CuRv3
Legacy Member
Wilcao zei:Ik ben trots op mijn clubje!!!!
![]()
so true. Kippenvel bij het eerste doelpunt en moest de traantjes van geluk onderdrukken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilcao zei:Ik ben trots op mijn clubje!!!!
![]()

Maxwell Sanchez zei:Ze staan er toch maar elk jaar.
Wilcao zei:Ik ben trots op mijn clubje!!!!
![]()
KO zei:Nu ook geen gekke dingen beginnen zeggen hé.
J.Brown zei:Praet : "Witsel est impressionnant" - RTBF Football
Wijze kerel die Praet, hopelijk nog een tijdje te bewonderen in België. Smaakmaker.
Mate vertelde me gisteren dat hij kon kiezen tussen Lille, Arsenal, Man U en Anderlecht... Straf.
ShRule zei:Een speler als Kompany verdiend meer dan eerste ronde cl..
maar da gaat nooit gebeuren..ChasingRabbits zei:Desutter, kanu, jova, bruno en al die andere prutsers buiten aub

gamer5 zei:Niet zoals hij gisteren speelde
Ik was ook enorm in de wolken, maar was nog aan het bekomen van de zaalvoetbalmatchCuRv3 zei:so true. Kippenvel bij het eerste doelpunt en moest de traantjes van geluk onderdrukken![]()
.Denk ik niet. Ik heb gezegd dat elk puntje in deze groep een verrassing zou zijn en daar blijf ik bij. We speelde goed en hebben verdiend gewonnen en ook in Dortmund verdiende we een punt, maar ik Madrid gaan we, vrees ik, niet stunten.Terry_Bogard zei:Ons aller Ajax laat toch zien dat ze aardig meekunnen. Onverdiend verloren in Dortmund en winnen tegen City is toch iets waar de 'experts' op voorhand geen rekening mee hadden gehouden. Als Ajax dezelfde spirit heeft tegen Real Madrid zouden ze daar in Bernabeu ook gewoon een goed resultaat kunnen pakken.
Merci m8, zo te zien heb je goed je best gedaan in de tribuneRomelus zei:Wat een geweldig feest in de ArenaGenoten van iedere seconde!
Leuk ploegje heb je daar Wilcao.![]()
.Merci, hopelijk krijgen we nog meer van deze avonden. Zondag in De Kuip zullen we ook flink ons best moeten doen.Kenneke10 zei:En terecht proficiat, geniet ervan dit zijn historische avonden