Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eurowarriors zei:Fucking Rami. Verkloot de hele match. Was totaal niet nodig.
Was toch tof om jeugdspeler Fede voor 13 minuten bezig te zien, werd dan opgeofferd voor een centrale verdediger.
eurowarriors zei:Swansea verdiend op voorsprong, al is het maar hoe belachelijk Valencia weer speelt. Pellegrino is voor mij voorlopig een betere coach dan Djukic, erg genoeg.
Ligt niet alleen aan de coach, al is het tactisch weer een rampvertoning. Enkele spelers moeten gewoon enkele matchen op de tribune zitten, simpel.
sandpatt zei:Als Sevilla, AZ en Lazio winnen vanavond, ben ik 190euro rijker (2euro ingezet)![]()
Maxwell zei:Euh... welke bookie ?

Racing_Genk zei:Terecht boegeroep, Standard is werkelijk nergens. Die Denen zullen eens goed lachen wetende dat Standard 21/21 heeft in Belgie.
J.Brown zei:Man, gij kunt zagen. Werkelijk nergens is fel overdreven, dat ze niet in hun gewoon spel geraken is wel duidelijk. Het is nog steeds 0-0. De Denen hebben 1 deftige kans gehad, ze verdedigen ook goed in blok. Ze wonen 2x van St-Etienne, dat zal ook geen toeval zijn. Standard moet een pak hoger spelen, hopelijk komen ze goed uit de kleedkamer.
Racing_Genk zei:Zagen? Ik vond dit een verschrikkelijke 1e helft, maar kan zijn dat jij die match anders hebt ervaren. Ieder heeft zijn mening.
Ik herinner me nog dat ik zei dat ik mijn twijfels had bij Djukic in Valencia. Told yaeurowarriors zei:Swansea verdiend op voorsprong, al is het maar hoe belachelijk Valencia weer speelt. Pellegrino is voor mij voorlopig een betere coach dan Djukic, erg genoeg.
Ligt niet alleen aan de coach, al is het tactisch weer een rampvertoning. Enkele spelers moeten gewoon enkele matchen op de tribune zitten, simpel.

fordjah zei:Zullen nog andere matchen van andere dagen bij zitten denk ik. Anders redelijk onmogelijk
En anders wil ik ook wel weten welke bookmaker!

J.Brown zei:Doe maar Vainqueur voor Ozturk. Goed dat die Deen uitvalt, was de gevaarlijkste.
