Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

puni

Legacy Member
Het is inderdaad Collin die het probleem is, maar het is blijkbaar bij weinigen geweten (kijk maar naar Fireflies zijn post) dat die zoveel te zeggen heeft in het transferbeleid.

Hannibal

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Kan, ben nog maar 1 keer op Club zelf geweest :p
Maar als je kritiek op iemand hebt en zeker op een voorzitter , vind ik het toch beter om hem het persoonlijk aan te kaarten of een actie maar zeker niet uitfluiten! Daarmee help je hem zeker niet , integendeel je duwt hem eerder nog dieper in de put. :)
HvH is de manager. VDS is voorzitter.

pina

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Kan, ben nog maar 1 keer op Club zelf geweest :p
Maar als je kritiek op iemand hebt en zeker op een voorzitter , vind ik het toch beter om hem het persoonlijk aan te kaarten of een actie maar zeker niet uitfluiten! Daarmee help je hem zeker niet , integendeel je duwt hem eerder nog dieper in de put. :)

is dat laatste niet net de bedoeling? Goede zaak dat ze hem uitfluiten, al mochten ze VDS en Collin ook gerust uitfluiten. Om maar een blunder te noemen met de transfer van safari: "het was de 1e keer dat de hele technische staf het eens was met deze transfer", komt daarbovenop dat ze hem als linksmidden hebben gehaald terwijl die kerel al 5 jaar steevast LB speelt in elke ploeg hij speelt :doh: Dan zou veselinovic negatieve rapporten hebben gekregen van de scouts. Wat doet het triumviraat? Ja, ze moeten hem er per se bij hebben.

Weebl

Legacy Member
Als de supporters iedereen moet uitfluiten gaan ze wel serieuze longen moeten hebben.
Amai!

Maar ja, is dat niet al een paar keer gebeurd bij Anderlecht?
Op de backs middenvelders zetten en nu blijkbaar al omgekeerd ook?
En Vaseline, nee. Dat zie je direct dat die het niet zal maken in de JPL.
Al een geluk dat Anderlecht die per se wilde hebben en wij zijn doorgegaan voor Meunier. Dat is trouwens echt ene met een groeimarge hoor! Binnen een jaar of twee is die wel klaar voor de Belgische top denk ik!

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ja maar tis nen Anderlechtfan dus die kan even goed een Vargaske gaan pullen over twee jaar.

Anoniem04

Legacy Member
Veselenovic was een voorbeeldtransfer voor de samenwerking tussen Anderlecht en Brussels!

caoimhin

Legacy Member
Dillyracer zei:
Veselenovic was een voorbeeldtransfer voor de samenwerking tussen Anderlecht en Brussels!

Anderlecht moest die gewoon hebben omdat Club en Standard die wouden. En nu zitten ze er mee :(

GaMe®

Legacy Member
Waarom is er eigenlijk geen Champions League topic open om over de wedstrijd van vanavond te discuteren?

Btw, is Jova voor analist aant solliciteren of wat? En hij kent er precies veel van.. :ironic:

Jovanovic houdt weinig rekening met de eindstand vorig seizoen. "Racing Genk is pas de vierde ploeg in België, na Anderlecht, Standard en Club Brugge. Ik geloof dat Partizan Belgrado het kan halen."

"Vooral de verdediging is te pakken", stelt Jovanovic in HLN. "Hun wapens liggen in de aanval en ze gaan er negentig minuten vol voor."

Nemanja Rnic, ex-Anderlecht en Germinal Beerschot, is op zijn hoede. "Met verzorgd voetbal, over de grond, kunnen we hen pijn doen. We zullen snel en agressief moeten spelen, want Genk is een ploeg die moeilijk uit verband te spelen is."​

Sportinggboy

Legacy Member
GaMe® zei:
Waarom is er eigenlijk geen Champions League topic open om over de wedstrijd van vanavond te discuteren?

Btw, is Jova voor analist aant solliciteren of wat? En hij kent er precies veel van.. :ironic:

Jovanovic houdt weinig rekening met de eindstand vorig seizoen. "Racing Genk is pas de vierde ploeg in België, na Anderlecht, Standard en Club Brugge. Ik geloof dat Partizan Belgrado het kan halen."

"Vooral de verdediging is te pakken", stelt Jovanovic in HLN. "Hun wapens liggen in de aanval en ze gaan er negentig minuten vol voor."

Nemanja Rnic, ex-Anderlecht en Germinal Beerschot, is op zijn hoede. "Met verzorgd voetbal, over de grond, kunnen we hen pijn doen. We zullen snel en agressief moeten spelen, want Genk is een ploeg die moeilijk uit verband te spelen is."​

:lol: doe uw ogen eens open ;)

https://www.beyondgaming.be/archive/voetbal.210/champions-league-2011-2012.804827

Morrissey

Legacy Member
Dennis Praet (Anderlecht) nog niet opgenomen in A-kern van Anderlecht. Rare beslissing als je het mij vraag.

GaMe®

Legacy Member
Juist een aantrekkelijk aanbod gekregen van Sport/Voetbalmagazine. Een abo voor 1 jaar aan 99€ en ge krijgt er gratis FIFA12 bij voor PS3, PC of XBOX360.

Exorikos

Legacy Member
Biglia zal weer snel international af zijn nu de bondscoach buiten gezet is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan