Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xargon1004 zei:*Onverdiend moet dat toch zijn, of zit ik een andere match te kijken?
Wat heeft Filip Joos tegen die khacheridi? Toch een heerlijke verdediger? Deed in mijn ogen niks fout met de tegengoal.
In de samenvatting leek het verlies van Standard compleet onverdiend. Iemand de volledige match gezien?
. Maar de eerste 70 min waren triestig.xargon1004 zei:Ik word echt gek van Filip Joos. Doet de hele tijd alsof die verdedigers mensen doodstampen om dan in de herhaling te zien dat ze de bal spelen en zo wat te mompelen dat het toch wel gevaarlijk was. Wat een dweil.
NemesisBE zei:ooit al anders geweten dan?