Jurgenv1
Legacy Member
Dillyracer zei:Niet met Gavin zijn Genks accent lachen.![]()
Excuses. Was idd grof van me.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Niet met Gavin zijn Genks accent lachen.![]()
Jurgenv1 zei:Stop toch eens met die onzin(en alle anderen met hun "Vargas judas" gezever), ze geven hem 1,2 miljoen per jaar voor een speler die meerendeel geblesseerd is. Het einde van de wereld is het nu ook weer niet toch?
Heb jij dan feiten die dat kunnen ontkrachten dan? Zoniet kan ik even goed terug verwijten dat je ook liever hebt wat het best in je kraam past? Maar het doet niks af van het feit dat die cijfers ook maar geruchten zijn. Vargas gaf zelf toe dat hij voor het geld koos en aangezien hij 1,2 miljoen wou verdienen is het misschien nog niet zo ver gezocht imo, vandaar dus.pina zei:wat het beste in uw kraam past zeker, om toch aan te tonen dat club de grote winnaar is in eender welke situatie? Wie zegt dat hij 1,2 miljoen verdient? Is daar ergens een objectieve bron van? Wie zegt dat 40% of 50% van de doorverkoop terugvloeit naar club? Allemaal geruchten die op niks gebaseerd zijn die als zoethoudertje dienen voor de club-fans. Mij niet gelaten als daardoor beide partijen tevreden zijn. Ik volg liever de feiten.
pina zei:de feiten die ik gebruik is gewoon dat hij 2,5 miljoen heeft gekost + een doorverkooppercentage. Ik zeg nergens het omgekeerd, noch gebruik ik die zaken als argument zoals jij het constant doet. Vargas heeft zelfs gezegd dat het niet voor het geld is dat hij naar anderlecht is gegaan, want hij had aanbiedingen op zak van rusland en -ik weet niet meer waar-, waar hij veel meer kon verdienen.

NemesisBE zei:Jurgen, wanneer ga jij eens proberen een discussie te winnen zonder non-argumenten te gebruiken?
Jurgenv1 zei:Stop toch eens met die onzin(en alle anderen met hun "Vargas judas" gezever), ze geven hem 1,2 miljoen per jaar voor een speler die meerendeel geblesseerd is. Het einde van de wereld is het nu ook weer niet toch?
Jurgenv1 zei:Heb jij dan feiten die dat kunnen ontkrachten dan?

Foxxer zei:Judas! Juda-a-a! Judas! Juda-a-a!
Judas! Juda-a-a! Judas!![]()

Dillyracer zei:Niet met Gavin zijn Genks accent lachen.![]()

Jurgenv1 zei:Ik vertrek gewoon vanuit zijn looneisen bij Club, voor de hoeveelste keer nog? :ironic: Vanuit welke geruchten kan je dan wel aannemen dat hij zelfs minder of evenveel verdient zoals bij Club geweest?
starspike zei:In Genk spreken we net iets minder langgerekt als in de rest van Limburg![]()
Jurgenv1 zei:Heb jij dan feiten die dat kunnen ontkrachten dan? Zoniet kan ik even goed terug verwijten dat je ook liever hebt wat het best in je kraam past? Maar het doet niks af van het feit dat die cijfers ook maar geruchten zijn. Vargas gaf zelf toe dat hij voor het geld koos en aangezien hij 1,2 miljoen wou verdienen is het misschien nog niet zo ver gezocht imo, vandaar dus.
Jurgenv1 zei:Ja, zoals de stelling "RSCA was altijd de club van mijn hart" is geen zoethoudertje en mogen we dus zomaar aannemen?
Die ploeg uit Rusland, waar kan ik dat feit terugvinden buiten managerspraat? Als Club echt een aanbod uit het buitenland kreeg mét de goedkeuring van Vargas ging Club voluit voor die keuze gaan, zelfs met een lagere verkoopsprijs, dat is zeker en vast een feit.
Zolang je het niet kan ontkrachten kan je het ook niet afdoen als 'leugens', maar nogmaals evenmin als 'waarheid' idd.
Ik snap niet wat er zo vergezocht is aan de aanname dat hij ook niet bepaald voor een appel en een ei zal spelen aangezien hij bij Club hoge looneisen stelde?
majas zei:anderlecht superslecht
want de keeper sta nie recht!!