Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NemesisBE zei:Lekker matchke ze van Ajax! Ge zag direct dat zij er meer zin in hadden dan City gisteren.
ShRule zei:Hij was zeer goed! Alleen bij de 3-1 een misstap. Dat is het probleem voor verdedigers.. Spitsen maken elke match wel een misstap of slechte pas of dribbelen en verliezen bal. Als cb's dat doen is dat meestal fataal en hebben ze een rotmatch gelspeeld...
Maxwell Sanchez zei:Bruno buiten zei em![]()

Maxwell Sanchez zei:Bruno buiten zei em![]()
Gast is nog maar 18 en heeft slechts enkele wedstrijden met de a-ploeg gespeeld. Zou wel liever Mollins in de basis zien de volgende matchen. 
Rikie zei:Er hangt toch geen hype rond Bruno? En idd hij speelt niet altijd bijster goed, maar om nu te zeggen dat hij buiten moet.Gast is nog maar 18 en heeft slechts enkele wedstrijden met de a-ploeg gespeeld. Zou wel liever Mollins in de basis zien de volgende matchen.
En Praet is sowieso een groter talent dan Bruno.
ShRule zei:Hij was zeer goed! Alleen bij de 3-1 een misstap. Dat is het probleem voor verdedigers.. Spitsen maken elke match wel een misstap of slechte pas of dribbelen en verliezen bal. Als cb's dat doen is dat meestal fataal en hebben ze een rotmatch gelspeeld...
|steven| zei:Arsenal ook verloren, nog geen beelden gezien. Maar thuis verliezen van Schalke is niet echt goed ...
|steven| zei:Het is toch vreemd hoe Ajax er is in geslaagd om te winnen van City.
Puur op basis van talent is City zovéél beter, maar gisteren heeft City toch wel zwaar teleurgesteld.
Die mannen leken echt niet gemotiveerd om er een goede match van te maken en de tegenstander trachten weg te spelen, neen, gewoon afwachten. En dan vanuit de verdediging die bal oneindig rond tikken, zelf bij een achterstand waarbij er dan totaal geen aansluiting was, de aanvallers stonden te kamperen in de 16 van de tegenstander. Wachten op een bal, die er te weinig kwam.
Vreemde tactiek.
Arsenal ook verloren, nog geen beelden gezien. Maar thuis verliezen van Schalke is niet echt goed ...
HNB, 'nuff saidmrstevensoff zei:
Die kerel is gewoon een verademing tov Gillet
Kanu krijgt in Het Nieuwsblad een 7, iemand die kan uitleggen wat die op het veld heeft gedaan om zoveel te krijgen? :doh:
Hannibal zei:HNB, 'nuff said
