Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
iceman1604 zei:
Yess, Vargas is eindelijk weg, alweer een slechte invloed minder in de groep.... Want zeg nu zelf, wie wil samenspelen met iemand die alleen aan zichzelf denkt en weigert zichzelf professioneel te verzorgen...
Nu met dat geld naar Arsenal trekken en Vela een jaartje huren, dan zetten we de Nekken dubbel int zak, zij krijgen van ons een volgevreten pseudovedette met 10 kilo overgewicht en wij halen hun 1e keus binnen! Tzou een mooi begin zijn van de zomer :)

umad?

Svartálfar

Legacy Member
Bart Religion zei:
Hoezo niet? Bij Barcelona gaan sowieso geen prutsers zitten. En dat hij niet veel speelde kwam dus door blessure, daarvoor was hij gewoon wel vaste waarde (bij Barca B)

Net alsof een Barca opleiding een garantie op succes is. Die kerel heeft nog alles te bewijzen vooral omdat het een compleet nieuw land en competitie is voor hem.

Bart Religion

Legacy Member
Svartálfar zei:
Net alsof een Barca opleiding een garantie op succes is. Die kerel heeft nog alles te bewijzen vooral omdat het een compleet nieuw land en competitie is voor hem.

Dat kan je dan ook zeggen over Hogli. 't is voor hem ook een nieuw land & competitie.

Bart Religion

Legacy Member
Anderlecht heeft wel een dikke transfer gedaan op papier. Boussouffa verkocht en voor minder geld een betere vervanger binnengehaald.

Nuja, Stoica was ook een goede transfer op papier :)

butcherken

Legacy Member
Bart Religion zei:
Anderlecht heeft wel een dikke transfer gedaan op papier. Boussouffa verkocht en voor minder geld een betere vervanger binnengehaald.

Nuja, Stoica was ook een goede transfer op papier :)

Stoica was b@@S :angry:


tenzij je zn transfer naar Club bedoelde :p

Svartálfar

Legacy Member
Bart Religion zei:
Dat kan je dan ook zeggen over Hogli. 't is voor hem ook een nieuw land & competitie.

Ik heb dan ook niet beweerd dat Hogli een toppertje gaat zijn.

Svartálfar

Legacy Member
Bart Religion zei:
Jij niet, maar mijn posts waren wel een reactie op iemand die dat zei.

En daarop reageer ik. Het is niet omdat Vazquez bij Barca heeft gezeten dat hij daarom per definitie beter is als de andere nieuwkomers. Moet zich net zoals de rest nog bewijzen.

starspike

Legacy Member
Swagger zei:
sporza: "We lenen Jakovenko en Reynaldo niet uit"

Ik heb dat interview met HVH eens bekeken en ben het eigenlijk met hem eens. Het begin van de competitie zal niet makkelijk zijn voor Anderlecht, maar in een competitie met play-offs is het eigenlijk vooral belangrijk dat je spelers of ploeg er 100% gaan staan vanaf januari.

Het eerste deel (dus < januari) zal ook duidelijker de kaart van de jonge spelers getrokken worden. (lijkt mij geen slecht idee). Tegen dan zouden een aantal spelers terug moeten zijn uit de ziekenboeg.

Doel is dus playoff 1 halen, en dan is alles mogelijk. Ik hoop dat er nog een paar kwalitatieve spelers bijkomen, dan kun je toch een leuke ploeg bouwen (niet vergeten dat Biglia er nog is, dan voor hem Vargas; dan is er nog ne Molins, Legear, De Sutter die nog terugkomen).

Tja, het is niet zo simpel, hé...
Ik snap HVH, maar we moeten eerlijk zijn dat dat grotendeels gebaseerd is op het parcours van Standard. En dat is een parcours dat niet iedereen kan doen. Want we moeten eerlijk zijn: RSCA, Brugge en Gent slabakten. Wij waren ook niet meer exact wat we in de eerste ronde van de competitie waren. En bovendien is er ook genoeg geklaagd over belangrijke scheidsrechterlijke beslissingen. Iets waar je nooit zomaar mag vanuit gaan. Dus als een Standard, Gent, Brugge en Genk wat constanter spelen als vorig seizoen (2 van de 4 is zelfs genoeg) en je niet op beslissende momenten wat geluk hebt met de ref, kan het deze keer wel eens te laat zijn tegen dat het PO I tijd is... Het is en blijft een risico. Misschien een berekend risico, maar toch een risico dat een ANDERLECHT zich niet zomaar kan permitteren...

LaBuenaVida

Legacy Member
Vargas heeft echt in ieder FCB-hart een ferme scherpe mes gestoken.
Wat hij gedaan heeft is niet te beschrijven, zeker dat hij zegt dat hij altijd voor RSCA heeft willen spelen en dat zijn droom uitkomt en dat hij, samen met zijn familie en entourage er onder leed (Stierenstront imo).

Nu het is gebeurd en ben eigenlijk blij dat de soap gedaan is.
Ik had hem liever zien vertrekken naar het buitenland waar hij eventueel nog kon groeien.

Wellicht zal hij niet meer zijn grote top-niveau halen en hij zal niet welkom meer zijn op het veld en in de buurt van Brugge!

Het pluspunt is dat we nu weer geld in de kas hebben en kunnen we mss toch nog een goede speler binnenhalen (hysen/soriano?)

Scr1fle

Legacy Member
Soriano mag je vergeten ;) Schijnt in een deal betrokken te zijn tussen Barca en Udinese!(Sanchez)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan