Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

exo

Legacy Member
Ik vind het nog wat voorbarig om nu al voorspellingen te beginnen toen aangezien de transferperiode nog niet eens is afgelopen, niemand hier op dit forum echt een concreet beeld heeft van het spel van de belangrijkste titelkandidaten (Anderlecht, Club, Standard, Genk & Gent).

Truman'

Legacy Member
exo zei:
Ik vind het nog wat voorbarig om nu al voorspellingen te beginnen toen aangezien de transferperiode nog niet eens is afgelopen, niemand hier op dit forum echt een concreet beeld heeft van het spel van de belangrijkste titelkandidaten (Anderlecht, Club, Standard, Genk & Gent).

daarom dat het voorspelling heet he :p kunt ge toch nooit mee te laat of te vroeg zijn :p

Eagle`

Legacy Member
als lukaku vertrekt en ze pakken jova en mbokani binnen ziek ik die uit brussel wel kampioen spelen, anders ballekes

Re@V0r

Legacy Member
probleem is natuurlijk dat Ariël altijd maar met 1 diepe spits speelt met 2 flankaanvallers ernaast, dus zou het altijd ofwel jova of mbokani op de bank worden
en kzie ook ni direct 1 van die 2 op de flank rondlopen

exo

Legacy Member
Als Lukaku blijft en we spelen met een solide verdediging (lees: geen Deschacht & Wasyl) en onze flankspelers kunnen voorzetten geven die aankomen bij Lukaku of de bal in zijn voet spelen dan maken we ook kans om kampioen spelen. T'is nu niet dat onze tegenstanders zich zo enorm versterkt hebben. Club heeft aangekocht en brol buiten gesmeten, maar dat was ook dringend nodig. Zo moet er bij ons ook nog wat brol buiten gekegeld worden.
Van Standard hun team loop ik ook niet warm, weet niet goed wat ervan te denken en zeker niet als Defour nog zou vertrekken. Ik denk niet dat een Buyens nu al in staat is om dat middenveld te dragen. Captain Jelle gaan ze wel eens meer dan eens halfweg een match kwijtspelen door een kaartje.

Uiteraard kan Jova de flank voor zijn rekening nemen maar dan zet je een Suarez op de bank, als Jova & Mbokani komen gaan er weer een paar ongelukkig rondlopen op Anderlecht. Liever vol voor Suarez gaan dan dan een Jova met monsterloon.

Voodoo_wizard

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
1. Club Brugge
2. Anderlecht
3. Standard
4. Genk
5. Lokeren
6. Gent
7. KV Mechelen
8. Westerlo
9. Kortrijk
10. Cercle Brugge
11. Germinal Beerschot
12. Kortrijk
13. Zulte Waregem
14. Sint Truiden
15. Lierse
16. Bergen

Kortrijk eindigt hier twee keer precies?!

Eagle`

Legacy Member
Als ge de wiki moogt geloven heeft mbokani op 81 verschijningen bij de rouches 35 keer gescoord, en lukaku 31 op 71, zon immens verschil is da dus ni (als ge wiki moogt geloven tenminste). Technisch gezien is Mbokani, met enige overdrijving, 2 keer zo goe als Lukaku. Moest Mbokani nu mentaal zo geen ramp zijn was zou er ni eens ne twijfel zijn.

Enigste probleem, de factor Ariel als trainer is voor een Mbokani nu misschien wel ni de geschikte persoon :') Bikke ne coinflip dus, ma in het voordeel van Mbokani, kan gerust mee op CL niveau en verzuipt ni wanneer die op een eiland speelt.

Soit als Anderlecht daar nog een jova neffest zet, dan hebde gewoon ne combo om kampioen te spelen

lord pipo

Legacy Member
Zulte Waregem - Olympiakos 1-1.
De nieuwe staantribune achter de goal zorgt toch voor wat meer gezelligheid in het stadion.

NemesisBE

Legacy Member
Club, Gent, Genk, Lokeren, Anderlecht en Mechelen PO I.
Riga gaat als eerste ontslagen worden bij Standard en uiteindelijk gaan zij hun seizoen 2009-2010 overdoen.

Sint Truiden is volgens mij degradatiekandidaat numero 1, gevolgd door Bergen.
Lierse en Cercle gaan het ook moeilijk krijgen.

Uiteindelijk hoop ik dat Club kampioen zal spelen, maar dat zal allemaal afhangen van het samenspel tussen alle nieuwkomers zeker. Van alle ploegen die vorig seizoen PO I gespeeld hebben, vind ik wel dat Club het best heeft ingekocht.

Gent zou ook wel eens dicht kunnen eindigen, want hun kern is quasi hetzelfde en ze hebben er een deftige trainer bij.
Anderlecht is afwachten voor mij, maar het lijkt me het (alweer) jaartje te veel voor Jacobs. Als Lukaku het voor elkaar krijgt daar alleen vooraan in de spits, kan het nog meevallen voor hen, maar anders zie ik ze met moeite een top3 halen.
Genk heeft een goed seizoen gehad, maar verliest nu wel alle rotsen achteraan. Courtois weg én Matoukou. Dan lukt het Nadson hopelijk om dat goed op te vangen, maar dat is natuurlijk koffiedik kijken. Hij & Vanden Borre kunnen wel eens sleutelspelers worden. Als Köteles z'n niveau haalt van voor Courtois, kan hij ook een stevige rots worden achteraan. Alleen heeft die nu wel een jaar op de bank zitten niksen en een 18-jarige de pannen van't dak zien spelen. Mentaal kan dat pijn doen.
Lokeren zie ik wel doordoen op het elan van vorig seizoen en ook KV Mechelen gaat dat goed doen imo, nu ze eindelijk een vlot scorende spits gevonden hebben met Kevin VDB.

Zo, mijn korte kijk.

Cartek

Legacy Member
lord pipo zei:
Zulte Waregem - Olympiakos 1-1.
De nieuwe staantribune achter de goal zorgt toch voor wat meer gezelligheid in het stadion.

net terug. we waren een stuk beter dan olympiakos. die nieuwe aankopen lijken echt wel goed. :love:
en die cross-passes van mareval over het volledige veld. :love: niemand in de jupiler league doet hem dit na.

Wijsheid

Legacy Member
Cartek zei:
net terug. we waren een stuk beter dan olympiakos. die nieuwe aankopen lijken echt wel goed. :love:
en die cross-passes van mareval over het volledige veld. :love: niemand in de jupiler league doet hem dit na.

Kevin De Bruyne. En beter.

enj0i^

Legacy Member
Ben echt benieuwd naar de match van donderdag, de eerste echte test voor Club... hopelijk draait de machine meteen :)

Jurgenv1

Legacy Member
enj0i^ zei:
Ben echt benieuwd naar de match van donderdag, de eerste echte test voor Club... hopelijk draait de machine meteen :)

"Jamaar, winnen tegen zo'n dwergje zegt niks, wachten tot de competitie begint."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan