Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Lekker matchke ze van Ajax! Ge zag direct dat zij er meer zin in hadden dan City gisteren.

John1307

Legacy Member
ShRule zei:
Hij was zeer goed! Alleen bij de 3-1 een misstap. Dat is het probleem voor verdedigers.. Spitsen maken elke match wel een misstap of slechte pas of dribbelen en verliezen bal. Als cb's dat doen is dat meestal fataal en hebben ze een rotmatch gelspeeld...

Met het verschil dat Kompany bijna iedere match wel een foutje met fatale gevolgen maakt... .

Kily_G

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Bruno buiten zei em :rofl:
:rofl:
Die kerel is gewoon een verademing tov Gillet

Kanu krijgt in Het Nieuwsblad een 7, iemand die kan uitleggen wat die op het veld heeft gedaan om zoveel te krijgen? :doh:

Rubmifer

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Bruno buiten zei em :rofl:

Het is wel heel erg overdreven, maar om nu te zeggen dat die Bruno mij al zoveel overtuigd heeft? Soms eens een flits, maar voor de rest vond ik hem steeds vrij pover in de matches dat ik hem gezien heb. Vind hem vooralsnog die hype die er is/was helemaal niet waard. Dan schat ik een Praet veel hoger in.

Rikie

Legacy Member
Er hangt toch geen hype rond Bruno? En idd hij speelt niet altijd bijster goed, maar om nu te zeggen dat hij buiten moet. :lol: Gast is nog maar 18 en heeft slechts enkele wedstrijden met de a-ploeg gespeeld. Zou wel liever Mollins in de basis zien de volgende matchen. :)
En Praet is sowieso een groter talent dan Bruno.

Rubmifer

Legacy Member
Rikie zei:
Er hangt toch geen hype rond Bruno? En idd hij speelt niet altijd bijster goed, maar om nu te zeggen dat hij buiten moet. :lol: Gast is nog maar 18 en heeft slechts enkele wedstrijden met de a-ploeg gespeeld. Zou wel liever Mollins in de basis zien de volgende matchen. :)
En Praet is sowieso een groter talent dan Bruno.

Staat tegenwoordig toch heel vaak in de ploeg? Lijkt me een gevalletje Meunier te kunnen worden. Starten met een paar sterke prestaties om dan te stagneren en weinig vooruitgang te boeken.

En hype is misschien overdreven, maar toen hij daar die assist voor Mbokani aflvererde die recht gaf op de CL was het precies de ontdekking van een supertalent... Ben daar niet zo voor voor die toestanden. Laat hem het eerst maar eens bewijzen op lange termijn vooraleer men er 15 miljoen op gaat plakken.

BleKKie

Legacy Member
Het is wel een feit dat Bruno gewoon wat gehyped is door het feit dat hij de assist geeft om de CL binnen te gaan. Als je eerlijk toegeeft moet je inzien dat, als hij dat niet gedaan had, er waarschijnlijk nog niet echt sprake was van het (super)talent Bruno.

|steven|

Legacy Member
Het is toch vreemd hoe Ajax er is in geslaagd om te winnen van City.
Puur op basis van talent is City zovéél beter, maar gisteren heeft City toch wel zwaar teleurgesteld.

Die mannen leken echt niet gemotiveerd om er een goede match van te maken en de tegenstander trachten weg te spelen, neen, gewoon afwachten. En dan vanuit de verdediging die bal oneindig rond tikken, zelf bij een achterstand waarbij er dan totaal geen aansluiting was, de aanvallers stonden te kamperen in de 16 van de tegenstander. Wachten op een bal, die er te weinig kwam.
Vreemde tactiek.

Arsenal ook verloren, nog geen beelden gezien. Maar thuis verliezen van Schalke is niet echt goed ...

Jepjep

Legacy Member
ShRule zei:
Hij was zeer goed! Alleen bij de 3-1 een misstap. Dat is het probleem voor verdedigers.. Spitsen maken elke match wel een misstap of slechte pas of dribbelen en verliezen bal. Als cb's dat doen is dat meestal fataal en hebben ze een rotmatch gelspeeld...

Zowat alle verdedigers van city deden zo een misstap bij die 3-1 dacht ik.

BeeLz

Legacy Member
|steven| zei:
Het is toch vreemd hoe Ajax er is in geslaagd om te winnen van City.
Puur op basis van talent is City zovéél beter, maar gisteren heeft City toch wel zwaar teleurgesteld.

Die mannen leken echt niet gemotiveerd om er een goede match van te maken en de tegenstander trachten weg te spelen, neen, gewoon afwachten. En dan vanuit de verdediging die bal oneindig rond tikken, zelf bij een achterstand waarbij er dan totaal geen aansluiting was, de aanvallers stonden te kamperen in de 16 van de tegenstander. Wachten op een bal, die er te weinig kwam.
Vreemde tactiek.

Arsenal ook verloren, nog geen beelden gezien. Maar thuis verliezen van Schalke is niet echt goed ...

Man City is gewoon tactisch rampzalig, dat was vorig jaar in de CL ook al te zien en in de 2de seizoenshelft net van hetzelfde. Met een degelijke manager zouden ze vorig jaar met de vingers in de neus kampioen zijn gespeeld. Mancini is gewoon echt clueless en probeert een Napoli/Juventus tactiek over te nemen maar dat betekent dat hij zijn beste spelers op de bank moet zetten of op halve capaciteit laat spelen. Samen met Hughes de meest onbekwame manager in de BPL.

Hannibal

Legacy Member
mrstevensoff zei:
:rofl:
Die kerel is gewoon een verademing tov Gillet

Kanu krijgt in Het Nieuwsblad een 7, iemand die kan uitleggen wat die op het veld heeft gedaan om zoveel te krijgen? :doh:
HNB, 'nuff said

BleKKie

Legacy Member
ik denk (vrij zeker eigenlijk) dat ge aant trollen zijt maar sportwereld is DS en HNB hé :unsure:

en nog nen :unsure: voor de zekerheid

waffel

Legacy Member
Als ze spelen zoals vorige keer mag je sowieso hoop hebben. Daar moeten we altijd tegen gewonnen hebben. Kutscoorprobleem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan