Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racing_Genk

Legacy Member
pablohoney zei:
zo een goeie loting heeft zulte toch niet?
genk en standard moeten wel doorgaan

Kent gij iets van voetbal? Dit zijn zowat de makkelijkste ploegen uit elke pot dat Zulte heeft geloot.

pablohoney

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Kent gij iets van voetbal? Dit zijn zowat de makkelijkste ploegen uit elke pot dat Zulte heeft geloot.
rubin kazan en wigan zijn toch sterke ploegen, mss tegen maribor dat daar wel iets mogelijk is maar voor de rest

NemesisBE

Legacy Member
Na groep L en B is dit wel de beste groep voor Zulte. Toch gaan ze niet veel punten pakken. Kazan halen ze sowieso 0/6. Wigan met moeite 1/6 en Maribor, dat zou normaal een 4/6 moeten opleveren. Wel leukere verplaatsingen alleszins dan in groep B of groep L.

eurowarriors

Legacy Member
Genk toch ook niet met dé makkelijkste loting. Dynamo Kiev en Rapid Wenen zijn goeie ploegen en moeilijke verplaatsingen. Wel haalbaar!

Standard met een makkelijke loting.

Zulte met zowat de best mogelijke loting die ze konden hebben. Tweede plaats wordt nog steeds moeilijk, maar wel mogelijk.

Valencia met een heerlijke loting. Meest aantrekkelijke groep misschien wel. Kuban is wel een verre verplaatsing helaas. Eerste plaats moet lukken.

Cuth

Legacy Member
Fucking Kazakken in de Europa league.................... Waar blijven die ploegen uit Bishkek en Ashgabat??

Racing_Genk

Legacy Member
Die van Salzburg wanen zich al bijna groepswinnaar, hopelijk leert Standard die mannen een lesje :)

J.Brown

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Die van Salzburg wanen zich al bijna groepswinnaar, hopelijk leert Standard die mannen een lesje :)

Die hebben nog een bruine streep in hun broek van De Camargo zijn goal. Moeten we gewoon van winnen. Vorige keer was het 2-2 uit, 3-2 thuis.

warcraft3 playe

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Die van Salzburg wanen zich al bijna groepswinnaar, hopelijk leert Standard die mannen een lesje :)

Sommige mensen wanen zich hier ook al groepswinnaar :) zie het verschil niet?

Anyway ben blij met de loting van Genk. Is toch een haalbare kaart.

starspike

Legacy Member
Standard heeft een super loting, die moeten gewoon vol voor de groepswinst kunnen gaan.
Wij gaan toch moeten vechten voor de 2de plek, denk dat Rapid Wien en wij wel aan elkaar gewaagd zijn.
Zulte daarentegen gaat serieus uit zijn kast moeten kruipen, ik ga ook absoluut niet akkoord met Racing_Genk hier op het forum.

Racing_Genk

Legacy Member
starspike zei:
Standard heeft een super loting, die moeten gewoon vol voor de groepswinst kunnen gaan.
Wij gaan toch moeten vechten voor de 2de plek, denk dat Rapid Wien en wij wel aan elkaar gewaagd zijn.
Zulte daarentegen gaat serieus uit zijn kast moeten kruipen, ik ga ook absoluut niet akkoord met Racing_Genk hier op het forum.

Met wat ga je niet akkoord?

Edit: want wat jij in jouw post opsomt is eigenlijk gewoon wat ik ook zeg hier. Behalve dat jij Wenen misschien wat overschat, oostenrijk staat 15e ofzo op de coëfficiënt ranking en Rapid Wien staat slechts 6e in Oostenrijk :). Genk is dus favoriet maar makkelijk wordt het uiteraard nooit.

fiqm

Legacy Member
starspike zei:
Ik vind gewoon echt niet dat Zulte zo een makkelijke loting heeft.

Tegen zowat iedere ploeg uit pot 1 had Zulte Waregem geen kans gemaakt, met de uitzondering van AZ. Rubin Kazan zal gewoon te sterk zijn voor hen, maar dan moet je ook naar de kalender kijken en zien dat de laatste van de 6 speeldagen thuis tegen Kazan is. Tegen dan zijn die misschien al zeker van groepswinst en weet je maar nooit. Met Wigan hebben ze een van de meer haalbare tegenstanders geloot uit pot 2. Ja, de Engelse Championship is van hoger niveau dan onze eerste klasse, maar voor Wigan ligt de focus op promotie, niet op Europees voetbal. Wigan is veel haalbaarder dan Swansea of Betis. Met Maribor hebben ze een gemiddelde tegenstander uit pot 3 geloot. Die hebben APOEL wel uit de CL voorronde gekegeld, maar net als tegen Zulte was APOEL afgetekend de betere ploeg. Die moet je ook niet gaan overschatten.

In mijn ogen maakt Zulte zeker kans op de tweede plaats. In de meeste andere groepen was dat het geval niet geweest. Laatste plaats is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar goed. Ik denk niet dat ze kansloos zijn. Jammer dat weer geen enkele ploeg tegen een Spaanse geloot werd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan