 7 jaar eens mag proeven van het eerste elftal, wanneer de huidige keeper zijn handschoenen opbergt.

Svartálfar

Legacy Member
sharpshot zei:
zo denk ik ook over het geval dingske (kben zijn naam kwijt en kmag niet Judas zeggen van een of andere mod)

Ik hoop dat ge dat verzint want anders :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan