Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terry_Bogard

Legacy Member
Ons aller Ajax laat toch zien dat ze aardig meekunnen. Onverdiend verloren in Dortmund en winnen tegen City is toch iets waar de 'experts' op voorhand geen rekening mee hadden gehouden. Als Ajax dezelfde spirit heeft tegen Real Madrid zouden ze daar in Bernabeu ook gewoon een goed resultaat kunnen pakken.

Romelus

Legacy Member
Wat een geweldig feest in de Arena :love: Genoten van iedere seconde!

Leuk ploegje heb je daar Wilcao.;)

Kenneke10

Legacy Member
Bij dortmund was het ook groot feest en terecht, eerste overwinnig ooit tegen Real.

ChasingRabbits

Legacy Member
Jovanovic is echt een loser eerste klas, hij is deel van het (overbetaalde) afval waarmee anderlecht vol zit. Wat een amateuristische fout die hij maakt. Die kerel moest zelfs de bal nog controleren waardoor hij genoeg tijd had om die bal te gaan afblokken... tijd om de stal daar eens uit te mesten lijkt me.

Het is nu wel tijd dat Praet een basis plaats krijgt elke match, die kerel is het beste wat anderlecht heeft op het moment. Desutter, kanu, jova, bruno en al die andere prutsers buiten aub.

ps: al die shit voorzetten / vrij trappen werken ook zwaar op mijn zenuwen.

Misterblort

Legacy Member
Bruno is ook nog maar 18 jaar e dude.. Das gene slechte, ze hebben hem gewoon teveel opgehemeld en laten starten sinds hij ne keer goed is ingevallen.. Die moet nog veel leren, maar buitensmijten? lol beetje kortzichtig.
De Sutter komt wel tekort om nog in de basis te staan (ook al ben ik altijd fan van hem geweest)
Kanu en Jova mogen van mij wel buiten gebonjourd worden :) maar da gaat nooit gebeuren..

ChasingRabbits

Legacy Member
Ik heb nog 0,0 dingen goed gezien van Bruno, alleen dingen die elke speler van beerschot zelfs zou kunnen, waarom dat die op het veld staat blijft mij een raadsel. Potentieel hebben tot daar toe (al zie ik het niet), maar laat hem dan wat shotten bij de B-ploeg ipv in de A-kern. Praet is ook heel jong maar heeft duidelijk een pak meer talent en verdiend het ook om in de A-kern te zitten. Bruno? Not so much.

ShRule

Legacy Member
gamer5 zei:
Niet zoals hij gisteren speelde

Hij was zeer goed! Alleen bij de 3-1 een misstap. Dat is het probleem voor verdedigers.. Spitsen maken elke match wel een misstap of slechte pas of dribbelen en verliezen bal. Als cb's dat doen is dat meestal fataal en hebben ze een rotmatch gelspeeld...

Wilcao

Legacy Member
CuRv3 zei:
so true. Kippenvel bij het eerste doelpunt en moest de traantjes van geluk onderdrukken :D
Ik was ook enorm in de wolken, maar was nog aan het bekomen van de zaalvoetbalmatch :).






Terry_Bogard zei:
Ons aller Ajax laat toch zien dat ze aardig meekunnen. Onverdiend verloren in Dortmund en winnen tegen City is toch iets waar de 'experts' op voorhand geen rekening mee hadden gehouden. Als Ajax dezelfde spirit heeft tegen Real Madrid zouden ze daar in Bernabeu ook gewoon een goed resultaat kunnen pakken.
Denk ik niet. Ik heb gezegd dat elk puntje in deze groep een verrassing zou zijn en daar blijf ik bij. We speelde goed en hebben verdiend gewonnen en ook in Dortmund verdiende we een punt, maar ik Madrid gaan we, vrees ik, niet stunten.






Romelus zei:
Wat een geweldig feest in de Arena :love: Genoten van iedere seconde!

Leuk ploegje heb je daar Wilcao.;)
Merci m8, zo te zien heb je goed je best gedaan in de tribune :).






Kenneke10 zei:
En terecht proficiat, geniet ervan dit zijn historische avonden
Merci, hopelijk krijgen we nog meer van deze avonden. Zondag in De Kuip zullen we ook flink ons best moeten doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan