Cerv.Be
Legacy Member
Re@V0r zei:arsenal is wel een topclub, das een feit... ma tis ook ni de absolute top é de voorbije jaren
+ tfeit dat wenger in het verleden goed gewerkt geleverd heeft met youngsters, dus imo zou hij daar beter begeleid worden dan bij chelsea volgens mij?
Wie zegt dat hij de absolute top haalt? Daar is het nog wat vroeg voor.




