Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Racing_Genk zei:En van Bakenga moeten ze niet teveel schrik hebben![]()

eurowarriors zei:Wat een schande. Triestige nest.
Misschien een idee of Baraja, Albelda, Vicente en co terug een contract aan te bieden. Liever hen dan de spelers die vandaag op het veld stonden.
Racing_Genk zei:En van Bakenga moeten ze niet teveel schrik hebben![]()

BleKKie zei:euhum
Het roteren heeft dan toch zijn tol gekost?
TazzDeMazz zei:
Gemiste kans voor standard toch. Zwak broertje van de groep en thuis dan nog.
Balsaus zei:Snap ook niet dat Luzon een B-team plaats in de EL. Doe da dan tegen Oostende. Nu wordt overwinteren moeilijk
Balsaus zei:Snap ook niet dat Luzon een B-team plaats in de EL. Doe da dan tegen Oostende. Nu wordt overwinteren moeilijk

Racing_Genk zei:Denk toch dat Elfsborg het zwakke broertje is hoor. Zweedse competitie stelt pak minder voor dan Deense.
.