Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bluecadet3

Legacy Member
Koteles altijd top in grote matchen, echt prachtige keeper dan ze man man man!!!

J.Brown

Legacy Member
fantastische prestatie van Genk, 3 punten halen op Kiev is niet simpel.

Fella

Legacy Member
Radbraker zei:
3/9, ik zie Genk en ZW verliezen.

Nope :unsure:.

ng zei:
Malanda centraal verdediger?

Is zijn originele positie als ik mij niet vergis, kan daar dus perfect spelen.
Is eigenlijk ook wel de beste oplossing, CB Duplus & RB Verboom zou een vogel voor de kat zijn.

eurowarriors

Legacy Member
NemesisBE zei:
Nou nou Köteles. Alweer een topmatch !

Wa ne kerel! Zotte keeper en een ongelooflijk vriendelijk! Verdient stilaan een standbeeld aan de Crystal Arena.

BeeLz

Legacy Member
Eriksen met zijn eerste goal voor Spurs en wat voor één, makkelijke overwinning zoals verwacht.

i2TG1JEiKdcvD.gif

SomeDude

Legacy Member
Haha die MBokani ging daar weer lekker liggen en dan "hoe geen penalty, heeft Anderlecht u niet betaald?" :rofl:

Mooi voor Genk, hopen dat blessure Mboyo meevalt.
Viel wel op bij Genk: verdedigende spelers allemaal van Afrikaanse origine, normaal is het toch eerder blank getint vanachter & vooraan meer zwart :unsure:

le mastre

Legacy Member
Wigan mag wel Premier League vergeten als ze Europees een bus voor hun doel parkeren. Die brachten werkelijk niets. Eerste helft was niet om aan te zien, maar tweede helft was goed van Essevee.

We kunnen niet klagen, buiten over de score dan natuurlijk...

bitsarecool

Legacy Member
eurowarriors zei:
Michu die niet viert bij zijn doelpunt en zich excuseert bij de Curva Nord. Wat een klasse toch, die Michu :love:

Zalige speler inderdaad en iemand die er wel altijd voor wilt gaan. Lijkt me wel vervelend om daar als verdediger tegen te spelen want hij maakt af en toe ook zo van die vervelende foutjes of gaat we trekken/uitdagen :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Te denken dat Club die wilde en we voor Figueras gegaan zijn :sad:

ng

Legacy Member
Fella zei:
Is zijn originele positie als ik mij niet vergis, kan daar dus perfect spelen.
Is eigenlijk ook wel de beste oplossing, CB Duplus & RB Verboom zou een vogel voor de kat zijn.

Ik vond die daar toch maar serieus krabben op die plek. Alé, zo krampachtig in zijn doen. Precies of hij altijd tussen de onzichtbare lijntjes moet blijven.

Fella

Legacy Member
ng zei:
Ik vond die daar toch maar serieus krabben op die plek. Alé, zo krampachtig in zijn doen. Precies of hij altijd tussen de onzichtbare lijntjes moet blijven.

Zal vooral zijn omdat hij het daar niet meer gewoon is en waarschijnlijk liever op het middenveld speelt.
Nuja, Godeau en Colpaert zijn binnenkort terug.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan