Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Och Jurgen, Vargas vergelijken met Van Heerden is zoals Kouemaha vergelijken met Chavez. En dat weet jij maar al te goed, snoodaard.

pina

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Stop toch eens met die onzin(en alle anderen met hun "Vargas judas" gezever), ze geven hem 1,2 miljoen per jaar voor een speler die meerendeel geblesseerd is. Het einde van de wereld is het nu ook weer niet toch?

wat het beste in uw kraam past zeker, om toch aan te tonen dat club de grote winnaar is in eender welke situatie? Wie zegt dat hij 1,2 miljoen verdient? Is daar ergens een objectieve bron van? Wie zegt dat 40% of 50% van de doorverkoop terugvloeit naar club? Allemaal geruchten die op niks gebaseerd zijn die als zoethoudertje dienen voor de club-fans. Mij niet gelaten als daardoor beide partijen tevreden zijn. Ik volg liever de feiten.

Jurgenv1

Legacy Member
pina zei:
wat het beste in uw kraam past zeker, om toch aan te tonen dat club de grote winnaar is in eender welke situatie? Wie zegt dat hij 1,2 miljoen verdient? Is daar ergens een objectieve bron van? Wie zegt dat 40% of 50% van de doorverkoop terugvloeit naar club? Allemaal geruchten die op niks gebaseerd zijn die als zoethoudertje dienen voor de club-fans. Mij niet gelaten als daardoor beide partijen tevreden zijn. Ik volg liever de feiten.
Heb jij dan feiten die dat kunnen ontkrachten dan? Zoniet kan ik even goed terug verwijten dat je ook liever hebt wat het best in je kraam past? Maar het doet niks af van het feit dat die cijfers ook maar geruchten zijn. Vargas gaf zelf toe dat hij voor het geld koos en aangezien hij 1,2 miljoen wou verdienen is het misschien nog niet zo ver gezocht imo, vandaar dus.

pina

Legacy Member
de feiten die ik gebruik is gewoon dat hij 2,5 miljoen heeft gekost + een doorverkooppercentage. Ik zeg nergens het omgekeerd, noch gebruik ik die zaken als argument zoals jij het constant doet. Vargas heeft zelfs gezegd dat het niet voor het geld is dat hij naar anderlecht is gegaan, want hij had aanbiedingen op zak van rusland en -ik weet niet meer waar-, waar hij veel meer kon verdienen.

NemesisBE

Legacy Member
Jurgen, wanneer ga jij eens proberen een discussie te winnen zonder non-argumenten te gebruiken?

Jurgenv1

Legacy Member
pina zei:
de feiten die ik gebruik is gewoon dat hij 2,5 miljoen heeft gekost + een doorverkooppercentage. Ik zeg nergens het omgekeerd, noch gebruik ik die zaken als argument zoals jij het constant doet. Vargas heeft zelfs gezegd dat het niet voor het geld is dat hij naar anderlecht is gegaan, want hij had aanbiedingen op zak van rusland en -ik weet niet meer waar-, waar hij veel meer kon verdienen.

Ja, zoals de stelling "RSCA was altijd de club van mijn hart" is geen zoethoudertje en mogen we dus zomaar aannemen? :unsure:
Die ploeg uit Rusland, waar kan ik dat feit terugvinden buiten managerspraat? Als Club echt een aanbod uit het buitenland kreeg mét de goedkeuring van Vargas ging Club voluit voor die keuze gaan, zelfs met een lagere verkoopsprijs, dat is zeker en vast een feit.

Zolang je het niet kan ontkrachten kan je het ook niet afdoen als 'leugens', maar nogmaals evenmin als 'waarheid' idd.

NemesisBE zei:
Jurgen, wanneer ga jij eens proberen een discussie te winnen zonder non-argumenten te gebruiken?

Ik snap niet wat er zo vergezocht is aan de aanname dat hij ook niet bepaald voor een appel en een ei zal spelen aangezien hij bij Club hoge looneisen stelde?

puni

Legacy Member
Zolang gij het niet kunt bewijzen, is het nog altijd niet waar. Niet omgekeerd.

caoimhin

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Stop toch eens met die onzin(en alle anderen met hun "Vargas judas" gezever), ze geven hem 1,2 miljoen per jaar voor een speler die meerendeel geblesseerd is. Het einde van de wereld is het nu ook weer niet toch?

Jurgenv1 zei:
Heb jij dan feiten die dat kunnen ontkrachten dan?

Vanaf heden ben je niet langer onschuldig tot je schuld bewezen is, maar schuldig tot je onschuld bewezen is! :D

kingjulie

Legacy Member
Jurgen ik geloof en apprecieer jou! *blijkbaar had je dat even nodig ^^ *

Elke club die vargas een 1.3M contract/jaar aanbied is imho gek, veel te grote gok.

Jurgenv1

Legacy Member
Ik vertrek gewoon vanuit zijn looneisen bij Club, voor de hoeveelste keer nog? :ironic: Vanuit welke geruchten kan je dan wel aannemen dat hij zelfs minder of evenveel verdient zoals bij Club geweest?

starspike

Legacy Member
Foxxer zei:
Judas! Juda-a-a! Judas! Juda-a-a!
Judas! Juda-a-a! Judas! :music:

En ik wou die term nog laten trademarken een paar jaar geleden :angry:

Dillyracer zei:
Niet met Gavin zijn Genks accent lachen. :s

In Genk spreken we net iets minder langgerekt als in de rest van Limburg ;)

Wijsheid

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Ik vertrek gewoon vanuit zijn looneisen bij Club, voor de hoeveelste keer nog? :ironic: Vanuit welke geruchten kan je dan wel aannemen dat hij zelfs minder of evenveel verdient zoals bij Club geweest?

'Tzou geweldig zijn moest Vargas Anderlecht kampioen maken, begin volgend seizoen een geweldig Europees parcours meemaken en in de Winter voor 10 miljoen verkocht worden.

Gewoon, om u reactie te zien.

Svartálfar

Legacy Member
starspike zei:
In Genk spreken we net iets minder langgerekt als in de rest van Limburg ;)

Idd in Genk spreken ze bena allemaal met zo'n debiel allochtonenaccent. (<25 toch)

Foxxer

Legacy Member
In dat geval zal Jurgen wel aandraven met het feit dat wij 50% ervan gekregen hebben maw wij hebben 7,5 miljoen verdiend aan Vargas en Anderlecht maar 100k
10mill/2 = 5 mill - 2,5 mill - 2x 1,2 mill = 100k :unsure:

Prastepius

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Heb jij dan feiten die dat kunnen ontkrachten dan? Zoniet kan ik even goed terug verwijten dat je ook liever hebt wat het best in je kraam past? Maar het doet niks af van het feit dat die cijfers ook maar geruchten zijn. Vargas gaf zelf toe dat hij voor het geld koos en aangezien hij 1,2 miljoen wou verdienen is het misschien nog niet zo ver gezocht imo, vandaar dus.

kuch loser kuch

pina

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Ja, zoals de stelling "RSCA was altijd de club van mijn hart" is geen zoethoudertje en mogen we dus zomaar aannemen? :unsure:
Die ploeg uit Rusland, waar kan ik dat feit terugvinden buiten managerspraat? Als Club echt een aanbod uit het buitenland kreeg mét de goedkeuring van Vargas ging Club voluit voor die keuze gaan, zelfs met een lagere verkoopsprijs, dat is zeker en vast een feit.

Zolang je het niet kan ontkrachten kan je het ook niet afdoen als 'leugens', maar nogmaals evenmin als 'waarheid' idd.



Ik snap niet wat er zo vergezocht is aan de aanname dat hij ook niet bepaald voor een appel en een ei zal spelen aangezien hij bij Club hoge looneisen stelde?

het verschil is, dat ik zaken die hij zelf zegt, die uit zijn mond komen, als argument gebruik, terwijl jij je puur baseert op speculaties waarbij er geen enkele bron is. En als we dat dan gebruiken, dan is het voor u pure managerspraat, zoethoudertjes etc... Terwijl uw aangehaalde zaken nog niet eens uit een rechtstreekse mond komt, en die zijn dan wél als waarheid te beschouwen? Begrijpen wie begrijpen kan.

Mannaert en club hebben het duidelijk gezegd: ze moesten kiezen tussen de wet van '78 en 500.000 euro ofwel 2,5 miljoen + % van anderlecht. Wat ik van in het begin al lang heb verkondigt, maar jij hier met spierballenpraat kwam dat we er mogen naar fluiten dat club hem zal verkopen voor minder dan 5 miljoen.Terwijl je toen OOK al wist van zijn zogenaamde looneisen maar desondanks vond je dat minder dan 5 miljoen onbespreekbaar was. En nu draai je je volledig met de wind mee en is het plots wél een goede transfer voor club en een slechte zaak van anderlecht (in uw veronderstelling dat hij écht 1,2 zou verdienen he).

Dacht dat na al uw uitspraken waarbij je volledig tegen de lamp bent aangelopen, nu wel minder naief zou denken, maar tevergeefs. Onbegrijpelijk dat je hier nog altijd als een duivel in een wijwatervat zit tegen te spartelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan