Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

NotoriousP

Legacy Member
dacuba zei:
Wat een zwakke verschijning eigenlijk. Tegen een Nederlandse middenmoter 1 - 0 achterstaan, een strafschop cadeau krijgen (al dan niet als compensatie) en dan nog zo zwak trappen (keeper had 'm in eerste instantie en was helemaal niet goed geplaatst) en tja..

Dat er dan nog sups zijn die op Genk kakken. 3 - 1 tegen Franse topploeg en overwinning tegen Standard. Brugge staat nog ver zie ik.

Kindje toch, we spelen is 1 mindere match hoor. Trouwens die 1-0 viel er ook door een onterechte penalty hé.

Wij moesten miss geen penalty gehad hebben daarnet, maar wel rood voor die verdediger die Rafaelov neer haalde en nu rood voor de keeper. De arbitrage in deze match is gewoon erbarmelijk.

Daarnaast: overwinning tegen Standard zonder Witsel, Defour en Carcela? Proficiat! :lol:

NotoriousP

Legacy Member
Wel weer typisch Club, als ze achter staan spelen ze de kansjes bijeen. :p

edit: voila 2-2 zat eraan te komen.

NotoriousP

Legacy Member
Toch verschrikkelijke arbitrage, 2 onterechte penalty's (elks 1) gegeven en 2 rode kaarten (roda) niet gegeven.

Morrissey

Legacy Member
dacuba zei:
Hou het fair he mannen ;)

Wel makkelijk te zeggen als je zo'n belachelijke commentaren zit te plaatsen. Club speelde, tot vandaag, een prima voorbereiding. Dat mag gezegd worden. Dan moet jij niet met je, niet dat het ooit anders is geweest natuurlijk, provocerende commentaar gaan afkomen, logisch dat je dan zo'n reacties krijgt.

Ga nog wat organiseren en voel u een machtsgeile zot, maar bol het hier af als dit alweer het niveau van uw posts gaan zijn het komende jaar. 1 titel en al zo'n arrogantie, triest.

starspike

Legacy Member
NotoriousP zei:
Daarnaast: overwinning tegen Standard zonder Witsel, Defour en Carcela? Proficiat! :lol:

En zonder Courtois, Mavinga & Matoukou en na een half uur en 0-0 reeds met 10 man staande.
Dat hetgeen dacuba zegt niet op gejuich onthaald wordt, snap ik PERFECT. Maar hetzelfde doen, maakt je niet beter.

Wijsheid

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
En dan 4-1 verliezen tegen...Leverkusen.

Wanneer je de opstelling bekijkt zal je beseffen dat het een ZEER goed resultaat is. (1! natuurlijke verdediger en C-kern materiaal.)

Maar los daarvan maakt Brugge een uitstekende voorbereiding door en kan je al eens moeilijkere matchen krijgen.

Tricki

Legacy Member
Net terug van de match van Anderlecht tegen Gençlerbirligi.
Anderlecht 1-0 gewonnen na een goal van Samuel in een overwegend matige match.

Anderlecht speelde wel met hun waarschijnlijke basiself voor vrijdag, maar het is duidelijk dat ze nog niet volledig klaar zijn.
De opstelling was:

-----------Lukaku
Suarez-----Kanu------Reynaldo
-------Marecek-Gillet
Safari---Samuel-Juhasz---Odoi
------------Proto

De grootste zwakte was Kanu op de 10. Hij vond nooit een opening en verstuurde een resem aan slechte passen. Gillet was ook redelijk zwak al werkte hij wel meer dat we gewoon zijn. Aanvallend bracht hij wel niets bij.
Lukaku ook weinig gezien, maar had dan ook constant 2 verdedigers bij zich en speelde op een eiland.
Reynaldo was ook redelijk onzichtbaar, maar kon toch af en toe uitpakken met een goede flits. Ik wil hem nog wel het voordeel van de twijfel geven.
Suarez was meer aanwezig, maar zeker niet geweldig. De samenwerking met Safari verliep ook niet al te vlot vond ik.
In het algemeen vond ik dat de backs te verdedigend ingesteld waren. Voor Odoi viel het nog mee, maar Safari is geen enkele keer de lijn afgegaan denk ik.
Achteraan zat het wel goed. Enkel in de tweede helft hebben de Turken in 2 minuten 2 kansen gekregen, maar voor de rest zat het volledig dicht.
Marecek speelde wel zeer sterk vond ik. Amper een slechte pas en goed verdedigend werk. Enkel nog iets te weinig diepgang, maar toch vond ik hem de beste Anderlechtspeler.

Het is dus zeer duidelijk wat Anderlecht nog mist. Creativiteit op middenveld en op de flanken aangevuld met een trainer die ziet dat Kanu en Gillet gewoon niet als basisspelers op het middenveld horen te staan. Biglia, Legear en Vargas kunnen dit probleem oplossen, maar de matchen dat die alle 3 fit zullen zijn, zijn ook op 1 hand te tellen. Versterking is dus zeker welkom.

Morrissey

Legacy Member
dacuba zei:
Dat is nu eenmaal NotoriousP. Hij kan het niet af als iemand commentaar op zijn perfectie (of de dingen waar hij voor/achter staat) geeft, maar zelf doet ie niets liever. Ik kijk al met plezier uit naar het nieuwe seizoen en de grootste successen van FCB en bijhorende commentaar van de sups hier.

En dan beweren dat ge hier niet op de man speelt. Hyprocisie ten top kerel.

NotoriousP

Legacy Member
dacuba zei:
Dat is nu eenmaal NotoriousP. Hij kan het niet af als iemand commentaar op zijn perfectie (of de dingen waar hij voor/achter staat) geeft, maar zelf doet ie niets liever. Ik kijk al met plezier uit naar het nieuwe seizoen en de grootste successen van FCB en bijhorende commentaar van de sups hier.

Jij leeft echt in je eigen wereldje he? Lees mijn posts hier over de match: geen goede match, brugge kon niet om met de druk van Roda, onterechte penalty voor Club. Ik doe realistische uitspraken, ook over mijn eigen ploeg. Jij doet gewoon belachelijk...

dacuba zei:
(en natuurlijk hun commentaar op de mogelijke verliezen in de CL/EL van andere ploegen, met in het achterhoofd de reden waarom zij er überhaupt niet aan deelnemen ofc :lol:)

Geniet ervan, je zal wrs 10 jaar mogen wachten op de volgende. :)

starspike zei:
En zonder Courtois, Mavinga & Matoukou en na een half uur en 0-0 reeds met 10 man staande.
Dat hetgeen dacuba zegt niet op gejuich onthaald wordt, snap ik PERFECT. Maar hetzelfde doen, maakt je niet beter.

Standard heeft echt een zwakke match gespeeld, Genk was helemaal niet goed en dat zijn de woorden van mijn vader, een Genk supporter btw. Dacuba doet alsof jullie jezelf bewezen hebben met die match tegen Standard en dat is gewoon niet het geval. Zijn commentaar op Club is overigens volledig onterecht. Ze hebben 1 mindere match gespeeld, na een lange voorbereiding die duidelijk een invloed heeft want de vechtlust was er niet. Club is nog niet de ploeg die kampioen kan spelen maar negatieve kritiek hoeft er op de huidige vooruitgang echt niet te komen, zeker niet op een denigrerende manier van een puber wiens club maar 1x in een decennia iets deftig presteert.

starspike

Legacy Member
NotoriousP zei:
Standard heeft echt een zwakke match gespeeld, Genk was helemaal niet goed en dat zijn de woorden van mijn vader, een Genk supporter btw. Dacuba doet alsof jullie jezelf bewezen hebben met die match tegen Standard en dat is gewoon niet het geval. Zijn commentaar op Club is overigens volledig onterecht. Ze hebben 1 mindere match gespeeld, na een lange voorbereiding die duidelijk een invloed heeft want de vechtlust was er niet. Club is nog niet de ploeg die kampioen kan spelen maar negatieve kritiek hoeft er op de huidige vooruitgang echt niet te komen, zeker niet op een denigrerende manier van een puber wiens club maar 1x in een decennia iets deftig presteert.

Dat dacuba een gratuite bewering maakt, spreek ik absoluut niet tegen. En ik begrijp de reacties op hem dan ook. Ik vind gewoon dat je niet echt helemaal hetzelfde kan doen. Onze voorbereiding was ook goed en ook al zoekt hij het zelf, maar er zijn ook andere genkies dan hij, hé...

Over de twee vetgedrukte beweringen:
1. Ik weet niet welke match je vader gezien heeft, maar onze 2de helft was (zeker gezien het met een man minder was) echt niet slecht te noemen. Ik vond het zelfs redelijk goed...De 1ste helft daarentegen ;)
2. 6 prijzen in 12 jaar zou ik toch niet "1 keer op een decennium iets deftig presteren" noemen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan