Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Radbraker zei:3/9, ik zie Genk en ZW verliezen.
.ng zei:Malanda centraal verdediger?
NemesisBE zei:Nou nou Köteles. Alweer een topmatch !
Fella zei:Nope.
puni zei:Wel wat verrassende resultaten vanavond. Valencia, PSV, Zagreb...
BeeLz zei:Eriksen met zijn eerste goal voor Spurs en wat voor één, makkelijke overwinning zoals verwacht.
![]()



eurowarriors zei:Michu die niet viert bij zijn doelpunt en zich excuseert bij de Curva Nord. Wat een klasse toch, die Michu![]()

NemesisBE zei:Was dat niet Javi Fuego?
Fella zei:Is zijn originele positie als ik mij niet vergis, kan daar dus perfect spelen.
Is eigenlijk ook wel de beste oplossing, CB Duplus & RB Verboom zou een vogel voor de kat zijn.
ng zei:Ik vond die daar toch maar serieus krabben op die plek. Alé, zo krampachtig in zijn doen. Precies of hij altijd tussen de onzichtbare lijntjes moet blijven.