Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
mp4me zei:
De schuld ligt vooral bij Vargas zelf,hij deed er toch alles aan om weg te geraken bij club.

Anderlecht betaalt een goede maar ook een correcte prijs.

Tuurlijk, maar dat Rsca het spelletje niet heeft meegespeeld kan je niet ontkennen, net zoals Standard dus. Wat mijn vergelijking ook was.

pina

Legacy Member
sharpshot zei:
Voila we zijn er

weet je, ik geef je volledig gelijk als anderlecht tijdens de contractbesprekingen tussen vargas en club, plots zélf contact had opgenomen met vargas en hen een hoger salaris hebben beloofd en zo zijn kop heeft zot gemaakt. Dan zou het wel door toedoen zijn van anderlecht dat vargas en club niet meer overeenkomen. Anderlecht werd zelf elke keer gecontacteerd. Als de speler sowieso niet wou bijtekenen, dan mogen jullie zelfs anderlecht dankbaar zijn dat ze toch nog 2 miljoen wilden betalen voor vargas, anders was het nougatobllen. Alle spierballenpraat van jullie en club ten spijt. Altijd maar denken dat club in de sterke positie stond, pure larie. Vanaf een speler per se weg wil en in zijn laatste contractjaar zit, zit je als club in een slechte positie. Tenzij je een goede band hebt met de speler in kwestie en onderlinge afspraken kunt maken (cfr defour, biglia,...)

hij werd zelf aangeboden bij anderlecht met de gekende voorwaarden. Anderlecht had er wel oren naar en kon het geld wel op tafel leggen maar niet de 5 miljoen en daarmee stopte het ook. Ze hebben zelfs geen bod gedaan bij club... club belde zelf naar anderlecht. Ik snap niet wat er daar zo moeilijk is om te snappen dat club zélf eerder voor het geld koos (en terecht, zoals ik in deze post heb gezegd, maar hier werd weggelachen).

Eagle`

Legacy Member
jurgen gaat wrs ni slapen vannacht, op interwebs te kakken gezet, azo zot :crazy:

Svartálfar

Legacy Member
puni zei:
Ge beseft toch dat de uitspraken in dat artikel even eenzijdig zijn als die van Vargas, en dus even verkeerd kunnen zijn?

Wie gelooft gij het meest? Mensen die bewijs in handen hebben van sterk verbeterde contractvoorstellen of louche figuren (iemand die in het verleden al met louche zaken in verband werd gebracht en een of andere Albaniër gecombineerd met geldwolf Vargas senior die Junior in zen oren blaast wat hij moet zeggen) die spreken van "gebrek aan respect".

Bitch plz.

Niemand zal ooit het volledige verhaal weten buiten de betrokken partijen, maar dat Club weinig tot niks te verwijten valt lijkt me wel redelijk duidelijk.

NotoriousP

Legacy Member
Weinig tot niets daar ben ik niet 100% zeker van. Maar de voornaamste oorzaak ligt zeker bij de managers van Vargas.

Boterkoek

Legacy Member
Haha hier zitten toch veel zeveraars die peize dat ze ook alles weten.:rofl:

Boterkoek

Legacy Member
Noem het hoe ge wilt copain, maar 95% dat hier gepost word is dikke kwatch.

TazzDeMazz

Legacy Member
Dat gebash op die nieuwe transfers is toch wel amusant om naar te kijken. Het heeft weinig zin om te zeggen dat die nu wel of niet gaat failen.
In de vargas soap stoort mij het meest dat hij nu zijn grote liefde verkondigd voor anderlecht. Bah, dat komt zo hypocriet over. Weet iemand hoe lang dat vargas nog out is? Haalt hij het begin van het nieuwe seizoen?

BTW: 'kwatch' schrijf je niet zo.

MichielD4

Legacy Member
Boi nu officieel naar OHL
Serebrennikov gaat aan de slag als speler-trainer bij ksvr
Rubin Dantschotter wordt uitgeleend aan Sparta Rotterdam

Nu hebben we een rechterflank speler nodig die eventueel ook op rechtsachter positie kan spelen als back-up voor Cornelis. Ik hoop dat Cercle niet teveel rekent op Gombami voor die rechter flank want ik zie hem nooit meer op zijn oude niveau komen na zijn blessure.

Morrissey

Legacy Member
Simons zijn ervaring had een geweldige surplus kunnen zijn, maar die zou toch wel een hoog loon krijgen, en zo lang gaat die wellicht niet meer mee. Al vond ik hem wel altijd goed bij de RD's.

Foxxer

Legacy Member
Zijt er maar zeker van dat Timmy dat nooit zou gedaan hebben tenzij Anderlecht met echt een MONSTERsalaris zou afkomen.

Als er nu één speler is die nooit zou tekenen bij Anderlecht zou het Simons wel zijn.
Naast Gertje één van de weinige ECHTE Clubspelers van 2000...

Truman'

Legacy Member
Foxxer zei:
Zijt er maar zeker van dat Timmy dat nooit zou gedaan hebben tenzij Anderlecht met echt een MONSTERsalaris zou afkomen.

Als er nu één speler is die nooit zou tekenen bij Anderlecht zou het Simons wel zijn.
Naast Gertje één van de weinige ECHTE Clubspelers van 2000...

hmja dit is 2011 he :)

clubliefde zoals reeds bewezen is bestaat niet meer.

nooit en tenzij in 1 zin zetten is ook raar :wtf:

Prastepius

Legacy Member
Foxxer zei:
Zijt er maar zeker van dat Timmy dat nooit zou gedaan hebben tenzij Anderlecht met echt een MONSTERsalaris zou afkomen.

Als er nu één speler is die nooit zou tekenen bij Anderlecht zou het Simons wel zijn.
Naast Gertje één van de weinige ECHTE Clubspelers van 2000...

Het was een interessante optie", vertelt Simons.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan