Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
djemz zei:Dortmund is ook wel een ploeg die Real kan verslaan..
.camino zei:2 cadeau's, real doet zichzelf de das om.
Eerst Pepe in de fout of toch een misverstand met Varene en dan casillas die als een mietje da balleke ong int midden van de goal naar een dortmund speler klopt inplaats van naar buite te kloppen. Niks verloren, thuis nog tege ajax en dortmund.

Wilcao zei:Ik ben trots op mijn clubje!!!!
![]()
Kiiilerke zei:niet te zat he !:naughty:
. Morgen arbeiten.GeneralUrsus zei:Die kale analist "Manchecher City"![]()
jeperdejep zei:Dinamo zagreb is echt het lachertje van de cl geworden de laatste jaren.