Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racing_Genk

Legacy Member
Die kerel met zijn verre inworpen bij esbjerg moet dringend geel krijgen, duurt altijd 30 sec vooraleer de bal weer in het spel is.

bitsarecool

Legacy Member
eurowarriors zei:
Fucking Rami. Verkloot de hele match. Was totaal niet nodig.

Was toch tof om jeugdspeler Fede voor 13 minuten bezig te zien, werd dan opgeofferd voor een centrale verdediger.

Spijtig voor de match inderdaad al hoop ik dat Swansea vol voor de 2e goal gaat. Wel veel slordigheden bij beide ploegen de laatste minuten vind ik..

Racing_Genk

Legacy Member
Terecht boegeroep, Standard is werkelijk nergens. Die Denen zullen eens goed lachen wetende dat Standard 21/21 heeft in Belgie.

sandpatt

Legacy Member
Als Sevilla, AZ en Lazio winnen vanavond, ben ik 190euro rijker (2euro ingezet) :D

eurowarriors

Legacy Member
Swansea verdiend op voorsprong, al is het maar hoe belachelijk Valencia weer speelt. Pellegrino is voor mij voorlopig een betere coach dan Djukic, erg genoeg.

Ligt niet alleen aan de coach, al is het tactisch weer een rampvertoning. Enkele spelers moeten gewoon enkele matchen op de tribune zitten, simpel.

bitsarecool

Legacy Member
eurowarriors zei:
Swansea verdiend op voorsprong, al is het maar hoe belachelijk Valencia weer speelt. Pellegrino is voor mij voorlopig een betere coach dan Djukic, erg genoeg.

Ligt niet alleen aan de coach, al is het tactisch weer een rampvertoning. Enkele spelers moeten gewoon enkele matchen op de tribune zitten, simpel.

Zijn er eigenlijk zo veel geblesseerden op de CB dat Mathieu daar moet spelen? Qua intrinsiek talent lijkt me er toch meer in Valencia te zitten maar het komt er deze match idd niet echt uit. Amper combinaties te zien op het veld.

fordjah

Legacy Member
Maxwell zei:
Euh... welke bookie ?

Zullen nog andere matchen van andere dagen bij zitten denk ik. Anders redelijk onmogelijk :p
En anders wil ik ook wel weten welke bookmaker!

J.Brown

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Terecht boegeroep, Standard is werkelijk nergens. Die Denen zullen eens goed lachen wetende dat Standard 21/21 heeft in Belgie.

Man, gij kunt zagen. Werkelijk nergens is fel overdreven, dat ze niet in hun gewoon spel geraken is wel duidelijk. Het is nog steeds 0-0. De Denen hebben 1 deftige kans gehad, ze verdedigen ook goed in blok. Ze wonen 2x van St-Etienne, dat zal ook geen toeval zijn. Standard moet een pak hoger spelen, hopelijk komen ze goed uit de kleedkamer.

Racing_Genk

Legacy Member
J.Brown zei:
Man, gij kunt zagen. Werkelijk nergens is fel overdreven, dat ze niet in hun gewoon spel geraken is wel duidelijk. Het is nog steeds 0-0. De Denen hebben 1 deftige kans gehad, ze verdedigen ook goed in blok. Ze wonen 2x van St-Etienne, dat zal ook geen toeval zijn. Standard moet een pak hoger spelen, hopelijk komen ze goed uit de kleedkamer.

Zagen? Ik vond dit een heel matige 1e helft, maar kan zijn dat jij die match anders hebt ervaren. Ieder heeft zijn mening.

J.Brown

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Zagen? Ik vond dit een verschrikkelijke 1e helft, maar kan zijn dat jij die match anders hebt ervaren. Ieder heeft zijn mening.

Ja zagen, kreeg er zelf lichtjes stress van. Dat het een saaie 1e helft was, daar kan ik u geen ongelijk in geven.

fiqm

Legacy Member
eurowarriors zei:
Swansea verdiend op voorsprong, al is het maar hoe belachelijk Valencia weer speelt. Pellegrino is voor mij voorlopig een betere coach dan Djukic, erg genoeg.

Ligt niet alleen aan de coach, al is het tactisch weer een rampvertoning. Enkele spelers moeten gewoon enkele matchen op de tribune zitten, simpel.
Ik herinner me nog dat ik zei dat ik mijn twijfels had bij Djukic in Valencia. Told ya :p

De Sporza stream staat nog op Canvas. Er is altijd wel iets verkeerd met die Sporza-stream.

J.Brown

Legacy Member
Doe maar Vainqueur voor Ozturk. Goed dat die Deen uitvalt, was de gevaarlijkste.

sandpatt

Legacy Member
fordjah zei:
Zullen nog andere matchen van andere dagen bij zitten denk ik. Anders redelijk onmogelijk :p
En anders wil ik ook wel weten welke bookmaker!

Jup er zitten idd nog andere matchen tussen. Heb op 10 matchen ingezet, de vorige 7 had ik allemaal juist :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan