Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iceman1604 zei:Yess, Vargas is eindelijk weg, alweer een slechte invloed minder in de groep.... Want zeg nu zelf, wie wil samenspelen met iemand die alleen aan zichzelf denkt en weigert zichzelf professioneel te verzorgen...
Nu met dat geld naar Arsenal trekken en Vela een jaartje huren, dan zetten we de Nekken dubbel int zak, zij krijgen van ons een volgevreten pseudovedette met 10 kilo overgewicht en wij halen hun 1e keus binnen! Tzou een mooi begin zijn van de zomer![]()
Bart Religion zei:Hoezo niet? Bij Barcelona gaan sowieso geen prutsers zitten. En dat hij niet veel speelde kwam dus door blessure, daarvoor was hij gewoon wel vaste waarde (bij Barca B)
Svartálfar zei:Net alsof een Barca opleiding een garantie op succes is. Die kerel heeft nog alles te bewijzen vooral omdat het een compleet nieuw land en competitie is voor hem.
Bart Religion zei:Anderlecht heeft wel een dikke transfer gedaan op papier. Boussouffa verkocht en voor minder geld een betere vervanger binnengehaald.
Nuja, Stoica was ook een goede transfer op papier![]()


butcherken zei:tenzij je zn transfer naar Club bedoelde![]()
Bart Religion zei:Dat kan je dan ook zeggen over Hogli. 't is voor hem ook een nieuw land & competitie.
Svartálfar zei:Ik heb dan ook niet beweerd dat Hogli een toppertje gaat zijn.
Bart Religion zei:Jij niet, maar mijn posts waren wel een reactie op iemand die dat zei.
Swagger zei:sporza: "We lenen Jakovenko en Reynaldo niet uit"
Ik heb dat interview met HVH eens bekeken en ben het eigenlijk met hem eens. Het begin van de competitie zal niet makkelijk zijn voor Anderlecht, maar in een competitie met play-offs is het eigenlijk vooral belangrijk dat je spelers of ploeg er 100% gaan staan vanaf januari.
Het eerste deel (dus < januari) zal ook duidelijker de kaart van de jonge spelers getrokken worden. (lijkt mij geen slecht idee). Tegen dan zouden een aantal spelers terug moeten zijn uit de ziekenboeg.
Doel is dus playoff 1 halen, en dan is alles mogelijk. Ik hoop dat er nog een paar kwalitatieve spelers bijkomen, dan kun je toch een leuke ploeg bouwen (niet vergeten dat Biglia er nog is, dan voor hem Vargas; dan is er nog ne Molins, Legear, De Sutter die nog terugkomen).
Sh@D0wBE zei:Soriano mag je vergetenSchijnt in een deal betrokken te zijn tussen Barca en Udinese!(Sanchez)

