sharpshot
Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:Geen Hulk bij Zenith morgen.
Klein tikkeltje hoop![]()
Hij was beter fit gebleven, gelijk hij vorige wedstrijd speelde, had je meer hoop kunnen bij eenrapen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maxwell Sanchez zei:Geen Hulk bij Zenith morgen.
Klein tikkeltje hoop![]()
Romelus zei:Veel leuke wedstrijden vanavond. Zal City-Ajax volgen op NOS en Milan-Malaga op stream. Hopelijk kan Milan de zege behalen, zou belangrijk zijn met oog op groepswinst. Echt klote dat ze tegen Rsca punten hebben verloren...
sharpshot zei:Hij was beter fit gebleven, gelijk hij vorige wedstrijd speelde, had je meer hoop kunnen bij eenrapen
Romelus zei:Veel leuke wedstrijden vanavond. Zal City-Ajax volgen op NOS en Milan-Malaga op stream. Hopelijk kan Milan de zege behalen, zou belangrijk zijn met oog op groepswinst. Echt klote dat ze tegen Rsca punten hebben verloren...
Maxwell Sanchez zei:Geen Hulk bij Zenith morgen.
Klein tikkeltje hoop![]()
pina zei:kansloos 0-2 vanavond: Witsel en Kerzhakov
Booka Shade zei:En plots zag Pina het licht.
Standard ontvangt u met open armen.
pina zei:The fuck?
Booka Shade zei:IkweetweldatjegeenvertrouwenmeerinjeploeghebtPina.ZetjenugewoonoverdeangstvanhetveranderenvaneenploegensupportergewoongezelligvoorStandard.BinneneenpaarjaarishetalStandarddatdeklokslaagt.

pina zei:ik heb speciaal voor u al een timer ingesteld. Weet wel niet of ik nog zo lang kan wachten
Countdown to 20 maa 2034 21:48 in Liège!

Boterkoek zei:Klopt, is terug naar Brazilië gegaan om zijn familie te steunen. Komt goed voor A'lecht. Laat ons zeggen; 2-1.
pina zei:kansloos 0-2 vanavond: Witsel en Kerzhakov