Fella
Legacy Member
Rubmifer zei:Stapte om twintig voor 8 in de wagen, steek radio 1 op, en Anderlecht speelde al blijkbaar. Stomme Russen.
Kiezen tussen Dortmund-Real of Ajax-City. Moeilijke keuze.
Dortmund - Real voor mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rubmifer zei:Stapte om twintig voor 8 in de wagen, steek radio 1 op, en Anderlecht speelde al blijkbaar. Stomme Russen.
Kiezen tussen Dortmund-Real of Ajax-City. Moeilijke keuze.
Pseudo zei:is dortmund te volgen op ZDF?
eurowarriors zei:
djemz zei:city tonen ze toch op Nederland? Anders hier eens proberen Sports-livez.com, your livestream resource!

njits zei:iemand goede sopcast voor dortmund - madrid?
ps: hoe heet die bekende sopcast channel nu weer? zeetzweep ofzo
