Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrBrightside

Legacy Member
v
Truman' zei:
of die nu 17 is of 48, spits moet zijn werk doen.

Die jongen doet volgens mij zijn werk wel, nee?

Topschutter en 31 goals op 2 seizoenen tijd. Trouwens leeftijd doet er hem wel toe! Ook de landelijke competitie waar een speler in voetbalt.. Maarja, je kan het ook altijd zo simplistisch uitleggen.


Cpt. Kablammo zei:
Betrouwbaarheid?

In alle eerlijkheid, Arsenal zou perfect zijn voor Lukaku. Zijn competitie op zijn plek zijn wat slechtscorende nozems, de aanvoer is behoorlijk en er is geen druk om prijzen te winnen want niemand verwacht dat.

Nochtans is de honger wel groot.. :sad:

Morrissey

Legacy Member
Truman' zei:
of die nu 17 is of 48, spits moet zijn werk doen.

Heeft er om en bij de 45 doelpunten ingelegd bij Anderlecht en de nationale ploeg op 2 seizoenen, in zijn eerste 2 jaar. Dan leg je ze er toch relatief makkelijk in me dunkt :)

Re@V0r

Legacy Member
Lukaku zou daar nog ni misstaan vind k bij arsenal
ideale springplank hogerop

starspike

Legacy Member
Ja, gaan we nu zelfs al het scorend vermogen van Lukaku in vraag stellen...
Waar is die "not sure if serious" foto als ge hem nodig hebt?!?

Truman'

Legacy Member
MrBrightside zei:
v

Die jongen doet volgens mij zijn werk wel, nee?

Topschutter en 31 goals op 2 seizoenen tijd. Trouwens leeftijd doet er hem wel toe! Ook de landelijke competitie waar een speler in voetbalt.. Maarja, je kan het ook altijd zo simplistisch uitleggen.




Nochtans is de honger wel groot.. :sad:

tuurlijk doet ie zen werk, maar leeftijd telkens aanhalen is niet nodig :)

als ge daar staat moet ge uw werk doen ongeacht uw leeftijd.

Vraag me wel af of die gaat passen in het technische spel van arsenal.

pina

Legacy Member
als chelsea zou zien dat arsneal effectief wil bieden voor lukaku, dan zie ik hen nog een tegenmove doen. Lukaku bij arsenal betekent zo goed als zeker dat hij nooit naar chelsea kan verkassen, tenzij voor ongelooflijk héél veel geld. Ik zie hem alleszins liever naar arsenal trekken. Daar komt hij dan de engelse jacobs tegen.


en dat laatste was sarcastisch bedoeld

Morrissey

Legacy Member
27018920543137283588610.jpg

NotoriousP

Legacy Member
pina zei:
als chelsea zou zien dat arsneal effectief wil bieden voor lukaku, dan zie ik hen nog een tegenmove doen.

Neen, dat zie ik ze niet doen. Zou in mijn ogen ook beter staan bij Arsenal, meer kansen voor zo'n jonge speler.

Eagle`

Legacy Member
Dus één van de meest technisch onderlegde ploegen van de PL zou voor Lukaku gaan, in't verleden hadden ze daar Henry en Bergkamp lopen.. klein miskoopke me dunkt

Re@V0r

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Springplank? Als hij daar al slaagt zou het al ferm zijn..

arsenal is wel een topclub, das een feit... ma tis ook ni de absolute top é de voorbije jaren
+ tfeit dat wenger in het verleden goed gewerkt geleverd heeft met youngsters, dus imo zou hij daar beter begeleid worden dan bij chelsea volgens mij?

Morrissey

Legacy Member
Eagle` zei:
Dus één van de meest technisch onderlegde ploegen van de PL zou voor Lukaku gaan, in't verleden hadden ze daar Henry en Bergkamp lopen.. klein miskoopke me dunkt

Met een spits als bendtner hebben ze natuurlijk techniek in overvloed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan