Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
starspike zei:En dat stond hem niet aan. Dus daar heeft die transferstop niks mee te maken.
Boterkoek zei:Om eerlijk te zijn zie ik Courtois ni veel spelen volgend seizoen...
stormtrooper zei:Gent heeft trouwens Buyens opgegeven, zou niet direct een kwaliteitsinjectie zijn (Thijs en Jörgensen zouden even goed zijn). Gorius is wel nog in de running alhoewel er daar ook alternatieven zijn.
ElbowDrop zei:Ik heb ook iets opgevangen over een Franse middenvelder. Weet gij daar iets meer over?
Mudi zei:Ten eerste, het is The Sun, dus het is dikke zever.
byter zei:Casteels had vorig jaar al uitgeleend moeten worden. Die had nu het gevoel van een jaar stilstaan ...en dan dachten de meeste dat die nog een jaar zou niksen bij Genk? Het OHL verhaal komt een jaar te laat.
Courtois is volgens mij op het juiste moment verkocht. Wanneer de hype het hoogst is (mede dankzij die PO1 match tegen Standard op het einde). Shit, het is veel geld voor een keeper. Ik denk niet dat we dat volgend seizoen er voor hadden gekregen.
Dillyracer zei:Er werd toch gezegd dat de onderhandelingen werden stopgezet tot na 28 augustus als er nu niets uit voortkwam? Als ze die niet gingen stopzetten dan had Courtois toch geen reden om niet te komen opdagen?
iplf zei:Mooie transfer voor KRC. Proficiat. Ik snap de negatieve reacties niet, al zal er achter de schermen wel wat shit gebeurd zijn. Aan al wie zegt dat dit net de beste stap is in zijn carriere: Misschien wil die jongen gewoon de kansen grijpen, zien waar hij uitkomt en een 'had ik maar' achteraf vermijden. Slechter zal hij er niet van worden, dus kan hij nog altijd terugkeren als het misloopt. Als jonge knaap zou ik net hetzelfde hebben gedaan. Ik geef hem 100% gelijk.
Ik vraag me af of die transferstop de situatie heeft doen escaleren. Interessant resultaat alleszins.
En nu op zoek naar een nieuwe megascore-keeper
Svartálfar zei:Als jonge knaap moogt ge wel wat meer respect hebben voor de ploeg die u gelanceerd heeft. Maarja. Respect is blijkbaar iets zeldzaams in de voetbalwereld.
Svartálfar zei:Als jonge knaap moogt ge wel wat meer respect hebben voor de ploeg die u gelanceerd heeft. Maarja. Respect is blijkbaar iets zeldzaams in de voetbalwereld.
Starrk zei:Goede zet van Courtois zelf. Wat klinken ze aangenaam bij Genk. De melk in mijn garage wordt er zuur van.

|steven| zei:Lukaku, die is imo niet meer dan 10 mlj waard. Moet nog alles bewijzen.
Baats zei:Wij weten toch het fijne niet van de zaak? Zou het dan niet beter zijn om onze vooroordelen voor ons eigen te houden?
Courtois overschreed vandaag een grens door niet naar de fandag en de match tegen Lyon te komen. We hadden geen andere keuze dan in te gaan op het bod van van 9 miljoen euro
Nic! zei:Tien miljoen is wel erg weinig. Als je er sommige reacties leest op Engelse fora of sportwebsites, dan merk je dat die Engelse clubs andere normen hebben. Een Arsenal-fan zei dit zelfs:
"14million is quite a bargain: ive seen this kid play and he's awsome"
En dan hebben ze het over ponden, dus bij Anderlecht mogen ze gerust wat vragen. Ik ga geen 20 miljoen pond zeggen, maar ik vind 15 miljoen pond een goede prijs. Dan houdt Anderlecht zelf zo'n 15 miljoen euro over.