edraket
Legacy Member
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...60874487314_1411989105_32621732_8340024_n.jpg
Nieuw bestuur
Eindelijk terug achter de goal!
Nieuw bestuur
Eindelijk terug achter de goal!Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk terug achter de goal!edraket zei:http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...60874487314_1411989105_32621732_8340024_n.jpg
Nieuw bestuurEindelijk terug achter de goal!

HvH is de manager. VDS is voorzitter.Sh@D0wBE zei:Kan, ben nog maar 1 keer op Club zelf geweest![]()
Maar als je kritiek op iemand hebt en zeker op een voorzitter , vind ik het toch beter om hem het persoonlijk aan te kaarten of een actie maar zeker niet uitfluiten! Daarmee help je hem zeker niet , integendeel je duwt hem eerder nog dieper in de put.![]()
edraket zei:http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...60874487314_1411989105_32621732_8340024_n.jpg
Nieuw bestuurEindelijk terug achter de goal!
Maarja, een spionkop hoort inderdaad achter de goal.Sh@D0wBE zei:Kan, ben nog maar 1 keer op Club zelf geweest![]()
Maar als je kritiek op iemand hebt en zeker op een voorzitter , vind ik het toch beter om hem het persoonlijk aan te kaarten of een actie maar zeker niet uitfluiten! Daarmee help je hem zeker niet , integendeel je duwt hem eerder nog dieper in de put.![]()
Dillyracer zei:Veselenovic was een voorbeeldtransfer voor de samenwerking tussen Anderlecht en Brussels!

edraket zei:http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...60874487314_1411989105_32621732_8340024_n.jpg
Nieuw bestuurEindelijk terug achter de goal!

GaMe® zei:Waarom is er eigenlijk geen Champions League topic open om over de wedstrijd van vanavond te discuteren?
Btw, is Jova voor analist aant solliciteren of wat? En hij kent er precies veel van.. :ironic:
Jovanovic houdt weinig rekening met de eindstand vorig seizoen. "Racing Genk is pas de vierde ploeg in België, na Anderlecht, Standard en Club Brugge. Ik geloof dat Partizan Belgrado het kan halen."
"Vooral de verdediging is te pakken", stelt Jovanovic in HLN. "Hun wapens liggen in de aanval en ze gaan er negentig minuten vol voor."
Nemanja Rnic, ex-Anderlecht en Germinal Beerschot, is op zijn hoede. "Met verzorgd voetbal, over de grond, kunnen we hen pijn doen. We zullen snel en agressief moeten spelen, want Genk is een ploeg die moeilijk uit verband te spelen is."
doe uw ogen eens open 
edraket zei:http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...60874487314_1411989105_32621732_8340024_n.jpg
Nieuw bestuurEindelijk terug achter de goal!


Sportinggboy zei:
Toen ik dit postte stond die topic ergens op pagina zes ofzo 
Fireflies zei:En dat spel krijg je wellicht pas enkele maanden na de release?![]()
