Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Geen Hulk bij Zenith morgen.

Klein tikkeltje hoop :unsure:

Hij was beter fit gebleven, gelijk hij vorige wedstrijd speelde, had je meer hoop kunnen bij eenrapen

Romelus

Legacy Member
Veel leuke wedstrijden vanavond. Zal City-Ajax volgen op NOS en Milan-Malaga op stream. Hopelijk kan Milan de zege behalen, zou belangrijk zijn met oog op groepswinst. Echt klote dat ze tegen Rsca punten hebben verloren...

Anoniem06

Legacy Member
Romelus zei:
Veel leuke wedstrijden vanavond. Zal City-Ajax volgen op NOS en Milan-Malaga op stream. Hopelijk kan Milan de zege behalen, zou belangrijk zijn met oog op groepswinst. Echt klote dat ze tegen Rsca punten hebben verloren...

Malaga wint vanavond easy van Milan imo. Is een klasse hoger.

MrBrightside

Legacy Member
Ben van dezelfde mening. Milan gaat vanavond verliezen. Eerste worden in je groep is toch vrij belangrijk voor een gunstige loting.

Jack Wilshere

Legacy Member
sharpshot zei:
Hij was beter fit gebleven, gelijk hij vorige wedstrijd speelde, had je meer hoop kunnen bij eenrapen

Sowieso. Zijn vervanger van vanavond zal wel extra gemotiveerd zijn om dat "bruin poenpakkertje" met verve te vervangen.

NemesisBE

Legacy Member
Romelus zei:
Veel leuke wedstrijden vanavond. Zal City-Ajax volgen op NOS en Milan-Malaga op stream. Hopelijk kan Milan de zege behalen, zou belangrijk zijn met oog op groepswinst. Echt klote dat ze tegen Rsca punten hebben verloren...

5 van de afgelopen 6 CL matchen de 0 kunnen houden. Moet lukken, niet!?

Bart Religion

Legacy Member
Anderlecht zal mogen uitkijken, want sterspeler Denisov is er blijkbaar terug bij nadat hij wegens commentaar bij de b-ploeg mocht spelen. Dus die zal zich willen bewijzen. Bovendien is het blijkbaar ook een geliefde en invloedrijke speler. Zowel bij de spelers als bij de fans. Lijkt me dus het soort speler te zijn die een hele ploeg beter kan laten spelen en op sleeptouw nemen als het moet.

Boterkoek

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Geen Hulk bij Zenith morgen.

Klein tikkeltje hoop :unsure:

Klopt, is terug naar Brazilië gegaan om zijn familie te steunen. Komt goed voor A'lecht. Laat ons zeggen; 2-1.

pina

Legacy Member
Booka Shade zei:
En plots zag Pina het licht.
Standard ontvangt u met open armen.

captain-picard-meme-5.jpg

Booka Shade

Legacy Member
pina zei:

IkweetweldatjegeenvertrouwenmeerinjeploeghebtPina.ZetjenugewoonoverdeangstvanhetveranderenvaneenploegensupportergewoongezelligvoorStandard.BinneneenpaarjaarishetalStandarddatdeklokslaagt.

TrickY.

Legacy Member
Boterkoek zei:
Klopt, is terug naar Brazilië gegaan om zijn familie te steunen. Komt goed voor A'lecht. Laat ons zeggen; 2-1.

De feitelijke reden is zijn blessure. Dat van zijn zus is er pas achteraf bij gekomen.

Sportinggboy

Legacy Member
pina zei:
kansloos 0-2 vanavond: Witsel en Kerzhakov

Ja gaat zoiets wel worden, ze gaan denken dat ze te pakken zijn na de heenmatch en dat gaat verkeerd aflopen vandaag, ik denk een 0-3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan