Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Kgaan ne fb-groep oprichten om te gaan claxonneren als Brugge tegen Genk wint.

Swagger

Legacy Member
Vrienden (of ruziemakers :) ),

Wat vragen ivm sporting telenet:

* promo via internet = 5 maanden aan 10 euro ipv 15 euro
* promo via digibox = krijg je maar 3 maanden aan 10 euro

Dus iedereen die sporting pakt, beter via internet registreren.

Nu vroeg ik mij af, ze tellen per maand. Maar als je vandaag registreert, loopt die maand dan vanaf dan? Want facturatie-datum & aanvraag-datum zijn niet gelijk, hoe doen ze dat voor de eerste maand?

ToasT

Legacy Member
Swagger zei:
Vrienden (of ruziemakers :) ),

Wat vragen ivm sporting telenet:

* promo via internet = 5 maanden aan 10 euro ipv 15 euro
* promo via digibox = krijg je maar 3 maanden aan 10 euro

Dus iedereen die sporting pakt, beter via internet registreren.

Nu vroeg ik mij af, ze tellen per maand. Maar als je vandaag registreert, loopt die maand dan vanaf dan? Want facturatie-datum & aanvraag-datum zijn niet gelijk, hoe doen ze dat voor de eerste maand?
Opletten, de prijs van Sporting telenet zal veranderen van 10/10 en wordt afhankelijk van welke shake je hebt. Zie tab 'prijzen'

byter

Legacy Member
Swagger zei:
Nu vroeg ik mij af, ze tellen per maand. Maar als je vandaag registreert, loopt die maand dan vanaf dan? Want facturatie-datum & aanvraag-datum zijn niet gelijk, hoe doen ze dat voor de eerste maand?

De aanrekening van Sporting Telenet zal gelijk lopen met je facturatie-datum buiten de eerste maand die pro rata is.

Swagger

Legacy Member
ToasT zei:
Opletten, de prijs van Sporting telenet zal veranderen van 10/10 en wordt afhankelijk van welke shake je hebt. Zie tab 'prijzen'

Sorry, ik probeer het te snappen. Is het dan als volgt: voor alle telenet-klanten is het nu 14,95 ongeacht welk pakket je hebt. En vanaf 10 oktober is de prijs dan afhankelijk van je pakket?

byter zei:
De aanrekening van Sporting Telenet zal gelijk lopen met je facturatie-datum buiten de eerste maand die pro rata is.

OK bedankt, dan ga ik volgende week aanvraag doen; dan zal de eerste maand wat minder zijn omdat ik het niet de volledige maand gebruik gemaakt heb van sporting telenet.

byter

Legacy Member
Swagger zei:
Sorry, ik probeer het te snappen. Is het dan als volgt: voor alle telenet-klanten is het nu 14,95 ongeacht welk pakket je hebt. En vanaf 10 oktober is de prijs dan afhankelijk van je pakket?

Dat klopt inderdaad ... beetje lame van Telenet om je hun diensten te pushen... ik had liever dat ze het dan goedkoper hadden gemaakt voor de "trouwe klanten" ipv duurder voor degene die alleen tv willen :(

Swagger

Legacy Member
byter zei:
Dat klopt inderdaad ... beetje lame van Telenet om je hun diensten te pushen... ik had liever dat ze het dan goedkoper hadden gemaakt voor de "trouwe klanten" ipv duurder voor degene die alleen tv willen :(

Wat ik vooral tricky vind, dat is dat je bij online-activatie 5 maanden aan 10 euro krijgt, en via digibox krijg je slechts 3 maanden aan 10 euro. Uiteindelijk dient zo'n digibox toch om pakketten te activeren.

ToasT

Legacy Member
idd, t komt gewoon bijna even duur uit als ge de shake + sporting pakt of enkel digitale tv + sporting

servelli

Legacy Member
Allez ik zal me eens aan een voorspelling wagen, nu 1 week voor de competitiestart.

1. RC Genk
2. Anderlecht
3. Club Brugge
4. Standard
5. AA Gent
6. KV Mechelen
7. Lokeren
8. Westerlo
9. Bergen
10. Zulte Waregem
11. Beerschot
12. Kortrijk
13. Lierse
14. Cercle Brugge
15. OH Leuven
16. Sint-Truiden

servelli

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wat heeft Bergen al gedaan dat iedereen daar zo veel van verwacht?
Ge hebt altijd wel zo van die onverwachte uitschieters. Als het aan mij ligt mogen ze direct terugdegraderen!

Wijsheid

Legacy Member
Amai al direct de 16 voorspellen.
Ook bij Genk op 1 heb ik vragen.
Kan tuurlijk, maar mijn inziens alleen als ze zich versterken. Transferperiode is nog lang, maar hoe het er nu staat gaan ze bij blessures snel in de problemen komen.

Nee, mijn ploegje zie ik eerder 3-4.

NotoriousP

Legacy Member
Ook even volledig met de natte vinger:

1. Club Brugge :cool:
2. Anderlecht
3. Genk
4. Standard
5. Gent
6. Lokeren
7. KV Mechelen
8. Westerlo
9. Zulte Waregem
10. Lierse
11. Germinal Beerschot
12. Kortrijk
13. OH Leuven
14. Sint Truiden
15. Cercle Brugge
16. Bergen

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
1. Club Brugge
2. Anderlecht
3. Standard
4. Genk
5. Lokeren
6. Gent
7. KV Mechelen
8. Westerlo
9. Kortrijk
10. Cercle Brugge
11. Germinal Beerschot
12. Kortrijk
13. Zulte Waregem
14. Sint Truiden
15. Lierse
16. Bergen

Truman'

Legacy Member
1. Club Brugge
2. Gent
3. Standard
4. Kortrijk
5. Anderlecht
6. Lokeren
7. KV Mechelen
8. Westerlo
9. oh leuven
10. Cercle Brugge
11. Germinal Beerschot
12. Genk
13. Zulte Waregem
14. Sint Truiden
15. Lierse
16. Bergen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan