mojojojo
Legacy Member
dacuba zei:'t Gaat hier nog leuk worden als alle Bruggies zo snel op hun paard gaan zitten.
kerel echt hou gewoon uw bakkes. klein kind
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacuba zei:'t Gaat hier nog leuk worden als alle Bruggies zo snel op hun paard gaan zitten.
),Opletten, de prijs van Sporting telenet zal veranderen van 10/10 en wordt afhankelijk van welke shake je hebt. Zie tab 'prijzen'Swagger zei:Vrienden (of ruziemakers),
Wat vragen ivm sporting telenet:
* promo via internet = 5 maanden aan 10 euro ipv 15 euro
* promo via digibox = krijg je maar 3 maanden aan 10 euro
Dus iedereen die sporting pakt, beter via internet registreren.
Nu vroeg ik mij af, ze tellen per maand. Maar als je vandaag registreert, loopt die maand dan vanaf dan? Want facturatie-datum & aanvraag-datum zijn niet gelijk, hoe doen ze dat voor de eerste maand?
Swagger zei:Nu vroeg ik mij af, ze tellen per maand. Maar als je vandaag registreert, loopt die maand dan vanaf dan? Want facturatie-datum & aanvraag-datum zijn niet gelijk, hoe doen ze dat voor de eerste maand?
ToasT zei:Opletten, de prijs van Sporting telenet zal veranderen van 10/10 en wordt afhankelijk van welke shake je hebt. Zie tab 'prijzen'
byter zei:De aanrekening van Sporting Telenet zal gelijk lopen met je facturatie-datum buiten de eerste maand die pro rata is.
Swagger zei:Sorry, ik probeer het te snappen. Is het dan als volgt: voor alle telenet-klanten is het nu 14,95 ongeacht welk pakket je hebt. En vanaf 10 oktober is de prijs dan afhankelijk van je pakket?

byter zei:Dat klopt inderdaad ... beetje lame van Telenet om je hun diensten te pushen... ik had liever dat ze het dan goedkoper hadden gemaakt voor de "trouwe klanten" ipv duurder voor degene die alleen tv willen![]()
Ge hebt altijd wel zo van die onverwachte uitschieters. Als het aan mij ligt mogen ze direct terugdegraderen!Dillyracer zei:Wat heeft Bergen al gedaan dat iedereen daar zo veel van verwacht?