Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stan_V

Legacy Member
Een leuk aspect van tegen een Engelse ploeg te spelen vind ik dat er een BBC livetext is :p

eurowarriors

Legacy Member
Guaita, Barragán, Rami, Mathieu, Guardado, Fuego, Éver, Feghouli, Fede, Canales, Postiga

vs.

Vorm; Rangel, Chico Flores, Jordi Amat, Tiendalli; Canas, De Guzman; Dyer, Michu, Pozuelo; Bony

Eindelijk eens een goeie opstelling van Valencia!

J.Brown

Legacy Member
Kawashima, Opare, Ben Haim, Arslanagic, Van Damme, Bulot, de Sart, Mpoku, Oztürk, de Camargo, Reza
bank;Hubert, Stam, Vainqueur, Batshuayi, Kanu, Stam, Buyens

Kunnen denk ik enkel van ons eigen verliezen vanavond. Dat middenveld van Standard is wel extreem jong. Carcela is geschorst wegens een rode kaart tegen Newcastle United vorig jaar.

eurowarriors

Legacy Member
Trouwens een Belgische scheidsrechter voor de Valencia-match, Serge Gumienny. Kan me niet herinneren dat Valencia ooit al eens een Belgische scheids gehad heeft.

Radbraker

Legacy Member
eurowarriors zei:
Trouwens een Belgische scheidsrechter voor de Valencia-match, Serge Gumienny. Kan me niet herinneren dat Valencia ooit al eens een Belgische scheids gehad heeft.

Cadeautjes in penalty verpakking voor de thuisploeg. :unsure:

NemesisBE

Legacy Member
J.Brown zei:
Kawashima, Opare, Ben Haim, Arslanagic, Van Damme, Bulot, de Sart, Mpoku, Oztürk, de Camargo, Reza
bank;Hubert, Stam, Vainqueur, Batshuayi, Kanu, Stam, Buyens

Kunnen denk ik enkel van ons eigen verliezen vanavond. Dat middenveld van Standard is wel extreem jong.

Is dat Guillaume Hubert, de keeper? In FM altijd een talentje :unsure:

J.Brown

Legacy Member
NemesisBE zei:
Is dat Guillaume Hubert, de keeper? In FM altijd een talentje :unsure:

Ja dat is hem! Geen idee hoe die keept eergelijk gezegd, weet enkel dat ze meer in hem geloven dan Morris.

eurowarriors

Legacy Member
Fucking Rami. Verkloot de hele match. Was totaal niet nodig.

Was toch tof om jeugdspeler Fede voor 13 minuten bezig te zien, werd dan opgeofferd voor een centrale verdediger.

Racing_Genk

Legacy Member
2e keer dat Bulot van ver schiet terwijl er betere mogelijkheden zijn

Racing_Genk

Legacy Member
Met wat voor een opstelling speelt Luzon trouwens: Vainquer, Batshuayi, Kanu,.. op de bank.

J.Brown

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Met wat voor een opstelling speelt Luzon trouwens: Vainquer, Batshuayi, Kanu,.. op de bank.

Roteren noemt men dat. En Bulot heeft een heel goede trap, daarnet was dat de best mogelijke oplossing trouwens.

De Camargo geblesseerd eruit voor Batshuayi. Standard was goed begonnen maar nu spelen ze veel te traag.

Racing_Genk

Legacy Member
J.Brown zei:
Roteren noemt men dat. En Bulot heeft een heel goede trap, daarnet was dat de best mogelijke oplossing trouwens.

De Camargo geblesseerd eruit voor Batshuayi. Standard was goed begonnen maar nu spelen ze veel te traag.

Tja als je ziet dat bv Reza speelt vind ik dat eerder gewoon je basiself verzwakken ipv roteren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan