Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pablohoney zei:zo een goeie loting heeft zulte toch niet?
genk en standard moeten wel doorgaan
Racing_Genk zei:Kent gij iets van voetbal? Dit zijn zowat de makkelijkste ploegen uit elke pot dat Zulte heeft geloot.
rubin kazan en wigan zijn toch sterke ploegen, mss tegen maribor dat daar wel iets mogelijk is maar voor de restRacing_Genk zei:Kent gij iets van voetbal? Dit zijn zowat de makkelijkste ploegen uit elke pot dat Zulte heeft geloot.
exCite zei:Groep L was beter geweest.
Racing_Genk zei:Die van Salzburg wanen zich al bijna groepswinnaar, hopelijk leert Standard die mannen een lesje![]()
Racing_Genk zei:Die van Salzburg wanen zich al bijna groepswinnaar, hopelijk leert Standard die mannen een lesje![]()
zie het verschil niet? starspike zei:Standard heeft een super loting, die moeten gewoon vol voor de groepswinst kunnen gaan.
Wij gaan toch moeten vechten voor de 2de plek, denk dat Rapid Wien en wij wel aan elkaar gewaagd zijn.
Zulte daarentegen gaat serieus uit zijn kast moeten kruipen, ik ga ook absoluut niet akkoord met Racing_Genk hier op het forum.
. Genk is dus favoriet maar makkelijk wordt het uiteraard nooit.Racing_Genk zei:Met wat ga je niet akkoord?
starspike zei:Ik vind gewoon echt niet dat Zulte zo een makkelijke loting heeft.