Morrissey
Legacy Member
Glor zei:OW YEAH!
Bemerk ook de subtiele draaiing met de wind die zich voltrekt doorheen de posts.
Heerlijk om achteraf na te lezen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Glor zei:OW YEAH!
Bemerk ook de subtiele draaiing met de wind die zich voltrekt doorheen de posts.

mp4me zei:De schuld ligt vooral bij Vargas zelf,hij deed er toch alles aan om weg te geraken bij club.
Anderlecht betaalt een goede maar ook een correcte prijs.
sharpshot zei:Voila we zijn er
puni zei:Ge beseft toch dat de uitspraken in dat artikel even eenzijdig zijn als die van Vargas, en dus even verkeerd kunnen zijn?
Booka Shade zei:
Ik zou dat nog zo slecht niet gevonden hebben, die ervaring heeft Anderlecht toch wel echt nodig. En denk niet dat Biglia er de eerste paar maanden terug zal staan...Booka Shade zei:
Foxxer zei:Zijt er maar zeker van dat Timmy dat nooit zou gedaan hebben tenzij Anderlecht met echt een MONSTERsalaris zou afkomen.
Als er nu één speler is die nooit zou tekenen bij Anderlecht zou het Simons wel zijn.
Naast Gertje één van de weinige ECHTE Clubspelers van 2000...

Foxxer zei:Zijt er maar zeker van dat Timmy dat nooit zou gedaan hebben tenzij Anderlecht met echt een MONSTERsalaris zou afkomen.
Als er nu één speler is die nooit zou tekenen bij Anderlecht zou het Simons wel zijn.
Naast Gertje één van de weinige ECHTE Clubspelers van 2000...